جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام نوروزی شورای مرکزی سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت): نوروز بر هر ایرانی فرخنده و پیروز باد!

سال ۱۳۹۸ در حال پیوستن به تاریخ است، سالی که برای ما ایرانیان پر از روی‌دادهای تلخ و پر از برآمدهای امیدبخش بود. سالی که تداوم کشاکش دولت ایالات متحدهٔ آمریکا و نظام ولایی جمهوری اسلامی، موجب خالی شدن هر چه بیش‌تر سفرهٔ مردم و افزایش فشار طاقت‌فرسای اقتصادی بر ایرانیان بود، سالی که در آن میهن ما تا آستانهٔ جنگ پیش رفت، سالی که با خیزش امیدبخش چندین‌بارهٔ مردم با خواست احقاق حقوق حقهٔ خود و با سرکوب شدید و وحشیانهٔ این برآمدهای برحق توسط حکومت سرکوب‌گر حاکم بر میهن ما هم‌راه بود، سالی که مانند همهٔ ۴۱ سال پیش از این با دست‌گیری، شکنجه، حبس و تبعید آزادی‌خواهان ایران هم‌راه بود، با گسترش بیماری مرگ‌باری به پایان می رسد، که در آستانهٔ نوروز و بهار در هر ساعت جان چندین ایرانی را به یغما می‌برد.

با این همه و علیرغم تلخی جاری در زندگی روزمرهٔ ما، نباید اجازه دهیم که ناامیدی بر جان و دل و اندیشهٔ ما مستولی شود. ما ایرانیان در درازای تاریخ پرفراز و نشیب سرزمین خود بارها و بارها بر مشکلات و فجایع و جنایات و دشواری‌های فراوان فائق آمده‌ایم. در این چالش جاری میان تلخ‌کامی و امید، نوروز و بهار به عنوان مؤلفه‌ای تعیین‌کننده در هستی تاریخی – فرهنگی ما ایرانیان همواره مروج نور و امید و شادی بوده‌اند.

چرخش زمان ما را باز در آستانهٔ نوروز و بهاری دیگر قرار داده است. نوروز هستی‌بخش، نوروز دیرین، با هدیهٔ بهار باز در آستانهٔ روزگار ما ایستاده است. ما فدائیان خلق نوروز را به هر هم‌میهن آزاده‌ای تبریک می‌گوییم و برای مردم‌مان در این دوران دشوار آرزوی امید و شور و زندگی داریم. با عزمی برگرفته از بار بهار خواهیم توانست بر این دوران دشوار نیز چیره آییم.

امیدواریم در سال ۱۳۹۹ بتوانیم با عزم و امید و نیرویی متحد هر چه زودتر بیماری مرگ‌بار کُروُنا را مهار کنیم. باشد که آخرین سال صدهٔ سیزدهم، طلیعهٔ گشایش در تحمیل ارادهٔ مردم بر نظام مستبد ولایی و انتقال مجموعهٔ قدرت و حق تعیین سرنوشت میهن به دستان ما مردم باشد. ایمان داریم که پیکار مستدام، هم‌سو و یک‌پارچهٔ ایرانیان آزاده و ازادی‌خواه می‌تواند ما را در این مسیر به پیش‌روی‌ها بزرگ و پیروزی‌های قاطع برساند.

بهار پشت پنجرهٔ دل‌های ما ایستاده است. پنجره‌ها را بگشاییم و به پیشوار این یار دیرین برویم. از بهار امید برگیریم و بر مصائب و مردم‌ستیزان فائق آییم.

شورای مرکزی سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت)

پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (۱۹ مارس ۲۰۲۰ میلادی)

https://akhbar-rooz.com/?p=23430 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x