پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کرونا دوباره رکورد زد؛ ۲۲۱ نفر دیگر جان خود را از دست دادند

آمار مبتلايان به کرونا و مرگ و مير ناشی از آن در ايران همچنان رو به افزايش است. در طول شبانه روز گذشته ۲۲۱ نفر ديگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. اين رقم بالاترين ميزان مرگ در يک روز از زمان شيوع گرونا در ايران است

آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در ایران همچنان رو به افزایش است. در طول شبانه روز گذشته ۲۲۱ نفر دیگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. این رقم بالاترین میزان مرگ در یک روز از زمان شیوع گرونا در ایران است.

به گزارش مقامات بهداشتی کشور همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۷۹ مورد ابتلای جدید به بیماری کووید۱۹ در کشور شناسایی شده‌ که از این میان ۹۹۵ تن در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

خانم لاری سخنگوی وزارت بهداشت روز پنجشنبه اعلام کرد تعداد کسانی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در ایران جان خود را از دست داده اند به ۱۲ هزار و ۳۰۵ نفر رسیده است. ۳ هزار و ۳۲۴ مبتلا نیز در وضعیت شدید بیماری قرار دارند.

به گفته وزارت بهداشت ایران از زمان شیوع کرونا در کشور تا کنون ۲۱۲ هزار و ۱۷۶ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

۹ استان خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند و در ۱۰ استان‌ تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل وضعیت هشدار اعلام شده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=39610 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x