چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نعمت «تحریم» و طرح یک کودتای اقتصادی! – گزارش ویدئویی در مورد سیاست های اقتصادی فاجعه بار حکومت

در اولین ساعات بامداد امروز (۲۴ آبان) قیمت بنزین آزاد به ناگهان ۳ برابر شد؛ شوکی که خودش به تنهایی یک سونامی تورمی به پا خواهد کرد. در این گزارش نشان داده‌ایم که این نه پایان حمله، که آغازی بر آنست

در اولین ساعات بامداد امروز (۲۴ آبان) قیمت بنزین آزاد به ناگهان ۳ برابر شد؛ شوکی که خودش به تنهایی یک سونامی تورمی به پا خواهد کرد. در این گزارش نشان داده‌ایم که این نه پایان حمله، که آغازی بر آنست.

طرح‌های اقتصادی‌ مهیبی در راهند که به واسطۀ یک نهاد ساختاری جدید و به‌فرمان خامنه‌ای، همگی پشت اتاق‌های دربسته و محرمانه تدوین می‌شوند. جزئیاتشان یا به شکل قطره‌چکانی به بیرون درز پیدا می‌کند یا همچون اولین ساعات بامداد امروز، یکشبه کلید می‌خورند تا واکنش‌های عمومی را کنترل کنند.

این گزارش نیم‌ساعته چکیده‌ای از پیگیری‌ها و تحقیق بر سر مذاکرات صندوق بین‌المللی پول با مقامات جمهوری اسلامی و افشای طرح‌ها و توافقاتی است که با فرمان رأس حکومت جمهوری اسلامی (خامنه‌ای) مجوز اجرایشان صادر شده، اما در سکوت و تشتت خبری تصویر اصلی از آنها گم شده‌است. چیزی که میتوان آن را آخرین «جراحی اقتصاد ایران» به سمت بازار جهانی و تیر خلاصی به طبقۀ کارگر معنی کرد.

۲۴ آبان ۹۸ – کمیته عمل سازمانده کارگری

https://akhbar-rooz.com/?p=12237 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arjang Sepasi
Arjang Sepasi
4 سال قبل

این تحلیل وقتی که به جنگ زرگری ترامپ با جمهوری اسلامی اشاره نیکند، عجز خود را از تحلیل سیاست در ایران نشان میدهد. اگر بر این اساس حرکت کنیم، چرا ترامپ مثل دوره احمدی نژاد با تحمیل تحریمها، اجرای این طرح را مشکل تر کرد. مگر احمدی نژاد نتوانست در سایه نفت ۱۵۰ دلاری ، بخشی از این طرح را با موفقیت به اجرا در بیاورد. چرا ترامپ با وضع تحریمها، اجرای انرا مشکل تر کرد؟ به نظر من چپ ضد آمریکایی تا وقتی که هنوز در فاز ضد غربی بسر می برد، قادر نیست چند قطبی شدن دنیا را در بعد از شکست انریکا در خاورمینه و ضعیف شدن انرا ببیتد و قادر نیست بفهمد که جمهوری اسلامی هر لحظه به قطب چین و روسیه نزدیکتر شده و اجرای طرحهای حمله به معیشت کارگران، به بهترین شکلی توسط چین و روسیه حمایت شده و تجویز میشود. اتفاقا، کشورهای غربی، خطرشان برای طبقه کارگر ایران از همه کمتر است. خطر اصلی چین و روسیه می باشند که جمهوری اسلامی با نزدیک تر شدن به انها، هر روز حتی در شکل نیز به مافیای روسیه شبیه تر میشود. ایا چپ ضد آمریکایی و ضد غربی میتواند خود را از این ورطه مهلک نجات داده و و ضعیت واقعی دنیا را ببیند؟

کیا
کیا
4 سال قبل
پاسخ به  Arjang Sepasi

دقیقا چرا غرب با پیشنهاد ،تحریک کننده احمدی نژاد که ۵۰ درصد نفت ملی را بشکل سهام در اختیارشان قرار می دهد ،تحریم را ادامه می دهد و سران و ارکان های رژیم حتی رهبری را تحریم کرده است؟
خیلی ساده این نظام مشروعیت خود را حتی برای سرمایه داری جهانی را هم از دست داده است!

کیا
کیا
4 سال قبل

اگر از دخالت های خارجی هم دست بردارند و تلاش کنند که با جامعه جهانی عملا همکاری کنند میتوان عملشان را در این جهت دید.
ظاهرا دیوانگی حکومت ولایی از این هم دیوانه تر است!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x