چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قهرمانی یک ۱۸ ساله و حذف نامداران؛ رئال‌ قهرمانِ خارج از اسپانیا! نتایج لیگ فوتبال آسیا

رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی اروپا ۲۰۲۰ در ایتالیا با معرفی نفرات برتر به پایان رسید:

در وزن ۵۵ کیلوگرم ادموند نازاریان پدیده ۱۸ ساله این رقابت‌ها و فرزند آرمن  نازاریان چهره شاخص کشتی جهان و دارنده مدال طلای المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا و ۲ نقره جهان که با شکست عنوان دارانی همچون الدانیز عزیزلی آذربایجانی و دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ راهی دیدار نهایی شده بود، برای کسب مدال طلا به مصاف ویتالی کابالوئف دارنده مدال‌های نقره زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۸ و طلای اروپا ۲۰۱۹ از روسیه رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید و طلای اروپا را از آن خود کرد.

در دیگر دیدارهای مهم ۵ وزن نخست، در فینال وزن ۶۳ کیلوگرم ابراهیم لابازانوف روس در یک کشتی پر افت و خیز با نتیجه نزدیک ۹ بر ۸ مغلوب حریف خود از بلاروس شد و به مدال نقره بسنده کرد. همچنین در یکی از دیدارهای رده بندی این وزن استیگ آندره برگ نروژی و دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ در ادامه عملکرد ضعیف خود در این رقابت‌ها مقابل حریف اوکراینی خود تن به شکست داد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم مدال طلا به سنان سلیمان اف آذربایجانی رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز  سمیون نوویکوف دارنده مدال ۲ طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در ادامه درخشش خود و پس از شکست متهان باشار ترک و دارنده ۲ طلای جهان، در فینال نیز با نتیجه ۷ بر یک از سد ویکتور لورینچ کشتی گیر کهنه کار مجارستانی و دارنده یک نقره و ۲ برنز جهان گذشت و بر سکوی نخست ایستاد.متهان بشار دارنده ۲ مدال طلای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از ترکیه نیز در دیدار رده بندی مقابل الکساندر کوماروف روس ۳ بر یک شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز که با حذف رضا کایالپ فرنگی کار عنوان دار جهان و المپیک از ترکیه و صباح شریعتی فرنگی کار ایرانی آذربایجان همراه بود، مدال طلا به فرنگی کار نه چندان مطرح رومانی رسید.

شگفتی های روز اول و حذف نامداران

به گزارش ایسنا، در روز نخست و در پنج وزن قهرمانی کشتی اروپا در وزن ۵۵ کیلوگرم شکست نوگزاری سورتسومیا قهرمان جهان ۲۰۱۹ از گرجستان مقابل ویتالی کابالوئف روس در مرحله نیمه نهایی از شگفتی ها بود.در وزن ۶۳ کیلوگرم استیگ آندره برگ نروژی و دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ در نیمه نهایی مقابل ماکسیم نهودا از بلاروس تن به شکست ۳ بر یک داد و راهی رده بندی شد.وزن ۷۷ کیلوگرم: ویکتور نمس صرب و دارنده مدال های طلای جهان ۲۰۱۷ و برنز جهان ۲۰۱۸ دانیل کاتاراگا دارنده ۲ طلای زیر ۲۳ سال جهان و یک نقره بزرگسالان جهان نیز دیگر بازنده شاخص رقابت‌های قهرمانی اروپا بودوزن ۸۷ کیلوگرم متهان بشار دارنده ۲ مدال طلای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از ترکیه در یک چهارم نهایی مقابل سمیون نوویکوف دارنده مدال ۲ طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از اوکراین شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش، راهی گروه بازنده ها شد و پس از شکست حریفی از اسپانیا برای کسب مدال برنز به مصاف الکساندر کوماروف از روسیه رفت .وزن ۱۳۰ کیلوگرم:رضا کایالپ چهره عنوان‌دار کشتی جهان از ترکیه با ۴ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک، پس از یک برد مقابل حریف مجاری، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیکولای کوچیمی دارنده مدال برنز بازی های اروپایی ۲۰۱۹ از اوکراین با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت تا عجیب‌ترین نتیجه این رقابت‌ها رقم بخورد.

نتایج کامل دیدارهای فینال و رده بندی ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی اروپا ۲۰۲۰ به شرح زیر است:

وزن ۵۵ کیلوگرم:
فینال:
ادموند نازاریان(بلغارستان) ۷ – ویتالی کابالوئف(روسیه) ۳

رده بندی:
نوگزاری سورتسومیا(گرجستان) ۸ – فلورین تیتا(رومانی) صفرالدانیز عزیزلی(آذربایجان) ۹ – جیووانی فرنی(ایتالیا) صفر


وزن ۶۳ کیلوگرم:
فینال:
ماکسیم نهودا(بلاروس) ۹ – ابراهیم لابازانوف(روسیه) ۸

رده بندی:
لنور تمیروف(اوکراین) ۳(برنده) – استیگ آندره برگ(نروژ) ۳
اریک توربا(مجارستان) ۶ – میهای میهوت(رومانی) ۳


وزن ۷۷ کیلوگرم:
فینال:
سنان سلیمانوف ۳ (آذربایجان) – زوتلان لیوای(مجارستان) یک

رده بندی:
کاراپت چالیان(ارمنستان) ۳ – ایک ناتساکانیان(بلغارستان) صفر
آلکس کسیدیس(سوئد) ۵ – ولادیمیر یاکوولیف(اوکراین) ۲


وزن ۸۷ کیلوگرم:
فینال:
سیمن نوویکوف(اوکراین) ۷ – ویکتور لورینچ(مجارستان) یک

رده بندی:
اسلام عباس اف(آذربایجان) ۶ – تانکوسیوس(لیتوانی) ۲
الکساندر کوماروف(روسیه) ۳- متهان باشار(ترکیه) یک

وزن ۱۳۰ کیلوگرم:
فینال:
آلن کیوراریو( رومانی) ۶ – لوان آرابولی(گرجستان) یک

رده بندی:
جلو کراهمر(آلمان) یک(برنده) – مارتین ساوولاینن( فنلاند) یک
 میکولا کوچمی(اوکراین) ۲(برنده) – زورابی گدخائوری( روسیه) ۲

رئال‌مادرید؛ قهرمانِ خارج از اسپانیا!

این طبیعی نیست که بازیکنی مثل لوکا مودریچ فقط یک قهرمانی در لالیگا داشته باشد!» چندی پیش زین‌الدین زیدان این حرف را زد و نشان داد که قهرمانی لالیگا چقدر برای کهکشانی‌ها اهمیت دارد. فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ رئال‌مادرید با ۱۷ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا دوم شد و فصل گذشته هم تیمی که زیدان از میانه‌های راه هدایتش را در دست گرفت با ۱۹ امتیاز کمتر نسبت به رقیب دیرینه در جایگاه سوم ایستاد. در واقع در ۱۰ فصل اخیر ۸ جام به ویترین افتخارات بارسلونا رفته و طبیعی است بازیکنان فعلی و باسابقه رئال‌مادرید هم تعداد قهرمانی‌های کمی در اسپانیا داشته باشند، برخلاف لیگ قهرمانان اروپا که در آن سلطنت می‌کردند و در ۶ فصل اخیر ۴ مرتبه آن جام را بالای سر برده‌اند.

کمبود افتخار‌های لالیگایی
چند مرتبه زیزو جملاتی همانند آنچه درباره مودریچ گفته را بیان کرده است. لوکا مودریچ یکی از هافبک‌های محبوب زیدان است که از سال ۲۰۱۲ در سانتیاگو برنابئو حضور دارد و با وجود سابقه طولانی در لالیگا فقط فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ تحت هدایت همین مربی قهرمان شده. ۹۱ سال از تاریخ لالیگا می‌گذرد و رئال‌مادرید با ۳۳ قهرمانی پرافتخارترین است، اما در ۱۹ فصل اخیر فقط و تنها فقط ۶ جام به کهکشانی‌ها رسیده. طبیعتاً بسیاری از ستاره‌های فعلی رئال‌مادرید یا تنها همان یک جام اخیر را لمس کرده‌اند یا هنوز جام ندارند. فقط سرخیو راموس و مارسلو که از سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ در ترکیب کهکشانی‌ها حضور داشته‌اند ۴ مرتبه قهرمان لالیگا شده‌اند. پس از آن‌ها رافا واران و کریم بن‌زما با ۲ قهرمانی قرار می‌گیرند، اما ناچو، دنی کارواخال، تونی کروس، لوکا مودریچ، گرت بیل، خامس رودریگس، لوکاس واسکس، مارکو آسنسیو، ایسکو، کاسمیرو و ماریانو دیاس همگی فقط یک قهرمانی دارند. این را مقایسه کنید با قهرمانی‌های اروپا که برای بسیاری از این بازیکن‌ها ۴ قهرمانی است و اصلاً حسرتی برای بالا بردن آن ندارند و خاطرات‌شان هم کم نیست.

بارسای پرافتخار در لالیگا
اما داستان در بارسلونا فرق می‌کند. فقط لیونل مسی با ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به اندازه اکثر رئالی‌های فعلی قهرمان شده و حتی جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس هم ۳ قهرمانی دارند. بارسا در ۸ فصل گذشته لیگ قهرمانان فقط یک مرتبه قهرمان شده و بازیکنانی که سابقه‌شان از ۸ سال کمتر است فقط همان یک جام را دیده‌اند. با این حال اگر نگاهی به قهرمانی‌های‌شان در لالیگا بیندازیم شرایط فرق می‌کند. لیونل مسی که به دهمین قهرمانی‌اش در فصل گذشته رسید. جرارد پیکه هم که ۸ جام دارد. در کنار او سرخیو بوسکتس هم هست که ۸ مرتبه قهرمان شده. بازیکنی مثل سرخی روبرتو هم ۶ جام گرفته. جوردی آلبا ۵ جام کسب کرده و مارک‌آندره تراشتگن، ایوان راکیتیچ و لوئیس سوارس هم هر کدام ۴ جام دارند. نکته طعنه‌آمیز این است که عثمان دمبله همیشه مصدوم هم ۲ جام دارد و ساموئل اومتیتی هم کنار او قرار می‌گیرد. بازیکنان کم‌سابقه‌ای مثل نلسون سمدو، کلمان لانگله، آرتور و آرتورو ویدال هم یک قهرمانی کسب کرده‌اند. در مجموع کادر فنی بازیکنان بارسا با ۱۴۹ قهرمانی در جام‌های مختلف اختلاف زیادی با رئالی‌ها دارند که ۴۹ جام کسب کرده‌اند. 

مربیان کم‌افتخار
در حال حاضر زین‌الدین زیدان و کیکه ستین سرمربیان رئال‌مادرید و بارسلونا هستند. زیزو که در افتخار کم ندارد. او رکورد‌های زیادی را جابه‌جا کرده و ۳ مرتبه متوالی هم همراه رئال‌مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما تعداد قهرمانی‌هایش به‌عنوان مربی در لالیگا با تعداد قهرمانی‌هایش به‌عنوان بازیکن برابر است. او فقط یک مرتبه به‌عنوان مربی قهرمان شده، در حالی که انتظار می‌رفت با تیم ایده‌آلش بیشتر جام ببرد. کیکه ستین هم که بسیاری هنوز او را برای مربیگری بارسا کوچک می‌دانند هیچ‌وقت قهرمان لالیگا نشده. سرمربی سابق رئال‌بتیس اصلاً هیچ‌وقت قهرمان هیچ جامی به‌عنوان مربی نشده است! فقط یک سوپرجام اسپانیا در دوران بازی همراه اتلتیکو مادرید برده. زیزو و کیکه جمعاً یک قهرمانی در لالیگا دارند.

اروپا بیشتر از اسپانیا
آمار پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال‌مادرید هم حاوی نکات جالبی است. فرانسیسکو خنتو، اسطوره رئالی‌ها که در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ از بزرگ‌ترین بازیکنان این تیم بود، ۲۳ جام کسب کرده. او در لالیگا ۱۲ جام دارد و در اروپا ۶ مرتبه قهرمان شده. مانوئل سانچس با ۲۱ جام در رده دوم است که ۸ قهرمانی‌اش در لالیگا بوده و ۲ قهرمانی در اروپا، اما سرخیو راموس و مارسلو هم با افتخارات مشابه که ۴ قهرمانی در لالیگا و ۴ قهرمانی در اروپا را نشان می‌دهد، مجموعاً ۲۱ جام کسب کرده‌اند. آن‌ها شانس دارند این فصل از سانچیس پیش بیفتد. شاید در لیگ قهرمانان هم جام گرفتند و به خنتو رسیدند. اسطوره‌ای مثل ایکر کاسیاس هم ۱۹ جام کسب کرده، در حالی که آلفردو دی‌استفانو و فرناند ایرو ۱۷ جام دارند. رائول گونسالس و کریستیانو رونالدو هم با ۱۶ جام از پرافتخارترین رئالی‌ها هستند. از بازیکنان فعلی رئال هم کریم بن‌زما ۱۸ جام دارد و هموطنش رافا واران ۱۷ جام کسب کرده. حضور ناچو و لوکا مودریچ با ۱۶ جام در رده‌های بالایی جالب است، در حالی که فقط یک جامِ آن‌ها در لالیگا به دست آمده است.

منبع: خبرورزشی

برترین گلزنان لیگ‌های اروپایی در هر پست

زمانی که به گل فکر می‌کنیم، همیشه بازیکن‌های شماره ۹ را به یاد می‌آوریم یا نام مهاجم‌های بزرگی همچون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو یا مهاجم نوک در ذهنمان حک می‌شود. به گزارش آس، همچنین هافبک‌ها نیز می‌توانند وارد محوطه جریمه شوند که البته کمتر از مهاجمان پیش می‌آید که گلزنی کنند. در ادامه به بازیکنانی که در پست خود در این فصل لیگ‌های اروپایی برترین گلزن محسوب می‌شوند، اشاره می‌شود.

دروازه‌بان: تراشتگن

اشتباه نشده است. تراشتگن در این فصل گلی به ثمر نرسانده اما دو پاس گل داده و در اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه و انگلیس دروازه‌بانی است که بیش از همه در گلزنی نقش داشته است. دروازه‌بان بارسلونا در گل نخست مقابل ختافه تاثیرگذار بود و به لوییس سوارس پاس گل داد. همچنین به آنتوان گریزمان در پیروزی یک بر صفر برابر مایورکا پاس گل داد. تعداد پاس‌های گل دروازه‌بان آلمانی در لالیگا با دنی پارخو، گرت بیل، مونیاین، کوکه و خواکین برابر است.

مدافع‌ها: اشرف، هینترگر، کریسسیتو و تئو ارناندس

اشرف در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و توانست در مرحله گروهی چهار گل به ثمر برساند. دو بار هم در بوندسلیگا گلزنی کرد. هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید یعنی تئو ارناندز همچنان برترین گلزن میلان محسوب می‌شود. هینترگر با پیراهن اینتراخت فرانکفورت گلزن‌ترین مدافع میانی اروپا به حساب می‌آید. او هفت گل به ثمر رسانده است که هیچ یک از طریق شروع مجدد نبوده است. کریسسیتو، بازیکن جنوا شش گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

هافبک‌ها: کاسورلا، سیپرین و برونو فرناندس

در میان سه مهاجمی که در جمع یازده بازیکن قرار گرفتند ۳۰ گل رد و بدل شده است. برونو فرناندس بیش از همه گلزنی کرده است که هیچ یک در لیگ برتر به ثمر نرسیده است. او ۱۵ گل زده است و ۱۴ پاس گل در پرتغال و لیگ اروپا داده است. در مجموع بازیکن جدید منچستریونایتد در ۲۹ گل نقش داشته است. در این پست در ایتالیا نیز برخی از بازیکنان همچون یوسپ ایلیچ (۱۴ گل در آتالانتا) و ژائو فلیکس (۱۵ گل برای کالیاری) درخشیده‌اند. در لالیگا سانتی کاسورلا در صدر قرار دارد. بازیکن اسپانیایی در لالیگا هشت گل به ثمر رسانده است. همچنین در کوپا دل ری چهار بار گلزنی کرده است. او دیگر به عنوان مهاجم نوک بازی نمی‌کند. از این ۱۲ گل، هفت گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. در این پست ویلیان سیپرین هم حضور دارد. او یک کارشناس از فاصله یازده متری دروازه است و در جام حذفی فرانسه و لیگ یک این کشور هشت گل به ثمر رسانده است.

وینگر: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

دو گلزن برتر در یک دهه اخیر می‌توانند از کناره‌ها برتر از هر مهاجم نوک باشند. در هفته‌های اخیر رونالدو در باز کردن دروازه حریفان بهتر از ستاره آرژانتینی بوده است. مسی در چهار بازی اخیر گلزنی نکرده است (والنسیا، لوانته، رئال بتیس و اتلتیک بیلبائو در کوپا دل ری) اما پنج پاس گل داده است. رونالدو ۱۰ بازی پیاپی است که در سری آ ایتالیا گلزنی می‌کند. در مجموع دو ستاره ۴۲ گل به ثمر رساندند. ۱۹ گل سهم مسی است و ۲۳ گل برای رونالدو به ثبت رسیده است.

مهاجم: روبرت لواندوفسکی

ارلینگ هالند یک گل از مهاجم لهستانی بیشتر به ثمر رسانده اما از ۳۶ گلی که وارد دروازه حریفان کرده ۱۶ گل در لیگ اتریش بوده است. به همین خاطر لواندوفسکی بالاتر از او قرار می‌گیرد. مهاجم بایرن مونیخ در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان این گل‌ها را به ثمر رسانده است. بازیکن لهستانی در ۲۱ هفته بوندسلیگا در پنج هفته نتوانست گلزنی کند. با این حال توانست در پنج بازی دبل و هت‌تریک کند. او در لیگ قهرمانان در پنج بازی مرحله گروهی ۱۰ گل به ثمر رساند. در جام حذفی هم میانگین یک گل در هر بازی را به ثبت رساند (سه گل در سه بازی). مهاجم لهستانی در مجموع در ۳۰ بازی ۳۵ بار گلزنی کرد.

لیگ قهرمانان آسیا| رویارویی اولسان و توکیو برنده نداشت

رویارویی تیم‌های اولسان هیوندای کره جنوبی و اف سی توکیو ژاپن در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت. در ادامه هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه F، اولسان هیوندای کره‌جنوبی میزبان اف سی توکیو ژاپن بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی دیگو اولیویرا در دقیقه ۶۴ برای توکیو گل زد و تک گل اولسان توسط گل به خودی آدیلتون دقیقه ۸۲ زده شد.در این گروه پرث گلوری استرالیا و شانگهای شنهوا چین هم حضور دارند.

برد ملبورن مقابل نماینده تایلند

تیم فوتبال ملبورن ویکتوری استرالیا موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل نماینده تایلند شد. تیم فوتبال ملبورن ویکتوری استرالیا در هفته اول گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف چیانکرای تایلند رفت و موفق شد نماینده تایلند را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

همچنین دو تیم اولسان هیوندای و اف. سی توکیو در گروه F به مثاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک – یک به اتمام رسید.

بازی‌های هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب خاتمه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا و از گروه C که پرسپولیس هم حضور دارد، التعاون عربستان توانست برابر میزبان خود الشارجه امارات به برتری یک بر صفر دست یابد.

فیصل درویش تک گل التعاون را به ثمر رساند تا این تیم به همراه الدحیل و به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گیرد و شارجه و پرسپولیس نیز بدون امتیاز در رده سوم و چهارم جا خوش کنند.

از گروه سپاهان نیز، تیم‌های السد قطر و النصر عربستان برابر هم ایستادند که این بازی برنده نداشت و دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند.

عبدالرزاق حمدالله و عبدالرحمان العبید برای النصر و بغداد بونجاح و حسن الهدیدوس برای السد گلزنی کردند.

در این گروه نیز بعد از سپاهان سه امتیازی، تیم‌های السد و النصر یک امتیازی هستند و العین در قعر جدول قرار دارد.

شاگردان قلعه نویی گل کاشتند

شاگردان امیر قلعه نویی با چهار گل العین را در خانه شکست دادند.

در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان ایران از ساعت ۱۸:۲۰ در امارات مقابل العین قرار گرفت که این دیدار با برتری قاطع و ۴ بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید.محمد محبی در دقیقه ۳۸، کی‌روش استنلی در دقیقه ۴۶، سروش رفیعی در دقیقه ۵۲ و محمد طیبی در دقیقه ۸۰ برای سپاهان گل زدند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طییبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (ولادمیر کومان ۸۳)، محمدرضا حسینی (سجاد شهباززاده ۷۱)، محمد محبی و کی روش استنلی (علی قربانی ۷۷).

ترکیب العین: خالد عیسی، سالم عبدالله (کارت زرد)، اسماعیل احمد، کایو کانیدو (محسن عبدالله ۸۰)، اسلام خان، لابا کودجو، بندرالاحبابی (جمال معروف ۵۶)، احمد برمان (عمر یاسین ۶۵) ، فلاح ولید، تسوکاسا شیوتانی و سعید جمعه (کارت زرد).

شکست تلخ پرسپولیس در دوحه

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمان آسیا، برابر میزبانش الدحیل قطر با دو گل شکست خورد.

در جریان هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از گروه C، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خانگی الدحیل به مصاف این تیم رفت که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر تیم قطری به پایان رسید. برای الدحیل مانژوکیچ در دقیقه ۵ و ادمیلسون در دقیقه ۱۴ گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع  خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد نادری، احمد نورالهی، محسن ربیع‌خواه (۸۱ امید عالیشاه)، بشار رسن، مهدی ترابی (۴۶ کریستین اوساگونا)، وحید امیری، علی علیپور (۶۳ آنتونی استوکس).     

ترکیب الدحیل: کلود امین، محمد موسی، مهدی بن عطیه، احمد یاسر، کوانگ سون (۸۳ خالد محمد)، ادمیلسون، کریم بوضیاف، مانژوکیچ، البراکی، المعز علی (۸۵ علی حسن یحیی) و عاصم مادبو.

https://akhbar-rooz.com/?p=20121 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x