جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ویروس کرونا در میان مسئولان حکومتی!

محمود صادقی به کرونا مبتلا شد

محمود صادقی نماینده ی دوره ی دهم مجلس در صفحه ی توییتر خود از ابتلایش به کرونا خبر داد. گفتنی است روز گذشته بعد از اعلام گرفتن تست کرونا از نمایندگان در پارلمان، برخی از رسانه‌ها از ابتلای چهار نماینده مجلس به کرونا ویروس خبر داده بودند.

معاون وزیر بهداشت هم کرونایی شد

معاون کل وزارت بهداشت در پیامی ویدئویی گفت: منم کرونایی شدم. از دیروز تب داشتم، تست اولیه ام آخر شب مثبت شد لذا از دیشب خودم را در محلی ایزوله کرده‌ام. چند دقیقه قبل به من گفتند که تست نهایی‌ات قطعی شده و دارم درمان را شروع می‌کنم. حال عمومی‌ام بد نیست، خوبم، مقداری کوفتگی دارم و تب داشتم که ان شاءالله کم می شود».

کرونا در دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی

نوه آیت الله شبیری زنجانی درباره اخبار پخش‌شده در فضای مجازی مبنی بر قرنطینه این مرجع تقلید، گفت: ایشان قرنطینه نیستند و آزمایشات مرتبط با کرونا از وی انجام شده اما هنوز جواب نهایی اعلام نشده است.

پس از انتشار خبرهایی مبنی بر قرنطینه آیت‌الله شبیری زنجانی در فضای مجازی، خبرنگار ایسنا برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با نوه‌ی این مرجع تقلید گفت‌وگویی انجام داد که مهدی شبیری در این زمینه اظهار کرد: حاج سید مجتبی فاضلی ـ مسوول دفتر و مسوول اجرایی و مالی آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی ـ دیروز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، به دیار باقی شتافت.

وی ادامه داد: آیت الله شبیری زنجانی هم از چهارشنبه بنا به خواست خود از خانه خارج نشده‌اند و از ایشان آزمایشات مربوط به ویروس کرونا گرفته شده اما هنوز جواب این آزمایشات نیامده است.


https://akhbar-rooz.com/?p=21132 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x