پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اتحاد سراسری بازنشستگان ایران: فراخوان برای اعتراض به تضییع حقوق بازنشستگان

Bildergebnis für ‫تصاویر تجمع بازنشستگان‬‎

بازنشستگان عزیز سراسر ایران:
بی‌توجهی حکومت به خواسته‌های قانونی و برحق بازنشستگان، خصوصا بازنشستگان تامین‌اجتماعی که اکثریت آن‌ها حداقل بگیر هستند و در زیر شدیدترین فشارهای اقتصادی و کمبود های ناشی از آن با مرگ تدریجی دست به گریبانند، نشانه دیگری از سیاست‌های اقتصادی حکومت مدعی انقلاب، به سود کاخ نشینان است.

میلیون ها ایرانی که سال های جوانی خود را در عرصه های مختلف کار و تلاش با ذره ذره وجود، برای رفع نیازمندی های مردم کشور هزینه کرده اند و دارایی هایی را که با پس انداز هایی از محل پرداخت حق بیمه در صندوق بازنشستگی برای رفاه امروزشان سرمایه‌گذاری کرده و انتظار رفاه نسبی داشتند، امروز در شرکت های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) خصوصی سازی شده و به خودی های همراه قدرت واگذار می شود، آنهم به بهانه کم کردن تصدی‌گری دولتی و ادعای واگذاری منابع در اختیار دولت به مردم!!!

در همین حال تصمیم هولناک افزایش ۱۵درصدی حقوق مستمری بگیران در مقابل تورم ۵۰ درصدی، دولت را عملا در مقابل همه بازنشستگان قرار داده و نشان از بی عدالتی گسترده ای دارد که حکومت، مسوول واقعی آن است. از طرفی، بازنشستگان کشوری سال هاست که از عدم اجرای ماده ۶۴ قانون مدیریت کشوری برای همترازی بازنشستگان با شاغلین دچار نابرابری اند. از این رو ما در «اتحاد سراسری بازنشستگان ایران» برای تحقق مطالبات بر حق همه بازنشستگان، یک دل و یک صدا فریاد حق خواهی سر میدهیم و از همه همقطاران خود صمیمانه می‌خواهیم که به این اعتراض بپیوندند، تا در روز دوشنبه ۷ بهمن ساعت ۱۰ صبح مقابل مجلس شورای اسلامی دست در دست یکدیگر، مطالبات همه بازنشستگان کشور را به گوش مدعیان نمایندگی ملت برسانیم.

اتحاد سراسری بازنشستگان ایران
سوم بهمن ماه۱۳۹۸

https://akhbar-rooz.com/?p=18588 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x