سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

احضار ۲۸ تن از کارگران مجتمع هفت تپه به دادگاه

روز سه شنبه ۲۳ دی، 28 تن بیست تن از کارگران نیشکر هفت‌تپه با شکایت مدیران این شرکت به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوش احضار شدند. تعداد کارگران احضار شده ابتدا 20 و سپس 22 نفر اعلام شده بود، اما بر پايه ی آخرين اطلاعات منتشر شده از سوی سنديکای کارگران شرکت هفت تپه، 28 نفر از کارگران اين مجتمع به دادگاه احضار شده اند. احضار این کارگران در پی برگزاری تجمع اعتراضی صورت گرفته و اتهام مطروحه علیه این کارگران “اخلال در نظم و آسایش عمومی” ذکر شده است

روز سه شنبه ۲۳ دی، ۲۸ تن بیست تن از کارگران نیشکر هفت‌تپه با شکایت مدیران این شرکت به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوش احضار شدند. تعداد کارگران احضار شده ابتدا ۲۰ و سپس ۲۲ نفر اعلام شده بود، اما بر پایه ی آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی سندیکای کارگران شرکت هفت تپه، ۲۸ نفر از کارگران این مجتمع به دادگاه احضار شده اند.

بنابر این گزارش روز سه شنبه ۲۳ دی ۹۹، ۲۸ نفر از کارگران شاغل در مجتمع نیشکر هفت تپه با شکایت مدیران این شرکت به شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوش احضار شدند.

یوسف بهمنی، ابراهیم عباسی، محمد امیدوار، حسن جوادی کهنگی، حسین خلف نوری، حسین حمدانی، عادل سرخه، محمود خدایی ورپشتی، حمید ممبینی، صاحب ظهیری، مسعود حیوری، حامد حمدانی، لهراسب طالبی بیرگانی، محمد سرخه، قاسم بلدی، مهدی حجازیان، عبدالرضا معتمدنیا، مهدی فتحی و محمدرضا دبیریان از جمله کارگران احضار شده به دادگاه می باشند.

احضار این کارگران در پی برگزاری تجمع اعتراضی صورت گرفته و اتهام مطروحه علیه این کارگران “اخلال در نظم و آسایش عمومی” ذکر شده است.

در اطلاعیه ی سندیکای کارگران شرکت واحد آمده است: عنوان اتهام ” اخلال در نظم و آسایش عمومی” اعلام شده است که معنی و مفهوم آن این است که هر گونه دفاع از خواهی و حق طلبی در راستای کسب مطالبات پایمال شده توسط کارفرمایان و صاحبان قدرت، یعنی ” اخلال در نظم و آسایش عمومی”. این است قانون و مناسبات نظام سرمایه داری، آنها انتظار دارند تمام بی حقوقی ها را بر علیه ما را داشته باشند، ما را استثمار کنند، فقر و نداری را به ما تحمیل کنند و هزار مصیبت دیگر، اما در عوض ما کارگران شاکر و چاکر آنها باشیم، این است منطق نظام کثیف، سود پرست و استثمار گر سرمایه داری!

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه ضمن حمایت از کارگران مبارز و حق طلب، هرگونه پرونده سازی برای کارگران شریف و زحمت کش را محکوم کرده وخواهان پایان دادن این روند نخ نما و ضد کارگری حاکم شده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=100963 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x