جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نشست دفتر سیاسی حزب حکمتیست برگزار شد

روز یکشنبه ٢٨ اردیبهشت ۱۳۹٩ برابر با ١٧ مه ٢٠٢٠ جلسه دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست با حضور اعضای دفتر سیاسی و دبیر کمیته مرکزی حزب برگزار شد.

دستور جلسه دفتر سیاسی عبارت بود از: ١- گزارش و ارزیابی از سیاست و فعالیتهای حزب ٢- نقشه عمل دوره آتی فعالیت حزب ٣- قرارها و قطعنامه ها ۴- انتخابات.

در بحث گزارش و ارزیابی از فعالیت دو ماه گذشته، سیاوش دانشور و ناصر مرادی رئیس دفتر سیاسی و دبیر اجرائی حزب، به رئوس سیاستها و اقدامات حزب اشاره کردند، بر نقاط قوت و رفع محدودیتهای سیاسی و تشکیلاتی، اوضاع ویژه ایران، چشم انداز تحولات پیش رو و اقدامات ضروری حزب تاکید داشتند. رفقای دفتر سیاسی پیرامون گزارش اظهار نظر کردند، سیاستها و جهتگیری های حزب را تائید و بر تلاش جدی برای رفع موانع نیازهای مبارزه پیش رو تاکید داشتند.   

مبحث دیگر بررسی سند نقشه عمل دوره آتی فعالیت حزب بود. این سند که چهارچوب جهتگیری های سیاسی و برنامه مشخص کمیته های و ارگانهای حزبی برای دوره آتی بود توسط سیاوش دانشور معرفی شد و رفقای دفتر سیاسی پیرامون آن اظهار نظر کردند. در مواردی اصلاحاتی به سند پیشنهاد شد، نهایتا دفتر سیاسی سند را به رای گذاشت و با یک رای مخالف تصویب شد.

در دستور قرارها و قطعنامه ها، چند قرار که به جلسه دفتر سیاسی ارائه شده بودند مورد بحث قرار گرفتند اما به تصویب دفتر سیاسی نرسیدند.

در مبحث انتخابات سیاوش دانشور با اکثریت آرا به ریاست دفتر سیاسی انتخاب شد. همینطور جلسه دفتر سیاسی رفقا رحمان حسین زاده، پروین کابلی، صالح سرداری، آذر ماجدی و ناصر مرادی را بعنوان اعضای هیئت اجرائی دفتر سیاسی انتخاب کرد. جلسه هیئت اجرائی دفتر سیاسی در اولین نشست خود ناصر مرادی را باتفاق آرأ به دبیری هیئت اجرائی انتخاب کرد.

دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست

۶ خرداد ۱۳۹۸- ٢۶ مه ٢٠٢٠

https://akhbar-rooz.com/?p=31332 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x