پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شورای مدیریت گذار: درد مشترک را فریاد می کشیم؛ در پشتیبانی از خانواده های داغدار آبان ماه

جمهوری جنایتکاران اسلامی اعتراض مدنی آبان ماه مردم رنجدیده ایران را با گلوله جواب داد و سینه فرزندان ایران را شکافت و خانواده های زیادی را داغدار کرد. سرتاسر ایران، این جغرافیای غمزده، گلگون از خون جوانانی است که زندگیشان توسط این نظام قرون وسطایی تباه و هستی آنان به غارت رفته است. فقر، تن فروشی بخاطر لقمه ای نان، اعتیاد، کودکان کار، گورخوابی، کولبری، بیکاری، آوارگی، حاشیه نشینی و ترک کشور سرنوشت مشترکی است که نظام والیان فقیه برای آنان رقم زده است.

در این آبان سیاه، مادران و پدران به چشم خویش دیدند که حاکمیت اسلامی با فرزندانشان چه کرد! قتل خیابانی با شلیک مستقیم به مردم، دزدیدن زخمی ها و جنازها از بیمارستانها، ناپدید کردن قربانیان و زنده به گور کردن آنها، حادثه ای را رقم زد که در تاریخ و حافظه مردم این سرزمین فراموش نخواهد شد.

آبان ماه امسال تاریخ چهل سال جنایت جمهوری اسلامی را برای مردم ایران بازخوانی کرد و داغ همه خانواده های ایرانی را به یادها برگرداند و آنان را در این درد مشترک بهم پیوند داد.

حکومت اسلامی با اعدام آغاز شد. چوبه های دار دهه شصت و قتل عام تابستان ۶۷، کشتار کوی دانشگاه، سرکوب جنبش سبز و دیوارهای خونین کهریزک، دی ماه ۹۶ و خیزش آبان ۹۸ و نیزارهای خونین ماهشهر و نیکتاها و پویاها، همه نقاب ها را کنار زده و جمهوری اسلامی را بر سکوی اتهام نشانده و روز پاسخگویی فرا رسیده است. امروز کردستان و آذربایجان و خراسان و خوزستان و ماهشهر و شیراز و …همه مردمان ایران با تشکیل صف متحد دادخواهان، رفتن این نظام ستمگر و آدم کش را فریاد می کشند.

خانواده های داغدار آبان ماه در چهلمین روز مرگ فرزندانشان در ۵ دی ماه به سوگواری خواهند نشست. خانواده پویا بختیاری از مردم ایران دعوت کرده اند که با یک دقیقه سکوت و ادای احترام به فرزندان این خانواده ها با آنها همراه شوند و درد مشترک را به فریاد علیه آمران و عاملان جنایت تبدیل کنند.

شورای مدیریت گذار در این روزهای سخت خود را شریک غم و اندوه این خانواده های داغدار میداند و از دعوت آنها پشتیبانی می کند و از همه مردم تقاضا دارد همبستگی خود را برعلیه جانیان و قاتلان فرزندان ایران نشان بدهند و اجازه ندهند که خون دیگر فرزندان کشورمان بر زمین بریزد.

این داغ را در کنار خانواده ها به فریاد دادخواهی ملی تبدیل کنیم.

دبیرخانه مرکزی شورای مدیریت گذار

۲٨ آذرماه ١٣۹۸

https://akhbar-rooz.com/?p=15748 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x