دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

حزب کمونیست کارگری: اعتراف به قتل عمد مسافرین هواپیما میخ آخر به تابوت جمهوری اسلامی است!

روحانی در آخرین سخنرانی اش اظهار میدارد “هیچکس نمیتواند باور کند یک هواپیمای مسافربری در کنار فرودگاه بین المللی در روت پرواز هدف قرار بگیرد”. او میگوید حتی در زمان جنگ چنین اتفاقی نیفتاد، در تاریخ ایران چنین اشتباهی رخ نداده است، چنین اشتباهی حتی تصورش هم سخت است و در مخیله  انسان نمی گنجد. این یعنی اعتراف به سرنگونی عمدی هواپیمای مسافربری و قتل عمد ١٧۶ نفر از عزیزان مردم توسط حکومت اسلامی. 

سخنان روحانی عقب نشینی دیگری در اعترافات قدم به قدم حکومت جنایتکار اسلامی است. وقیحانه تلاش میکنند هر دروغ را با دروغ دیگری رفع و رجوع کنند و جنایت عظیم خود را لاپوشانی نمایند. ابتدا گفتند سقوط هواپیما در اثر نقص فنیبوده است، بعد از سه روز، با رو شدن مدارک غیر قابل انکار و فشار افکار عمومی، ناگزیر شدند به شلیک به هواپیما اعتراف کنند ولی گفتند این امر “سهوا” صورت گرفته است. و اکنون اعلام میکنند چنین اشتباهی ممکن نیست و در مخیله کسی نمی گنجد. آنچه امروز تلاش میکنند پنهان کنند این واقعیت است که شلیک به هواپیما با نقشه از پیشی و با دستور مستقیم خامنه ای صورت گرفته است و همه سران حکومتی از رهبر و رئیس جمهور و بقیه شان در این جنایت هولناک مسئول و همدست هستند. این هم در مخیله کسی نمی گنجد که این جنایت عمدی بدون دستور و اطلاع بالاترین مقامات حکومتی صورت گرفته باشد. 

اما این عقب نشینی های گام بگام و رفع و رجوع هر دروغ با دروغی دیگر تنها جرم این جانیان را محرز تر و پرونده شان راسنگین تر میکند. روحانی میگوید هیاتی برای تحقیق در این مورد تشکیل داده اند! براستی وقاحت این آدمکشان حد و مرزی ندارد! قاتلانی  که حین ارتکاب جرم دستشان رو شده و چندین روز کارشان انکار حقیقت بوده است، اکنون از تحقیق در مورد جنایتشان دم میزنند! باید به این قاتلین گفت نیازی به تحقیق نیست، فورا استعفا بدهید و خودتان را به دادگاههای بین المللی معرفی کنید. 

روحانی وقیحانه از مردم ایران معذرت میخواهد و خود را نوکر مردم میخواند. به اینها باید گفت این نمایش نفرت انگیز را تمام کنید! شما قاتل مردم هستید! شما و کل حکومت تبهکارتان باید به جرم کشتار ١۵٠٠ نفر در آبانماه، به جرم کشتار هزاران نفردر خیزش ٩۶ و در دیماه ٨٨ و در تیرماه ٧٨ و با قتلهای زنجیره ای در دهه هفتاد و قتل عام دهه شصت، و هزاران جنایت دیگر علیه مردم محاکمه بشوید. 

حقیقت اینست که این معذرتخواهی ها و عقب نشینی های قدم بقدم به این خاطرست که این جانیان صدای انقلاب مردم را شنیده اند و بدست و پا افتاده اند. ظاهرا تلاش روحانی آنستکه حساب خود و جناحش را از خامنه ای و سپاه جدا کند،اما این حنا دیگر رنگی ندارد. مدتهاست مردم ایران اعلام کرده اند “اصلاح طلب اصولگرا دیگر تمامست ماجرا” و به خیابان امده اند تا این ماجرای نفرت انگیز را تمام کنند!

مردم بپاخاسته ایران!

اعتراف به شلیک عامدانه به هواپیما، میخ آخر به تابوت جمهوری اسلامی است. این یک جنایت بی سابقه در تاریخ بشر است که دولتی به هواپیمای مسافری که از فرودگاه کشور تحت تابعیت خودش بلند شده عامدانه شلیک کند و آنرا به زیر بکشد. صدها خانواده اکنون داغدار هستند و همه شما مردم عمیقا به خشم آمده اید. نباید اجازه دهیم که این حکومت از این جنایت عظیم و بی سابقه جان سالم بدر ببرد. مردم دنیا با ما همراهند. حکومت اسلامی منزوی و مطرود است. میتوان کاری کرد که در آینده نزدیکی سران این حکومت از خامنه ای تا روحانی و سران سپاه جنایتکارشان را در دادگاههای بین المللی ببینیم. حکومت اسلامی با این جنایت حکم مرگ خود را امضا کرده است. باید کارش را تمام کرد. با تمام قدرت بمیدان بیائیم و با تجمعات و تظاهرات و اعتصابات سراسری کل این حکومت  جنایت و وقاحت را بزیر بکشیم.

حزب کمونیست کارگری ایران

https://akhbar-rooz.com/?p=18031 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x