پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

حزب کمونیست کارگری: غلط کردید اشتباه کردید!

پس از سه روز وقاحت و دروغ و ریاکاری و تلاش ارگان ها و فرماندهان و مقامات مختلف جمهوری اسلامی برای کتمان جنایت عظیمی که مرتکب شده بودند امروز با بی آبرویی تمام و پس از اینکه کشورهای مختلف مدارک غیر قابل انکاری را در رسانه هایشان نشان دادند، اعلام کردند که مسئول کشتار ۱۷۶ مسافر بیگناه هواپیمای اکرایینی خودشان بوده اند. سه روز تمام دم و دستگاه دروغ پراکنی حکومت اسلام از صدا و سیما تا تریبون های نماز جمعه و آیت الله ها و مساجد و سایتها و روزنامه هایشان را بکار انداختند و گفتند هیچ موشکی موقع سقوط هواپیما شلیک نشده است. گفتند دشمنان علیه حکومت جنگ روانی راه انداخته اند. حتی رسانه های فارسی خارج کشور را تهدید کردند که شریک این جنگ روانی نشوند. اما بالاخره مجبور شدند که با سرافکندگی و بی آبرویی هرچه بیشتر به جنایتشان اعتراف کنند.

اکنون تمام حکومت از خامنه ای تا روحانی، از فرماندهان سپاه تا آیت الله ها و مقامات ریز و درشت حکومت بخاطر این رسوایی در کتمان جنایت هولناکی که مرتکب شده اند، و در برابر خشم و نفرتی که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان متوجه حکومت منحوس اسلامی شده است، ماتم گرفته اند. شکست پشت شکست و رسوایی پشت رسوایی و حقارت پشت حقارت. میگویند سه روز مشغول تحقیق بوده اند. دروغ میگویند سه روز مشغول تلاش برای لاپوشانی بوده اند. اکنون مردم شریف دنیا بیشتر و بیشتر پی میبرند که دولت های آنها نیز برای حفظ رابطه با جمهوری اسلامی چشم و گوش آنها را بسته بودند که نفهمند مردم ایران با چه وحوش کثیفی سر و کار دارند.

اکنون صداهایی از درون حکومت میگویند مسئولین این فاجعه باید استعفا دهند. میخواهند یکی دو پاسدار و یا یکی دو مقام را قربانی کنند و گریبان خود را خلاص نمایند. اما از نظر مردم مسئول اصلی قبل از هرکس شخص خامنه ای و بقیه سران بالای این حکومتند. مگر خامنه ای و سپاه پاسداران و همه مقامات و آیت الله ها و ارگان های مختلف حکومت مسئول چهل سال جنایت، اعدام، سرکوب، فساد و دزدی و فقر و محرومیت مردم نیستند!

جامعه ایران یکپارچه در خشم و نفرت از کل حکومت، کل دم و دستگاه سراپا جنایت و فساد و ریا فرورفته است و این خشم و نفرت بسرعت به اعتراضات توفنده سراسری و اعتصاب و هجوم مردم برای ساقط کردن حکومت منفور اسلامی تبدیل میشود. تجمعات اعتراضی در تهران شروع شده است. در مقابل چندین دانشگاه مردم شعار میدهند:‌ مرگ بر دیکتاتور، کشته ندادیم که سازش کنیم رهبر قاتل را ستاش کنیم، فرمانده کل قوا استعفا استعفا، سپاهی حیا کن مملکتو رها کن و بر بنر بزرگی نوشته اند غلط کردید اشتباه کردید. ما بارها گفته ایم که حکومت از بحران لاعلاجی که گریبانش را گرفته است جان سالم بدر نخواهد برد و اتفاقات یک هفته اخیر ضعف و بحران و بن بست حکومت را بارها عمیق تر کرد. حکومت اسلامی بدلیل چهل سال جنایت بی وقفه باید برود و خامنه ای و روحانی و فرماندهان سپاه و سایر جنایتکاران حاکم و گوبلزهای حکومت باید در دادگاههای علنی به محاکمه کشیده شوند.

سرنگون باد حکومت سراپا جنایت اسلامی

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۱ ژانویه ۲۰۲۰

https://akhbar-rooz.com/?p=17633 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x