سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حکومتی که شرم نمی شناسد، عامل قتل هزاران زندانی سیاسی، ۱۶ آذر به دانشگاه تهران می رود

امروز اعلام شد که ابراهیم رئیسی عامل کشتار هزاران زندانی سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ قرار است روز شانزده آذر به دانشگاه تهران برود. دانشگاهی که این روزها سیاه پوش صدها تن مردم ایران است
رئیسی - اعدام های 67

جمهوری اسلامی حکومتی است با دو مشخصه، اول جنایت بی اندازه و دوم بی شرمی در همان اندازه. امروز اعلام شد که ابراهیم رئیسی رئیس قوه ی قضائیه و عامل کشتار هزاران زندانی سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ قرار است روز شانزدهم آذر به دانشگاه تهران برود. دانشگاهی که این روزها سیاه پوش صدها تن از کشته شدگان آخرین موج اعتراضی در ایران است و فرزندانش – گاه بی هیچ نام و نشانی – در سیاه چال های این حکومت در بند هستند. دعوت کننده ی او بسیج دانشجویی است، همان ارگانی که در سرکوب این دانشجویان در جریان های روزهای اعتراضی بی پروا به «بزرگان» خود خدمت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ها، مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران از احتمال حضور ابراهیم رئیسی به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه خبر داده است.

محمد علی زارع در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه های ۱۶ آذر دانشگاه تهران گفت: تاکنون بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه برای حضور در مراسم ۱۶ آذر دانشگاه تهران دعوت کرده است. 

وی در ادامه افزود: البته اطلاع ندارم که تاکنون این دعوت قطعی شده است یا خیر.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای برگزاری مراسم روز دانشجو برای دانشجویان وجود ندارد، گفت: فقط در صورتی که فردی با حکم قوه قضاییه اجازه سخنرانی نداشته باشد، بالاطبع از ورود این فرد به دانشگاه و سخنرانی او ممانعت به عمل خواهد آمد!

زارع با بیان این مطلب که هنوز سایر تشکل ها درخواست خود را برای برگزاری مراسم و دعوت از سخنرانان به دبیرخانه ارائه نکرده اند، گفت: تشکل ها در صورتی که درخواست خود را ارائه نکنند، اجازه برگزاری مراسم را نخواهند داشت.

https://akhbar-rooz.com/?p=14136 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x