جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در همبستگی با هشتگ #اعدام_نکنید!

نازک بین- علی کریمی مرد همیشه در صحنه با علامت هشتگ شروع می کند به نوشتن در اینستاگرام و پستی را منتشر می کند که در آن آمده است: اعدام نکنید، زندگی ببخشید، سپس برای این که همبستگی خود را با موضوع دیروز و بازمانده از آبان خونین ۹۸ اعلام کند، طرحی با زمینه سرخ و سه طناب دار را در خروجی پست خود قرار می دهد به این امید که بتواند تلنگری هم به جامعه همیشه در خواب فوتبال در ایران زده باشد. نوبت به حسین ماهینی مدافع سابق پرسپولیس تهران می رسد که ساعت ۸ شب و بعد از شنیدن خبر حکم اعدام سه جوان رعنای ایران یعنی امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی، با عجله این پست زیر را می گذارد:

هنرمندان و ورزشکاران: معترضان آبان ۹۸ را #اعدام_نکنید

ساعاتی بعد نوبت به علی انصاریان بازیکن سابق پرسپولیس می رسد و در توئیتی که می گذارد دیالوگی را بین خود و مادراش در باره شنیدن خبر اعدام سه جوان به بحث می گذارد؟ مادر وی ،نیز با مادران این سه جوان ابراز همدردی می کند و از خدا می خواهد که به نجات این سه جوان کمک کند

آیا برای ورزش و فوتبال ایران شرم نیست که در برابر مسایل روز جامعه بی تفاوت و بی خیال باشند؟!

اما، در جهان مجازی غوغائی برپا است که در تاریخ همبستگی ایرانیان طی این چهل سال گذشته بی سابقه بود.همبستگی مردمانی که با هشتگ اعدام نکنید به مصاف حکومت نکبت جمهوری اسلامی فاسد رفتند و چنان کارزار مسالمت آمیزی را هدایت کردند که حکومت وادار به عقب نشینی شد. حکومتی که بجای عذر خواهی از ملت ،بخاطر افزایش ناگهانی قیمت بنزین در آبان ۹۸،برای نشان دادن قدرت سرنیزه خود بعد از چند ماه اقدام به صدور حکم اعدام ظالمانه و ضد بشری سه جوان رعنا ، رشید و توانای آن حوادث خونین کرد.

دیروز برای ورزش و فوتبال ایران روزی سیاه تر و تاریکتر از قبل بود . امیر حسین مرادی یکی از سه جوانی که حکم ظالمانه،غیرقانونی و غیر انسانی وی صادر شده با نشستن در سکوهای آزادی بخشی از هیجانات و احساسات خود را در تشویق و حمایت از بازیکنان پرسپولیس تهران تخلیه می کرد !

استقبال بی‌نظیر از هشتگ مخالفت با اعدام سه معترض آبان‌ماه - BBC ...

او برای فوتبالی هورا می کشید که یکی از تلخ ترین و تاریک ترین دوران تاریخی خود را طی می کند. فوتبالی که در عالم بی خبری ،بی مرامی و بی معرفتی ، فقط به فکر جیب و ساختن زندگی لاکچری خود هستند!

اما امید همیشه زنده است و آن چه خواهد شکست شیشه عمر ظالمان است و ققنوس ایران دوباره از زیر خاکستر انبوهی از امید و آرزو پر خواهد کشید.

https://akhbar-rooz.com/?p=40216 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیا
کیا
3 سال قبل

حکومت ولایی با چهره کریه داعشی از هیچ جنایتی در حق مردم کوتاه نیامده است.
مقامت و اتحاد علیه ظلم و ستم را هر چه قوی تر و همگانی تر تقویت کنیم!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x