پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتهام امنیتی فریدون نیکو فرد به سندیکای نیشکر هفت تپه

احضار کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه به دادگاه شوش - ایران کارگر

در پی نشر اعتراض سندیکای نیشکر هفت تپه به اقدام کنفدراسیون بین‌المللی مواد غذایی مبنی بر درخواست از فریدون نیکوفرد برای حضور در دادگاه اسدبیگی در خبرگزاری ایلنا، این فرد جوابیه ای حاوی اتهامات امنیتی به سندیکای نیشکر هفت تپه در خبرگزاری ایلنا منتشر کرده است.

مریم وحیدیان خبرنگار این رسانه در یک رشته توئیت در واکنش به این پاسخ، از جمله آن را اقدامی امنیتی خوانده که مشروح آن در ادامه آمده است:

فریدون نیکوفرد در جوابیه‌ای به جوابیه‌ای که از سندیکای هفت‌تپه در ایلنا منتشر کردم، موجودیت کانال سندیکای هفت‌تپه را زیر سوال برده وگفته سندیکا فعالیتی در دنیای مجازی ندارد! همچنین واژه‌ای امنیتی را در مورد تعلق فعلی کانال پیش همکارانم به کار برده که از فردی باکمی حسن نیت سر نمیزند.

جالب اینجاست که این واژه به کار رفته توسط فریدون نیکوفرد شباهت زیادی به واژه‌ای در طراحی سوخته دارد! ادعای فریدون نیکوفرد مبنی بر عدم اداره کانال توسط اعضای سندیکا، درفضای فعلی ایران نیز یک ادعای امنیتی است.آقای نیکوفرد آیا اطلاعی ندارد که تاکنون اعضای سندیکای نیشکر هفت‌تپه بارها برای اذعان به اداره کانال و مطالب آن تحت بازجویی قرار گرفته‌اند؟

ایشان چطور در جوابیه خود را «بالاترین مقام سندیکا» دانسته و از شرایط فعالان کارگری هفت‌تپه بی‌اطلاع است؟ چرا تصویری از حضور خود در دادگاه اسدبیگی انتشار نمی‌دهد؟ هر فردی حق شرکت در دادگاه علنی را دارد. چنانکه محمد خنیفر به عنوان کارگر هفت‌تپه در جلسات شرکت دارد. شما چرا گزارشی از شرکت در دادگاه یا دستِ کم تصویری از آن منتشر نمی‌کنید؟ حضور در دادگاه نیاز به هیچ اجازه و نمایندگی از هیچ تشکلی ندارد. در نهایت این کارگران هستند که قضاوت می‌کنند.

https://akhbar-rooz.com/?p=33817 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x