سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرش نصری به ۱۳ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد

آرش نصری، زندانی سیاسی در زندان رجایی شهر کرج توسط دادگاه انقلاب تهران به ۱۳ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد. در صورت تایید این حکم در مرحله تجدیدنظر، مجازات اشد یعنی ۶ سال حبس در خصوص وی قابل اجرا است. جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای نصری در تاریخ ۳۰ تیر امسال در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، بر اساس این حکم که توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی محمد مقیسه صادر و امروز چهارشنبه ۱۵ مردادماه ۱۳۹۹ به صورت حضوری در دادگاه انقلاب به وی ابلاغ شده است، آقای نصری از بابت اتهام عضویت در یکی از گروه‌های مخالف نظام و همکاری موثر به قصد اقدام علیه امنیت ملی کشور به ۶ سال حبس تعزیری، به اتهام “حمل و نگهداری غیرمجاز سلاح و مهمات غیر مکشوف” به ۶ سال حبس و از بابت اتهام “خروج غیر قانونی از کشور و ورود غیرقانونی به کشور” به ۱ سال و ۶ ماه حبس و مجموعا به ۱۳ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

در صورت تایید این حکم در مرحله تجدیدنظر، با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی ۶ سال حبس در خصوص آقای نصری قابل اجرا است.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای نصری در تاریخ ۳۰ تیر امسال در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

آرش نصری در تاریخ ۲۹ آذر ۹۸ توسط ماموران اطلاعات سپاه در منزل خود در ورامین بازداشت و در تاریخ ۸ بهمن ماه ۹۸ پس از اتمام مراحل بازجویی به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد. پرونده آقای نصری در مرحله بازپرسی توسط شعبه ۷ دادسرای اوین مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه نخست دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای نصری در تاریخ ۳ اردیبهشت در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی محمد مقیسه برگزار شد اما آقای نصری به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور از حضور در جلسه دادگاه خودداری کرد.

آرش نصری، فرزند محمدصالح، ۳۵ ساله، اهل سنندج و ساکن شهرستان ورامین است.

https://akhbar-rooz.com/?p=42379 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x