شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمربی تیم ملی درجای متروکه؛ ژاوی و معمای بارسلونا

اسکوچیچ در پیکان دهه ۶۰!

نازک بین: دراگان اسکوچیچ که بیننده ی دیدار پیکان و پرسپولیس بود، آن طوری که دیگران می گویند ترجیح داد به جای حضور در جایگاه VIP و یا جایگاه خبرنگاران، بازی را از روی صندلی های بالای جایگاه ویژه و در فضایی باز دنبال کند که با انتشار تصاویری از محل استقرار  اسکوچیچ، به نظر می رسد آنجا مکانی در خورشأن حضور سرمربی تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران نبوده است. همین امر موجب انتقادهای گسترده کاربران فوتبالی در فضای مجازی شد. این در حالی است که مسئول ورزشگاه شهر قدس می گوید در حال حاضر مشغول بازسازی و توسعه ورزشگاه هستند و مکانی را که اسکوچیچ جهت نشستن و تماشای مسابقه انتخاب کرده است، همان مکانی است که توسط مسئولین استادیوم در حال بازسازی بوده و عملیات ساختمانی روی آن قسمت از ورزشگاه ادامه دار است. بنابر این آنچه که نسبت به این مسئله منتشر شده است، به دور از شناخت ابعاد واقعی ماجراست.

 مسئول استادیوم شهر قدس در این خصوص نیز گفته: از آنجایی که کشورمان قصد میزبانی جام ملت های آسیا را دارد، ما نیز تغییراتی  را در ورزشگاه ایجاد کرده ایم  و مشغول توسعه دادن ورزشگاه هستیم. البته ما قبلا استانداردهای لازم را از AFC دریافت کرده ایم اما در حال بهبود شرایط ورزشگاه هستیم و قسمتی که آقای اسکوچیچ در آن نشسته بود در حال نوسازی است و طبیعی است که تصاویر مربوط به تیرچه بلوک و آجر در آن نمایان باشد. من این مسئله را شیطنت میدانم چرا که اگر کسی با آگاهی از شرایط ورزشگاه شهر قدس مطلع بود، چنین خبری را منتشر نمی کرد.

در این باره که گفته اند اسکوچیچ خود خواسته به آنجا برود بحث دیگری است. من بارها  برای تهیه گزارش وقتی ورزشگاهی می رفتم ترجیح میدادم در بین تماشاگران بنشینم و جایگاه خبرنگاران نروم و شاید هم این مربی کروات چنین تصمیمی را گرفته است. اما در حالی که استادیوم خالی از تماشاگر بوده چرا اسکوچیچ در این مکان شبیه متروکه نشسته است؟! به قول کاربری در خرابه  و جای متروکه نظام! خارج از شان مربیگری وی، اسکوچیچ فردی است خوشفکر، تحصیلکرده، آرام و از نظر شخصیتی در رده مربیانی مثل برانکو، تئوریسین بزرگ فوتبال جهان است. از این مهمتر این عکس نشانه دیگری دارد که دردآور و موجب تاسف است!

می گویند داریم بخاطر جام ملتهای آسیا نوسازی می کنیم؟ کدام میزبانی مورد نظر حضرات است؟ مگر این ورزشگاه چند سال است که ساخته شده؟! قطر، عربستان، هند و ازبکستان چهار کشور مدعی میزبانی هستند و تجهیزات و امکانات قطر، عربستان و ازبکستان چنان در سطح بالائی قرار دارند که برای بقیه کشورهای متقاضی فرصتی باقی نمی گذارند. آنجائی دردآور و باعث تاسف است که پیمانکاران شرکت تجهیزات و نگهداری کالاهای ورزشی بصورت فله ای و خارج از استانداردهای جهانی و حتی ساخت و ساز عادی در روستاهای ایران، با چنین وضعیتی که به قول عوام- شلم و شوربا-است ورزشگاهها را یا نیمه کاره رها می کنند و یا با کیفیتی پائین و  به قول عوام بصورت-خشتی- تحویل می دهند. به اسم جام ملتهای آسیا و به نام تعمیرات و توسعه استادیوم  فاکتورهای صوری صادر می کنند و نتیجه کارشان هم که معلوم است.

بیش از ۲ هزار نفر تماشاگر در روسیه مانده اند

براساس اعلام معاون وزیر امور خارجه روسیه، بیش از ۲ هزار تن از دارندگان فن آی‌دی (کارت شناسایی هواداری) که با داشتن آن، در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ به مسکو سفر کرده بودند، همچنان در این کشور به سر می‌برند.

«یوگنی ایوانوف» در گفت‌وگو با نشریه کومرسانت گفت: براساس داده‌های منتشر شده توسط مراجع قانونی، بیش از ۲هزار نفر از خارجی‌هایی که صرفا با داشتن کارت هواداری و بدون روادید به روسیه وارد شده‌اند، هنوز کشور را ترک نکرده‌اند.

مسکو: بیش از ۲هزار هوادار خارجی جام جهانی ۲۰۱۸، هنوز در روسیه هستند

وی ادامه داد: در حقیقت آنان هم اکنون مهاجران غیرقانونی محسوب می‌شوند. کارت هواداری صادر شده برای خارجی‌ها به منظور حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ و تماشای بازی‌ها ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ منقضی شد. طبیعتا آندسته افرادی که در تاریخ مذکور این کشور را ترک نکرده‌اند، ناقض حقوق مهاجرت روسیه بوده و تا زمانی که از کشور خارج نشوند، قابل پیگرد قانونی و اعمال مجازات خواهند بود.

مخالفت نیمی از ساکنان توکیو با برگزاری المپیک در سال ۲۰۲۱

مخالفت نیمی از ساکنان توکیو با برگزاری المپیک در سال ۲۰۲۱

بیش از نیمی از مردم و ساکنان شهر توکیو مخالف برگزاری بازی‌های المپیک در سال ۲۰۲۱ هستند. به نقل از سایت bangkokpost، بر اساس نظرسنجی منتشر شده در روز دوشنبه، بیش از نیمی از ساکنان توکیو معتقد هستند که المپیک سال ۲۰۲۰ نباید سال آینده برگزار شود. آنها معتقدند که باید تأخیر در برگزاری بازی‌ها بیشتر شود یا این رقابت ها به خاطر ترس از کرونا به طور کامل لغو شود.این نظرسنجی که توسط دو سازمان خبری ژاپنی انجام شده بعد از آن صورت گرفت که کارشناسان بهداشت هشدار دادند حتی یک سال تأخیر ممکن است برای برگزاری ایمن بازی های المپیک کافی نباشد. در نظرسنجی انجام شده در آخر هفته، ۵۱.۷ درصد از پاسخ دهندگان امیدوارند که بازی ها در سال ۲۰۲۱ دوباره به تعویق بیفتند یا لغو شوند، در حالی که ۴۶.۳ درصد می‌خواهند ببینند که المپیک در این سال برگزار شود. در میان مخالفان بازی‌های المپیک ۲۰۲۱، میزان ۲۷.۷ درصد گفتند که می‌خواهند این بازی‌ها به طور کامل لغو شود، در حالی که ۲۴ درصد ترجیح می‌دهند بازی‌ها با تعویق دوم مواجه شود. این نظرسنجی تلفنی، بین ۲۶ تا ۲۸ ژوئن توسط تلویزیون کیودو نیوز و تلویزیون توکیو MX انجام شد. همچنین از بین کسانی که گفتند که می خواهند بازی های سال آینده برگزار شوند، ۳۱.۱ درصد گفتند که این رویداد باید به صورت مقطعی از جمله بدون تماشاگر صورت بگیرد، در حالی که ۱۵.۲ درصد اظهار داشتند که می خواهند یک المپیک تمام عیار را ببینند. توکیو ۲۰۲۰ در مارس به دلیل انتشار ویروس کرونا در جهان به تعویق افتاد و بدین ترتیب بدترین اختلال در المپیک از زمان جنگ جهانی دوم به وجود آمد. این بازی ها قرار است از ۲۳ جولای ۲۰۲۱ آغاز شود، اگرچه هنوز هم به عنوان المپیک ۲۰۲۰ توکیو شناخته می شود. مقامات ژاپن و کمیته بین المللی المپیک هشدار داده اند که دیگر امکان تعویق وجود نخواهد داشت و حتی تاخیر یک ساله دردسرهای مالی و لجستیکی قابل توجهی ایجاد کرده است.

تنش میان مسی و سارابیا در دیدار بارسلونا و سلتاویگو

بارسلونا خوب بازی نمی کند. این تیم بدون مسی و ترشکه دروازه بان  نمیتوانست حتی در رده میانه جدول قرار گیرد. تاکتیک بارسا هم مسی را سرگردان کرده و هم قابلیت بازیکنان دیگر را ناکارا نشان می دهد. دو تعویض آخری که مربی آبی اناری ها در دیدار برابر سلتاویگو انجام داد پیروزی را از این تیم گرفت. بارسا در این دیدار دو بر یک پیش بود و کسب سه امتیاز مهمترین هدف بود اما با بیرون کشیدن سوارز و ویدال فرصت را در اختیار میزبان خود قرار داد تا دفاع و هافبکهای این تیم کمی از زیر فشار در آیند و سرانجام گل تساوی را وارد دروازه بارسا کنند و دو امتیاز حساس بارسا از دست برود. در همین دیدار میان مهاجم آرژانتینی و دستیار کیکه ستین وجود داشت. به نقل از آس، بارسلونا با تساوی برابر سلتاویگو در بالائیدوس کمی با قهرمانی در لالیگا فاصله گرفت. اتفاق های خوبی هم در میدان رخ نداد. دوربین های شبکه مویستار برنامه ال پارتیداسو وضعیت تیم بارسلونا را در زمان توقف بازی به خاطر cooling break نشان دادند. کیکه ستین (سرمربی بارسا) متفکرانه دیده می شود که اجازه داده است بازیکنانش آب بنوشند و نفسی تازه کنند اما رفتار لیونل مسی با ادر سارابیا بیش از همه قابل توجه است. سارابیا، مهاجم آرژانتینی را نشانه گرفته اما مسی که کاملا تمرکز دارد سعی می کند با حرف زدن واکنش نشان دهد. زمانی که سارابیا به سمت مهاجم بارسا می‌رود مسی چیزی به دستیار ستین می گوید که مشخص است خوشایند نیست. بازیکنان بارسا عصبی بودند و این موضوع در رابطه با ایوان راکیتیچ و لوییس سوارس هم در زمان cooling break دیده شد. بارسا تقریبا قهرمانی از لالیگا را از دست داد و تنش زیادی در زمین چمن بالائیدوس وجود داشت. 

کیکه ستین در نشست خبری خود به صورت ضمنی اختلاف نظر با لیونل مسی و بزرگان رختکن تیمش را تایید کرد. باشگاه بارسلونا روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. پس از تساوی در زمین سلتا و برتری رئال بر اسپانیول حالا آبی اناری ها دو امتیاز از رئال کمتر دارند در حالی که تنها شش هفته تا پایان فصل باقیمانده است. در چنین شرایطی بارسا فردا یک بازی بسیار دشوار برابر اتلتیکو در نوکمپ پیش رو دارد و محکوم به کسب پیروزی است. پس از بازی با سلتا انتشار تصاویری از تنش لفظی بین لئو مسی و ادر سارابیا دستیار کیکه ستین، خبرساز شد. گفته می شود پس از بازی نیز درون رختکن تنش بین بازیکنان و کادر فنی درگرفته و بین دو طرف قطع ارتباط کامل وجود دارد.وی اشاره می کند:

 با بازیکنان در مورد مسائل زیادی صحبت کردم ولی تمرکزمان فقط روی فوتبال است. باید بهتر شویم و این وضعیت را تغییر بدهیم. در بازی ها معمولا از حریفان برتریم ولی در گلزنی خول عمل نمی کنیم و وقتی اینطور می شود، حریف استفاده کرده و به ما ضربه می زند. شرایط فعلی با چند پیروزی تغییر خواهد کرد. تنش در رختکن؟ وقتی پیروز نمی شوید، هر کسی سو استفاده می کند. ارتباطم با بازیکنان خوب است و برخی اختلاف نظرها طبیعی است ولی نباید خیلی به آن پرداخته شود.»

در این گیر و دار، موندو دیپورتیوو مدعی شد جلسه هیئت مدیره بارسلونا  روشن خواهد کرد که چه اتفاقی می افتد و آیا احتمال اخراج کیکه ستین زودتر از حد تصور وجود دارد؟ شرایط در اردوی بارسا هرگز مساعد نیست و روابط نه چندان خوب بازیکنان با کیکه ستین و عدم نتیجه گیری این تیم در لالیگا، جایگاه سرمربی فعلی بارسلونا را به خطر انداخته است. آبی اناری ها در حال حاضر دو امتیاز کمتر از رئال مادرید دارند و شانس رقیب دیرینه به مراتب برای فتح لالیگا بیشتر از آنهاست. ممکن است در صورت عدم موفقیت بارسلونا در لالیگا، کیکه ستین نتواند فصل را در بارسلونا کامل سپری کند و شاید او اخراج شود. آینده این سرمربی با نتایج بارسا در شش بازی باقی مانده در لیگ ارتباط مستقیم دارد.

ESPN نیز در گزارشی مدعی شد اگر بارسلونا موفق به فتح عنوان قهرمانی نشود، گارسیا پیمنتا، مربی تیم دوم بارسا جایگزین کیکه ستین برای رقابت های لیگ قهرمانان خواهد شد. قرارداد پیمنتا با این باشگاه در تابستان امسال به پایان می رسد، اما انتظار می رود او روز سه شنبه ۳۰ ژوئن قرارداد جدیدی امضا کند.

خبری روی خروجی تعدادی از سایت های خبری اسپانیا رفته که هم شوک دهنده و هم امیدوارانه است .ژاوی روز گذشته تایید کرد که در حال آماده کردن خود برای پذیرش هدایت بارساست: «بزرگترین امید من در حال حاضر این است که مربی بارسا شوم و بارسلونا را به روزهای موفقیت و پیروزی برگردانم.  من و کادر فنی‌ام مدت هاست در حال آماده شدن هستیم و از این بابت خیلی هیجان داریم. من قبلا هم بارها گفته‌ام که اگر به بارسا بیایم، باید تصمیمات فوتبالی به عهده‌ من باشد.»

 امروز صفحه توئیتر باشگاه بارسلونا  نیز، گل روز را به ژاوی اختصاص داد. ویدیویی از گل زیبای ژاوی به ساراگوسا به عنوان گل روز باشگاه انتخاب شد که رسانه های اسپانیایی از آن به عنوان چراغ سبز باشگاه به ژاوی تعبیر کرده اند.

 زمان‌بندی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ اعلام شد

به نقل از الوطن، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ با حضور ۴۰ تیم و در ۱۰ گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد و ۲۰ تیم از شرق آسیا و ۲۰ تیم از غرب آسیا در این مسابقات رقابت خواهند کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ را در ماه دسامبر انجام خواهد داد تا تیم ها حریفان خود را شناسایی کنند. قرار است که مرحله مقدماتی اول در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۹۹) برگزار شود و اما مرحله گروهی در ماه فوریه (بهمن ۹۹) استارت خواهد خورد.

هفته نخست این رقابت‌ها نیز ۸ و ۹ فوریه (۲۰ و۲۱ بهمن)، هفته دوم ۱۵ و ۱۶ فوریه (۲۷ و ۲۸ بهمن)، هفته سوم ۱ و ۲ مارس (۱۱ و ۱۲ اسفند ۹۹)، هفته چهارم ۱۵ و ۱۶ مارس (۲۵ و ۲۶ اسفند)، هفته پنجم ۱۲ و ۱۳ آوریل (۲۴ و ۲۵ فروردین ۱۴۰۰) و هفته ششم ۲۶ و ۲۷ آوریل (۷ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

قرار است که دور رفت یک شانزدهم نهایی در ۱۶ و ۱۷ می (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰)  و دور برگشت در ۲۴ و ۲۵ می (۴ و ۵ خرداد ۱۴۰۰) برگزار شود.روزنامه الوطن همچنین نوشت که AFC به همه تیم‌ها هشدار داده که به دنبال کناره‌گیری و انصراف از فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نباشند که اگر تیمی انصراف دهد پیامدهای وخیمی در انتظارش خواهد بود و به شدت جریمه مالی خواهد شد. فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا به خاطر ویروس کرونا بعد از برگزاری هفته دوم تعطیل شد اما AFC اصرار دارد که این بازی ها برگزار شود.

مشکل با فیفا!

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: ما با فیفا به مشکل خوردیم زیرا بارها از اساسنامه فدراسیون دفاع کردیم اما آن‌ها به هیچ وجه آن را قبول ندارند.

«محمود اسلامیان» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: بحث اساسنامه فدراسیون بیش از ۱۰ سال است که بین فیفا و فدراسیون وجود دارد. یکی از اصول مورد تاکید فیفا این است که ماهیت فدراسیون باید خصوصی باشد اما خصوصی به این معنی نیست که دور از قوانین کشور باشد. وی ادامه داد: ما نباید خوشحال باشیم که همه چیز در کشورمان دولتی است. واگذاری کارها به مردم، آینده خوبی خواهد داشت البته به شرط آنکه کارها به اهلش سپرده شود. مطمئن باشید در فوتبال نیز این موضوع مثبت خواهد بود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال افزود: ما با فیفا به مشکل برخوردیم. آن‌ها تاکیدشان این است که فدراسیون باید خصوصی باشد. ما این مشکل را به وزارت ورزش و دولت منعکس کردیم و این موضوعی نیست که فدراسیون در آن تصمیم بگیرد زیرا نیاز به قانون دارد و باید در دولت لایحه شود و به مجلس فرستاده شود. 

اسلامیان اظهار کرد: چه کسی گفته که دادن کار به مردم بد است؟ این موضوع به صلاح کشور است اما در حال حاضر به نقطه ای رسیدیم که باید دولت در آن ورود پیدا کند. در حال حاضر مشکلات اقتصادی عدیده‌ای در کشور داریم اما فوتبال موضوعی است که خیلی‌ها دلشان به آن خوش است و این موضوع نباید به خاطر سوء تدبیرها به مشکل بخورد. وی تصریح کرد: به نظر من رییس جمهوری باید در این موضوع ورود کرده و نظر کارشناسان را بپرسد. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که به ورزش کشور آسیب نرسد. در حال حاضر مساله ما این است که باید یک تغییر در فوتبال به وجود آید و ما باید آن را حل کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اگر این موضوع حل شود، بقیه مشکلات را نیز می‌توانیم برطرف کنیم و نباید حاشیه برویم. در حال حاضر اولویت اساسنامه فدراسیون است که باید آن را حل کنیم و اگر دولت در این موضوع دخالت نکند این موضوع ختم به خیر نمی‌شود. وی تاکید کرد: ما بارها از اساسنامه فدراسیون دفاع کردیم اما فیفا نهاد عمومی غیردولتی را قبول ندارد و  ما هم بارها از خواسته خود دفاع کردیم. وقتی می‌خواهیم عضو فیفا باشیم باید اصول آن را نیز بپذیریم. اگر می خواهیم عضو فیفا باشیم باید بپذیریم که فدراسیون در اختیار مردم و اهالی فوتبال باشد. اسلامیان در خصوص پرونده «مارک ویلموتس» گفت: ما نباید به حرف‌هایی که ویلموتس و وکلای او می‌زنند، دامن بزنیم. ما همه باید در یک طرف باشیم و نباید برخی دوستان حرف های ویلموتس را بیان کنند.

استقلال یک – سایپا یک. شاگردان مجیدی همچنان سردرگم!

فولاد ۲- ماشین سازی یک/ بوی خوش سهمیه

استقلال و سایپا در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش ایسنا، استقلال و سایپا در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. در این بازی مسعود ریگی در دقیقه ۱۵ برای استقلال و فرشید باقری (گل به خودی) در دقیقه ۴۵ برای سایپا گل‌زنی کردند. با این نتیجه استقلال با ۳۷ امتیاز در رده پنجم باقی ماند و سایپا هم با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت. این نتیجه کار استقلال را برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از طریق لیگ برتر سخت‌تر کرد. استقلال سردرگم ظاهر شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی(۸۴- محمد بلبلی)، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور(۷۴ – میلیچ)، فرشید باقری، مسعود ریگی، علی دشتی(۵۵- علی دشتی)، آرش رضاوند، مهدی قایدی(۷۴ – سینا خادم پور)

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری(۶۴- سعید محمدفرد)، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، محمدصادق بارانی، حسین کامیاب(۶۴- رضا جعفری)، مجید علیاری، محمدرضا سلیمانی، آرمان رمضانی

پیروزی راحت سپاهان برابر گل گهر

تیم فوتبال سپاهان موفق شد در اولین دیدارش در لیگ برتر بعد از تعطیلی به خاطر شیوع بیماری کرونا، گل گهر سیرجان را شکست بدهد. هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر ادامه پیدا کرد. در این مسابقه تیم‌های فوتبال سپاهان و گل‌گهر از ساعت ۲۰:۴۵ و در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

گل‌های سپاهان را محمدرضا حسینی (دقیقه ۹) و محمد کریمی (دقیقه ۳۹، پنالتی) به ثمر رساندند. سپاهان با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و با باقی ماندن در رده دوم جدول فاصله ۱۰ امتیازی با پرسپولیس را حفظ کرد و شانسش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش داد. گل گهر نیز با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

فولاد ۲- ماشین سازی یک. بوی خوش سهمیه

تیم فوتبال فولاد موفق شد با پیروزی برابر ماشین سازی به رده سوم جدول لیگ برتر صعود و شانسش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیشتر کند. هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک مسابقه دیگر به پایان رسید. در این مسابقه تیم فوتبال فولاد از ماشین‌سازی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۲۱ میزبانی کرد. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

در دقیقه ۴ مسابقه بازیکن ماشین سازی با یک پرتاب بلند توپ را به محوطه جریمه فولاد رساند و در شلوغی محوطه بابک مرادی گل اول مسابقه را برای ماشین سازی به ثمر رساند. ۱۲ دقیقه بعد فرشاد احمدزاده با یک ضربه سر گل مساوی را برای فولاد به ثمر رساند. فولاد که شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد، در دقیقه ۶۵ و روی پاسکاری خوب بازیکنانش و شوت لوسیانو پریرا در محوطه جریمه به گل پیروزی دست پیدا کرد. اتفاق جالب این مسابقه قرار گرفتن پریرا درون دروازه فولاد بود. در دقیقه ۸۸ مسابقه شهاب گردان، دروازه‌بان فولاد با گرفتن کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و از آن‌ جایی که فولاد همه تعویض‌هایش را انجام داده بود، پریرا که گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود درون دروازه قرار گرفت. فولاد با این نتیجه ۳۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم قرار گرفت. ماشین سازی هم با ۲۴ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

https://akhbar-rooz.com/?p=38439 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x