سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به همسرم گفته ام ممکن است مرا هم بگیرند… نامه هایی از هفت تپه

اعتصاب کارگران هفت تپه

اعتصاب کارگران در هفت تپه ادامه دارد. تشدید برخوردهای خشونت آمیز با کارگران و در عین حال بدعهدی و بی مسئولیتی های پیاپی مسئولین خشم کارگران را افزایش داده است. پیام هایی که از سوی کارگران هفت تپه در شبکه های اجتماعی منتشر می شود از یک سو نشانگر خشم روز افزون کارگران و از سوی دیگر ناامیدی آن ها از همه ی مقامات و نهادهای حکومتی است. اکنون در میان کارگران بار دیگر صحبت از حضور در خیابان های شوش است.
نامه هایی از کارگران هفته تپه را بخوانید:

* کار دیگر از حقوق عقب افتاده و مطالبات و لغو خصوصی سازی گذشته، از فردا برای شرافتمان هم می جنگیم؛ برای عزت از دست رفته خودمی جنگیم، برای رهایی از بردگی و نجات از زندان بزرگی که کارفرمای فاسد و مسئولان استانی و شهری برای ما درست کردن می جنگیم، آری می جنگیم، و در این جنگ برنده ایم و چه مثل اسماعیل بخشی و یا محمد خنیفر و یا ابراهیم عباسی و یا یوسف بهمنی و یا ایمان اخضری و یا محمود خدایی و یا مسلم چشمه خاور ما را در زندان کنند و یا ما را به چپ و راست و مارکسیست و کمونیست بچسبانند، آری لشکر دشمن بسیار است و تجهیزاتش مدرن ولی ما کارگر هفت تپه هستیم و همه با هم متحدیم و با سلاح اتحاد ریشه ظلم را از جای برخواهیم کند.
آماده نبرد باشید.
امشب… به همسر خود گفته ام که ممکن است… من را هم بگیرند… ولی مثل همسر اسماعیل، مثل همسر ابراهیم، مثل همسر یوسف، و مثل خواهر و مادر محمود و مسلم و ایمان قوی باش، مگر خون من از همکارانم رنگین تراست؟!
آره منم باید برم، برای دفاع از حیثیت و ناموس و شرف و پایدار ماندن هفت تپه.

* کارفرمای فاسد هفت تپه به اخراج و حتی زندان رفتن محمد خنیفر هم راضی نشد و در اقدامی ددمنشانه و غیرقانونی حقوق مرداد ماه محمد رو که کامل هم سر کار بوده رو واریز نکرده تا فشار بیشتری به محمد وخانواده اش بیاورد.
محمد پدر و مادر پیر و از کارافتاده ولی با عزت دارد. ما همه تا بیرون امدن محمد جای خالی او را برای پدر و مادرش پرمیکنیم ، به امید روزی که این ملعونین که از حرمله وشمر هم بی رحم تر و بدکردارتر هستند را از شرکت بیرون کنیم.

* ای وزارت اطلاعات، ای پلیس امنیت، ای قوه قضاییه
خیلی سکوت کردیم، خیلی نجابت به خرج دادیم.
چقدر خوردید؛ چقدر بردید که چشمانتون رو به تمام فساد اسدبیگی که عورت او کاملا نمایان هست بسته اید؟!
یک هشدار جدی به تمام نهادهای امنیتی میدهیم؛ اگرطی ۲۴ ساعته آینده دوستان ما به جمعمان نپیوندند شوش را دوباره زیر پای کارگران خواهید و خواب خوراک را از شما خواهیم گرفت.
پس با آتش بازی نکنید و کارگری را که هیچ چیزی برای ازدست دادن ندارد عصبانی نکنید که اگر کاسه صبرش سرازیر شد دودمان همه شما را بر باد خواهد داد.
فردا متحد در اعتصاب شرکت خواهیم کرد و علاوه بر کارفرمای فاسد علیه مسئولان فاسد و جیره خوارشوش هم شعار خواهیم داد.
دوستان دیگر باید برای همه شما باور شده باشد که جز خود ما هیچ کس نمی تواند و نمی خواهد مشکل ما را حل کند؛ پس هر مسئولان شهری و یا استانی و کشوری که آمد او را از شرکت بیرون خواهیم انداخت.

* ای خدا، ای پیر، ای پیغمبر، دردمونو ببریم پیش کدوم خدا بگیم؟ بچه های مردم رو بدون دلیل کردن تو زندون، زن و بچشون حیرون و ویلون، اسدبیگی بی پدر و ازاد کردن اومده هفت تپه ددر، اومده نامه زده به تموم ادارات که هرکی اعتصاب کرد، اسمشو بدید! ای بر پدر دولت دزد و دزدپرور لعنت؛ ای بر پدر نمایندگان مجلس لعنت، ای پدر قوه قضاییه که با شکایت اسدبیگی بدون سند و مدرک کارگر و میکنه تو زندون و اسدبیگی رو آزاد میکنه لعنت لعنت لعنت،
آقای ریییسی جمع کن خودتو، اینقدر شعار نده، قسم حضرت عباس رو باورکنیم یا دم خروس رو
چه فکری کردید در مورد کارگرای هفت تپه؟!
فکر کردید ما بی غیرتیم! فکر کردید ما نوکر شما کثافت ها میشیم! اسدبیگ اگر حلال زاده هستی، فردا پاتو بزار تو شرکت، میدونم تو htc هستی، اگر مرد هستی بیا تو شرکت، تا نشونت بدیم که در حد تهدید نیستی!
ما دیگه جونمون به لبمون رسیده!
الان دیگه برای تمام کارگرا اثبات شده که همه مسئولین دستشون تو یه کاسه هست.
فردا چهارشنبه ۱۷ مهرماه یک اعتصابی بکنیم که تمام مسئولان دولتی و قضایی که شرکاتون هستند حساب کار دستشون بیاد.
فردا روز خشم کارگران هفت تپه است!

https://akhbar-rooz.com/?p=7053 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x