جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آمار نهایی انتخابات اعلام شد: تحریم اول، آرای باطله سوم!

وزیر کشور جمهوری اسلامی نتایج نهایی شمارش آراء را اعلام کرد. رحمانی فضلی شمار کل واجدین شرایط را ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر اعلام کرد.

با چشم پوشی از هرگونه رای سازی و دستکاری در آمار، نتیجه ی نهایی چنین است:

  1. تحریم کنندگان: ۳۰ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۳۰۳ نفر
  2.   ابراهیم رئیسی: ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ نفر
  3. آرای باطله: ۳ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۷۰ نفر
  4.  محسن رضایی: ۳ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ نفر
  5. عبدالناصر همتی: ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۰۱ نفر
  6. امیرحسین قاضی زاده هاشمی: ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ نفر

وزیر کشور میزان مشارکت در انتخابات را ۴۸.۸ درصد اعلام کرد.

https://akhbar-rooz.com/?p=116884 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید قربانی
حمید قربانی
2 سال قبل

برنده ی انتصابات سال ۱۴۰۰ توده های کارگر و زحمتکش شده اند! نبرد طبقاتی، اما تا پیروزی جنگ طبقاتی ادامه دارد! 

” شرم یک حس انسانی است که متأسفانه شما از آن بی بهره هستید!” کارل مارکس
علی خامنه ای جلاد و خونمک سرمایه، دیوگونه انسان خوار و این پیر کفتار خرفت جماران، حتی از شاه هم وقیح تر است که اعلام کرد “صدای انقلاب مردم” را شنیده است، هنوز هم از “حماسه آفرینی” صحبت میکند، در صورتی که با تمام حیله گریها، تهدیدها، نان کودکان خانواده ها را به گرو گرفتن و… که پایان رأی گیری را به ساعت ۲ بعد از نیمه شب موکول نمودند که ساوامای مخوف درشب سیاه و تار و تاریک فرصت یابد وصندوق ها را پر کند به گفته خود نوکران و لاشخوراهایش در وزارت کشورش : از ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین رأی، تحریم کنند گان عدد ۳۰ میلیون و ۳۷ هزار و ۳۰۳ نفر که حدود ۵۱٪ آرا را در بر می گیرند و رأی باطله ها ۳میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ اعلام می کند.
 ولی پیر کفتار در حال مرگ از روی نمی رود و باز هم با وقاحت بی نظیری از پیروزی اش صحبت می کند. 
هر چند که اصولا و اساسا، من با اعمال شنیعی اعدام و تیربازان و شکنجه دادن هر انسانی مخالف هستم، زیرا فکر می کنم که این جامعه است که اساسا یکی را جلاد و دیگری را مبارز می کند و انسان جامعه طبقاتی را در کل انسان آزاد و دارای اختیار نمی دانم، اینها را، دیگر باید کارگران و زحمتکشان با به پیروزی رساندن انقلاب قهری کمونیستی، از آن بالای منابرشان به زیر پاهایشان افکنند تا اندام بزرگشان موی ریشه شان گردد تا دیگر ندای جغد گونه شان کسی را آزار ندهد.
 به باورمن، آن روز دیر نیست، زیرا که همه چیز حکایت از این دارد که زمین زیر پایشان کاملا داغ شده است و بُشکه باروت کاملا آماده اشتعال است. یک چیز کم دارد و آنهم حزب کمونیست کارگران آگاهُ کارگران انقلابی و کمونیست است که کارگران آگاه در حال ساختن اش هستند! و دیگر اینکه سلاح بدست آورند و خود را آموزش، برای استفاده به موقع و به اندازه دهند! می دانند که سلاح نقد هیچگاه جای نقد سلاح را هرگز نمی گیرد که نیروی مسلح مادی را باید با نیروی مسلح مادی درهم شکست!
 کارگران متحد، متحزب کمونیستی و مسلح شوید و یورش را آغاز نمائید، فرصت را از دست ندهید، قدر پیروزی تان را بدانید و آن را با به پیروزی رساندن انقلاب قهری کمونیستی، درهم شکستن دستگاه جبار و ظالم و ستمگر دولت سرمایه داران – رژیم جمهوری اسلامی سرمایه داران زالو صفت و مرتجعان قاتل و قصاب ساطور بدست را درهم شکنید و با ایجاد دیکتاتوری پرولتاریای مسلح، نظام شان و خودشان را واژگون، واژگون، واژگون نمائید که این مار زخمی را فقط مرگ علاج است و دیگرهیچ!
انقلاب انقلاب رفقا و دوستان : قیام مسلحانه توده ای – پیروزی انقلاب قهری کمونیستی، تنها راه رهایی است!
حمید قربانی 
۱۹ یونی ۲۰۹۴ سال اسپارتاکوسی!

گودرز
گودرز
2 سال قبل

ردیف اول تحریم کنندگان را بهتر میدانید که هیچ استدلالی پشتش نیست. مشارکت امسال (۲۹ میلیون) حد اکثر ۱۱ میلیون نفر نسبت به دوره ۱۳۹۶ (۴۰ میلیون) کاهش نشان میدهد که بنوبه خود از بالاترین ارقام چند دوره اخیر بوده است. در نظر داشته باشیم که از این تعداد ۳ میلیون هم افزایش جمعیت حائزین شرایط نسبت به سال ۹۶ (۵۹-۵۶) است. براین اساس از بین رای دهندگان احتمالی ۹/۵ میلیون نفر را میتوان عملا تحریم کننده به حساب اورد!

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x