پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وزارت اطلاعات مدعی دستگیری عوامل مرتبط با شبکه ی ماهواره ای ایران اینترنشنال شد

وزارت اطلاعات روز شنبه مدعی شد عده ای از عوامل مرتبط با شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال در داخل کشور را دستگیر کرده است.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ی خود نوشته است: در جریان کنترل و مدیریت اطلاعاتی بحران؛ کلیه تحرکات و اقدامات این شبکه، مدیران، مجریان و کارشناسان و به ویژه ارتباطات با عناصر داخل کشور را مورد رصد و کنترل اطلاعاتی قرار داده و ضمن شناسایی افرادی که اقدام به ارسال اطلاعات به این شبکه می نمودند و کسانی که مجری دستورات آن شبکه در به آتش کشیدن اموال عموی و شخصی مردم در استان های مختلف کشور بودند، حین اجرای دستورات شبکه مذکور برای تشدید اغتشاشات و آتش زدن اماکن؛ شناسایی و دستگیر نموده است.

وزارت اطلاعات اقدامات این شبکه و کارکنان آن را مصداق همکاری با دشمنان جمهوری اسلامی در اقدامات تروریستی دانسته و نوشته است: بر همین اساس؛ حکم ممنوع المعاملگی و توقیف کلیه اموال کارکنان و مرتبطین آن در داخل کشور توسط قوه قضائیه صادر گردیده است.

وزارت اطلاعات افزوده است کارکنان این شبکه مورد تعقیب بین الملل نیز قرار خواهند گرفت.

وزارت اطلاعات در پایان اطلاعیه ی خود نوشته است: آن دسته از کارکنان شبکه ها که ضمن ابراز ندامت، همکاری خود را با شبکه های ماهواره ای متوقف نمایند، مشمول عفو و رافت اسلامی قرار خواهند گرفت!

https://akhbar-rooz.com/?p=13853 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x