جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

صابر قادری توسط نیروهای امنیتی در دهگلان بازداشت شد‎

صابر قادری، فعال مدنی ساکن دهگلان و از اعضای سازمان محیط زیستی «جمعیت شیدای سبز لیلاخ»، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل‌شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۱۸ آذرماه ۱۳۹۸، صابر قادری شهروند کُرد ساکن  دهگلان، توسط مأموران وزارت اطلاعات در منزل خود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل‌شده است.

بر اساس این گزارش، علیرغم پیگیری‌های انجام‌شده توسط خانواده آقای صابری، تا این لحظه از دلایل بازداشت و محل نگهداری وی اطلاعاتی در دست نیست.

گفته می‌شود پیش‌ازاین نیز آقا صابری، مهرماه سال ۹۳ در  تجمعات اعتراضی در حمایت از مردم کوبانی توسط نیروهای امنیتی بازداشت‌شده بود.

«جمعیت شیدای سبز لیلاخ» در شهرستان دهگلان،  یک سازمان محیطی زیستی است که طی سال های گذاشته فعالیت های نظیر، برگزاری نمایشگاه محیط زیستی، جلوگیری از تخریب و تبدیل شدن کوه تفریحی سورمه لی به معدن، نهالکاری ، جمع آوری زباله در طبیعیت، برگزاری اردوهای زیست محیطی برای دانش آموزان، فعالیت در حوزه حقوق حیوانات، اطفاء حریق و خاموش کردن آتش در سطح منطقه و خارج از شهرستان و همچنین کمک به زلزله زدگان را در کارنامه کاری خود دارد.

https://akhbar-rooz.com/?p=15052 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x