جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اتحادسراسری بازنشستگان ایران: آنکه باد می کارد طوفان درو می کند!

“اقدام علیه امنیت ملی”. “تبلیغ علیه نظام” و “همکاری با گروهای معاند” این نسخه تکراری و همیشگی و اتهام کلی؛ بی پایه وفاقد مستندات حقوقی معتبر؛ از قبل پیچیده شده و قابل انتظاری بود که با توجه به جوسازی های سیاسی ونمایش “طراحی سوخته” ی ساخته شده در صداو سیما وانتشار گسترده آن در خبرگزاری های حکومتی، قاضی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به کارگران معترض هفت تپه و حامیان آنها وارد کرده است.
اتهاماتی کلیشه ای اما نخ نما،که بیش از یک قرن زندان برای متهمین این پرونده به همراه داشت.
براستی چه کسانی ” علیه امنیت ملی “این کشور اقدام می کنند؟کارگران یا آنهایی که با سیاستهای غلط و نادرست خود و واردات بی رویه به قیمت نابودی صنایع و تولیدات داخلی و وابسته کردن هرچه بیشتر کشور به قدرت های سرمایه داری، مردم را در مقابل تحریم های ضد انسانی امپریالیسم آمریکا خلع سلاح و بی دفاع کرده ، و زندگی آنها را به ورطه نابودی می کشانند. و یا کسانی که با بلند پروازی خطر درگیری در یک جنگ تمام عیار را برای کشور دامن می زنند؟
با رویه و عملکردی که حاکمیت در به نابودی کشاندن اقتصاد،اشتغال و تولید و زیست مردم در پیش گرفته است ،آیا نیازی به “تبلیغ علیه نظام “وجود دارد؟
اگرچه قوه قضاییه از قبل با صدور احکامی چنین ناعادلانه وسنگین صف خود را از کارگران وزحمتکشان و مردم بی پناه جدا کرده است .اما واقعیت این است علت صدور چنین احکامی در شرایط کنونی ناشی از نگرانی حکومت از گسترش اعتراضات کارگران، معلمان ،بازنشستگان زنان و دانشجویان وسایر اقشار جامعه و نارضایتی عمومی ناشی ازگرانی های سرسام آور، کاهش ارزش ریال، بیکاری گسترده جوانان، گسترش فساد واختلاس های میلیاردی و افزایش اختلاف طبقاتی و ناتوانی در پاسخگویی به خواسته های مردم است.
ما بار دیگرضمن حمایت از خواسته ها ومطالبات برحق کارگران هفت تپه، هپکو، آذر آب و فولاد وهمه کارگران در سراسر کشور،صدور احکام ناعادلانه علیه اسماعیل بخشی، سپیده قلیان، محمد خنیفر، امیر حسین محمدی فر، عسل محمدی، ساناز الهیاری و امیر امیر قلی را بشدت محکوم نموده خواهان آزادی بی قید و شرط این عزیزان وتمامی فعالین کارگری تجمع روز جهانی کارگر،فعالین حقوق زنان ،دانشجویان و معلمان در بند هستیم.
۱۷ شهریور۹۸
“اتحادسراسری بازنشستگان ایران”

https://akhbar-rooz.com/?p=2661 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x