جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اتحاد بازنشستگان: احکام ظالمانه دادگاه تجدید نظر اعضای «پرونده هفت تپه» را محکوم می کنیم!

امروز خبر رسیده که اعضای نشریه گام که حامی کارگران هفت تپه بوده اند در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال زندان محکوم شده اند. دیروز خبر رسیده بود که علی نجاتی نیز به ۵ سال زندان محکوم شده است.
عدم پرداخت دستمزد کارگران، تهدید و اخراج آنان، زد و بند مالی و چپاول تسهیلات را تماما اسدبیگی کارفرمای نیشکر هفت تپه صورت داده است، در عوض قوه قضاییه به جای محاکمه و مجازات او به کارگرانی که در اثر سیاست های اسدبیگی و به بحران کشاندن نیشکر هفت تپه و خانواده هایشان دچار آسیب شده و برای تامین امنیت شغلی دست به اعتصاب زده اند و به حامیان این کارگران که مطالبات آنها را مطرح کرده اند، احکام سنگین داده است.

نه فقط از پیگیری پرونده اسدبیگی در قوه قضایی خبری نیست و او همچنان به قید وثیقه آزاد است که در برخی رسانه ها هم اخبار غیرواقعی در قالب رپرتاژ_آگهی پخش می کنند.

کارگران و مزدبگیران کشور همراهی و حمایت آشکار قوه قضاییه و سایر نهادهای حکومتی از کارفرمای مجرم و ضد کارگری نیشکر هفت تپه را فراموش نمی کنند و با اتحاد بزرگ هم سرنوشتان پاسخ می دهند.

کارگران و مزدبگیران زندان و سرکوب را پاسخ مطالبات برحق صنفی نمی دانند و به احکام ظالمانه دادگاه تجدید نظر که در پشت درهای بسته در غیاب حضور متهمان کارگری و اعضای گروه گام برگزار شده معترض اند و خواستار آزادی بی قید و شرط همه اعضای «پرونده هفت تپه» هستند.

اتحاد بازنشستگان
۹۸/۹/۲۳

https://akhbar-rooz.com/?p=15228 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x