جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

علت حادثه کلینیک سینا اتصالی برق کولر در سقف کاذب پارکینگ اعلام شد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در توضیح علت قطعی حادثه کلینیک سینا گفت: آغاز حادثه ناشی از اتصالی برق کولر موجود در سقف کاذب پارکینگ مجموعه اعلام شده که منجر به آتش‌سوزی کولر و فروریختن سقف کاذب شده است.

به گزارش ایرنا، سیدجلیل میرمحمدی میبدی در تشریح جلسه روز دوشنبه کمیته بررسی حادثه کلینیک سینا در تهران، اظهار داشت: با توجه به ابلاغ کمیسیون بهداشت و درمان و دستور نایب رییس مجلس، جلسه بررسی حادثه کلینیک سینا مجدداً با حضور نمایندگانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،  سازمان آتش نشانی، مسئول سلامت شورای شهر تهران و نمایندگانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که متولی ایمنی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی وصدور مجوزهای کلینیک هستند، در محل کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تشکیل شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به علت قطعی حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا افزود:  آغاز حادثه ناشی از اتصالی برق کولر موجود در سقف کاذب پارکینگ مجموعه اعلام شده که منجر به آتش‌سوزی کولر و فروریختن سقف کاذب شده است. در اثر این ریزش مواد الکی و اشتعال‌زای موجود در زیر آن محل آتش گرفته و نهایتاً به دو تا از کپسول‌های اکسیژن سرایت کرده و منجر به انفجار آنها می‌شود.

میرمحمدی میبدی عنوان کرد: این موارد کاملاً قطعی بوده و از جانب تمامی کارشناسان اعم از آتش نشانی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان علت اصلی حادثه مشخص شده است.

حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینا دهم تیرماه در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

https://akhbar-rooz.com/?p=42112 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x