سايت سياسی - خبری چپ - تريبون آزاد

آیین نامه انتشار مطالب در تریبون آزاد اخبار روز

آیین نامه انتشار مطالب در تریبون آزاد اخبار روز

تریبون آزاد اخبار روز، محل تجلی آزادی بی قید و شرط شهروندان است. اینجا افراد، گروه ها، انجمن ها و احزاب نظرشان را در باره ی همه ی امور زندگی با شهروندان طرح می کنند. اختیار و مسئولیت آنچه برای انتشار در تریبون آزاد به اخبارروز ارسال می شود با صاحب سخن است و اخبار روز در آن هیچگونه دخالتی ندارد.

مقالات و مطالب ارسالی به تریبون آزاد در صورتی که محتوای آن در دفاع از جنگ، نژادپرستی، سلب آزادی و نقض حقوق شخصی و حقوقی شهروندان نباشد از طرف اخبار روز در حداقل زمان ممکن منتشر می شود.

مقالات، آثار شنیداری و دیداری (عکس، طرح، فیلم) همان گونه که ارسال شده است منتشر می شوند.  اخبار روز هیچ گونه ویراستاری و تصحیحی در مطالب ارسال شده انجام نمی دهد. مسئولیت های احتمالی هر آنچه برای انتشار به تریبون آزاد فرستاده می شود  به عهده ی ارسال کننده ی آن است.

ارسال کننده مقالات باید با توجه به فرهنگ عمومی جامعه ی ایرانی و مقررات کشور میزبان سایت (آلمان) از طرح اتهام علیه افراد حقیقی و حقوقی، توهین شخصی، نقض حریم خصوصی افراد و فحاشی خودداری کند. در دعاوی حقوقی، قوانین کشور میزبان سایت مرجع رسیدگی می باشد.

مقالات ارسالی از کیفیت مناسب نگارشی برخوردار باشند.

مقالاتی که کاربران از سایت ها، صفحات شخصی و شبکه های اجتماعی دیگران برای انتشار در تریبون آزاد اخبار روز ارسال می کنند، با ذکر منبع و نام اصلی نویسنده باشد.

آگهی های تجاری و تبلیغاتی منتشر نمی شوند.

“تریبون آزاد” متعلق به سایت اخبار روز است. بازنشر مطالب آن در سایر رسانه ها، فقط با ذکر لینک مقاله ها و نام اخبار روز به عنوان منبع آن، مجاز است.

نشانی‌های کاربرانی که با اخبارروز از طریق پست، تلفن، ایمیل و شبکه های اجتماعی تماس می‌گیرند، تابع قاعده حفظ حریم و اطلاعات شخصی است. اخبار روز به پسورد انتخابی کاربران دسترسی ندارد. سایر اطلاعات در اخبار روز محفوظ می ماند.

حساب کاربری کسانی که ضوابط بالا را رعایت نکنند، مسدود  می شود.