سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

احمدی نژاد در نامه ای به روحانی «سرکوب ۹۸» را محکوم کرد

محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به حسن روحانی،‌ ضمن اعتراض به وضعیت فاجعه بار اقتصادی که روحانی و دولت او به وجود آورده است، «سرکوب مردم در مقاطع مختلف از جمله آبان ۹۸» را محکوم کرده است.

در این نامه که روز پنج‌شنبه، ۲۳ بهمن، در کانال تلگرامی سایت آقای احمدی‌نژاد منتشر شده، او تصمیمات دولت روحانی در آبان ۹۸ یعنی افزایش شدید قیمت بنزین را که جرقه اولیه اعتراض‌ها بود «اقدامات خلاف» نام نهاده است.

او در این نامه همچنین با اشاره به برنامه برخی از حامیان خود برای برگزاری یک مراسم در میدان ۷۲ نارمک تهران در روز ۲۲ بهمن می‌گوید که ماموران و لباس شخصی‌ها «با تهدید و ارعاب و بعضاً ضرب و شتم» مانع از برگزاری این مراسم شده‌اند.

احمدی‌نژاد با انتقاد از چنین رویکردی نوشته است که ماموران حکومت که توسط یک «ستاد در وزارت کشور» مدیریت شده‌اند، «آشکارا قانون اساسی و حقوق ملّت را زیر پا می‌گذارند». او در ادامه خواستار رسیدگی به این موضوع شده است.

محمود احمدی‌نژاد در حال حاضر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و در سال‌های اخیر پس از بروز اختلافات مدیریتی با رهبر جمهوری اسلامی دچار برخی محدودیت‌های سیاسی شده است.

اما اشاره و انتقاد احمدی‌نژاد به «سرکوب مردم در مقاطع مختلف از جمله آبان ۹۸» در حالی منتشر می‌شود که یکی از مهم‌ترین دوره‌های سرکوب اعتراض‌های مردم ایران به سال ۸۸ باز می‌گردد که معترضان به نتایج انتخابات و انتخاب مجدد آقای احمدی‌نژاد، بیش از ۶ ماه در شهرهای مختلف به ویژه تهران سرکوب، بازداشت و کشته شدند.

احمدی‌نژاد خود معترضان به نتایج انتخابات سال ۸۸ را «خس و خاشاک» خوانده و تاکنون از محکوم کردن صریح سرکوب اعتراض‌های انتخابات ۸۸ خودداری کرده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=103942 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امراله مهماندوست
امراله مهماندوست
3 سال قبل

 آقای محمود احمدی نژاد بهترین رئیس برای مردم داخل کشور ایران بوده است که مسکن مهر + سهام عدالت + یارانه را به مردم داخل کشور ایران داده است + می خواست زمین برای احداث باغچه و باغ و کشاورزی به همه مردم داخل ایران بدهد که رهبر معظم مسلمانان جهان با آن مخالفت کردند خدا کند که شخصی در کشور ایران رئیس جمهور شود که بتواند مقدار ۱۵ هکتار زمین از اطراف روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاطوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را به اینجانب واگذار کند. 

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x