پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دریای خون؛ بیشتر از ۱۰۰ کشته فقط در شهریار

طی روزهای ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ آبان، پیکر چهل تن از معترضان به همراه سیصد مجروح به بیمارستان امام حسین نسیم شهر شهریار در جاده ساوه انتقال یافته است. تمامی کشته ها و مجروحین را سپاه با خود برده است
بیشتر از 100 کشته در شهریار

سایت کلمه به نقل از «منابع موثق» اطلاع داده است میزان و شدت سرکوب نیروهای گارد ویژه و امنیتی های لباس شخصی در شهریار بسیار گسترده و شدید بوده است. بر اساس اطلاعات این سایت، تعداد کشته شدگان در شهریار حداقل ۵ نفر، بخش کهنز ۱۷ یا ۲۰ نفر، در بخش های فردوسیه امیریه و وحیدیه ۱۰ یا ۱۳نفر، بخش ملارد ۸ نفر، قلعه حسن خان ۸ یا ۱۰ نفر، یوسف آباد صیرفی ۶ نفر، جاده ساوه ۱۰ یا ۱۲ نفر، اسلام شهر ۸ یا ۱۰ نفر، حدفاصل ملارد و شهریار شامل روستاهای لم آباد، اسفند آباد و بکه حدود ۱۲ یا ۱۴ نفر و اکبرآباد و وجیه آباد بیش از ۲۰ نفر با شلیک مستقیم نیروهای نظامی یا استفاده از تیربار مسلسل جان خود را از دست داده‌اند که در مجموع آمار جان باختگان اعتراضات مردم در شهریار را دستکم به بیش از یکصد نفر می‌رساند. همچنین مطابق با خبری دیگر تعداد ۱۶ نفر از معترضان طی اعتراضات اخیر در رودهن با شلیک گلوله نیروهای نظامی کشته شده‌اند.

همچنین منابع موثق به نقل از مسوولین بهشت زهرا به کلمه گفته‌اند که پیکر ۱۵۶ نفر از هموطنان به غسال خانه این آرامستان انتقال داده شده و ۸۰ پیکر به شهرستانها فرستاده شده است.

این سایت در گزارش دیگری نوشته است: طی روزهای ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ آبان، پیکر چهل تن از معترضان به همراه سیصد مجروح به بیمارستان امام حسین نسیم شهر شهریار در جاده ساوه انتقال یافته است و کلیه پرسنل بیمارستان شامل پرستاران و پزشکان و کارکنان، قرنطینه و به حضور در بیمارستان برای رسیدگی و درمان مجروحین ملزم شده اند.

این سایت گزارش داده است بر اساس آمار دقیق، نحوه مرگ جملگی کشته شدگان به سبب شلیک گلوله به ناحیه سر بوده و جراحات مجروحین نیز با اصابت گلوله و ضرب و شتم با باتوم و وسایل جرح ایجاد شده که منجر به شکستگی دست و پا و آسیب های جدی و خطرناک به ناحیه کمر و ستون فقرات شده بود.

به همین سبب و در جهت درمان جراحات مجروحین و آسیب دیدگان پنجاه عمل جراحی در روز اول و هفتاد و چهار عمل جراحی در روز دوم انجام شد ولی در روز سوم ماشین های حمل و نقل عمومی، مینی بوس و اتوبوس از طرف سپاه به بیمارستان وارد شدند و ضمن تهدید پرسنل بیمارستان و کنترل تمام گوشی ها، عکس ها و ویدیوهای موجود، تمام مجروحین و کشته ها را با خود بردند.

اطلاعاتی که هر روزه از کشتار خونین مردم در جریان اعتراضات آبان ماه به دست می اید، حاکی از جنایت غیرقابل تصوری است که حکومت اسلامی در برابر اعتراض مردم از خود نشان داده است. به نظر می رسد آماری که تا به حال از تعداد کشته شدگان و مجروحان این اعتراضات به دست آمده، فقط گوشه ی کوچکی از این کشتار بزرگ را آشکار کرده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=13883 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسماعیل آبادی
اسماعیل آبادی
4 سال قبل

جهت آگاهی شما نسیم شهر یا اکبرآباد سابق به لحاظ تقسیمات کشوری جزو شهرستان شهریار نیست . این شهر تا سال ۱۳۸۹جزو شهرستان رباط کریم بود ولی پس از تشکیل شهرستان بهارستان به این شهرستان پیوست و از رباط کریم نیز منفک شد.

مهناز
مهناز
4 سال قبل

ای کسانیکه در خارج از کشور هستید و در یک کشور آزاد. چند دقیقه وقت بگذارید و این ویدیو را به انگلیسی به آلمانی به فرانسوی به اسپانیایی زیر نویسی کنید. ای همموطن پسر عموی ۲۳ ساله مرا کشتند. صورتش مثل یک میوه له شده بود. ما به شما ما به حمایت اروپا آمریکا و هر کشور دیگر نیاز داریم شما را به هر که و هر چه می پرستید این کار را بکنید. گوش کنید ببینید این مرد چه میگوید. در سال ۶۷ با دایی بزرگ من همین کار را کردند. و در گور جمعی جایش دادند. کاری بکنید کاری بکنید کاری بکنید! ای وای آدرس سخنان ابوالفضل پوربهرام اینجاست و بد انید که چشمانم دیگر نمی بینند:
https://www.youtube.com/watch?v=OO4-NX5xiuU
عزادارم عزادارم عزادرم

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x