پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فرمانده سپاه: در صورت حمله به ایران نقطه ی امنی باقی نمی گذاریم

فرمانده سپاه پاسداران نسبت به هر حمله احتمالی به ایران هشدار داد و گفت که «حمله محدود، محدود باقی نمی‌ماند». حسین سلامی روز شنبه ۳۰ شهریور در واکنش به گزارش‌ها پیرامون حمله احتمالی آمریکا و متحدان آن در خلیج فارس به ایران گفت: «ما امروز جنگ‌های تدارکاتی خود را انجام داده‌ایم و مهیای هر سناریویی هستیم».

وی تاکید کرد: «هرگز اجازه نمی‌دهیم جنگی به سرزمین ما وارد شود. ما تا آخر ادامه می‌دهیم و تجاوز محدود، محدود باقی نمی‌ماند». پیش از این محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان تهدید کرده بود اگر علیه ایران اقدام نظامی شود، این اقدام به معنای جنگ تمام‌عیار خواهد بود و عربستان باید تا «آخرین سرباز آمریکایی» بجنگد.

فرمانده سپاه پاسداران در اظهارات روز شنبه خود خاطرنشان ساخت که جمهوری اسلامی «قطعا» به هر حمله‌ای واکنش نشان خواهد داد. وی بدون ذکر نام کشور خاصی گفت: «هر کس می‌خواهد سرزمینش میدان اصلی جنگ شود، بسم‌الله».

سلامی افزود: «ما اهل تنبیه و تعقیب هستیم. این را نشان داده‌ایم و نقطه امنی باقی نمی‌گذاریم، پس مراقب باشید و اشتباه نکنید». پیش از این امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، نیز گفته بود که دو کشور ایران و آمریکا قصدی برای جنگ ندارند اما ممکن است درگیری ناگهانی نیروهای دو طرف منجر به جنگ شود.

https://akhbar-rooz.com/?p=4809 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x