جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

احمدی نژاد: موضوع ترور من جدی است!

احمدی نژاد در آخرین صحبت‌های خود خطاب به آنها که در مقابل او قرار گرفته‌اند، گفته «ستاد درست می‌کنند، برنامه تبلیغی درست می‌کنند برای تخریب دیگران. خوشبختانه سهم من خیلی زیاد است، از زمین و زمان می‌زنند! بحث ترور جدی است. خودشان می‌کشند، خودشان مراسم عزاداری برپا می‌کنند و بعد دیگران را متهم می‌کنند! البته من یک جان ناقابلی دارم که فدای ملت ایران است. پای ملت ایران ایستاده‌ام، پای حقوق ملت ایران ایستاده‌ام و کوچک ملت ایران هستم. جان ما ناقابل است، فدای ملت ایران، فدای عظمت ایران. بروید و ببینید که آن کانال تلگرامی مال چه کسی است که رسما تهدید کرده است که ما می‌خواهیم ترور کنیم، پیدا می‌شود.»

این سخنان در حاشیه دیدار با هواداران مازندرانی محمود احمدی نژاد مطرح شده و یکی از حاضران ناگهان می‌پرسد درباره خبر ترور توضیح بدهد و احمدی نژاد نیز به سرعت آن را تایید می‌کند. در خوشبینانه‌ترین حالت هم به نظر می‌رسد این سوال از قبل هماهنگ شده است. با این حال هماهنگ بودن یا نبودن برای طرح این سوال اهمیت ندارد، بلکه آنچه اهمیت دارد، این است که چرا احمدی نژاد خود را سوژه ترور در جمهوری اسلامی بداند؟ و اینکه او چه دستاوردی از این سخنان دارد؟

مرتضی تمدن استاندار سابق تهران و از چهره‌های حلقه احمدی نژاد هم در توییتر به احتمال ترور رئیس سابق دولت اشاره کرده است. او به یک کانال تلگرامی یازده هزار ممبری استناد کرده است.

در یکی از مطالب این کانال که عمده گزارش‌های آن علیه خاتمی، میرحسین و … است، آمده «احمدی‌نژاد عنصر آشوب‌زیست است که با برهم ریختن شرایط عقلانی، بدلکاری و بازیگری می‌کند و این خصوصیت او یک روز مورد توجه حزب‌الله برای زدودن رفسنجانیسم و خاتمیسم قرار گرفت و ما از احمدی‌نژاد استفاده خود را بردیم، اما امر امروز بر او مشتبه شده که خود نیز می‌تواند با حمایت سعودی و انگلیس و اصلاح‌طلبان و اصحاب فتنه، کارگردانی صحنه را برعهده گیرد. ولی اوضاع هیچ‌گاه به مانند ۸۴ و ۸۸ پیش نخواهد رفت و سرنوشت احمدی‌نژاد نه مانند بنی‌صدر، خاتمی و موسوی بلکه مانند بختیار و امثال او خواهد شد.»

اشاره این کانال تلگرامی به سرنوشت بختیار، درباره ترور اوست. بختیار یکبار توسط انیس نقاش ترور شد که به گفته نقاش سخنان خلخالی کار آنها را خراب کرد و تیم حفاظتی بختیار زود متوجه شدند و تیرهایی که به سمت در شلیک کردند، به بختیار نخورد و کمانه کرد و به خود عامل ترور خورد. این ترور ناموفق بود. اما در ترور دیگر شاپور بختیار و سروش کتیبه منشی او در خانهٔ مسکونی بختیار در حومهٔ پاریس به صورت وحشتناکی توسط تیم ۳ نفره  به قتل رسیدند.

بعد از توییت تمدن و صحبت‌های اخیر احمدی نژاد، این کانال تلگرامی کمی عقب نشست و توضیح جدیدی به مطلب قبلی خود افزود: «هوچی‌گران احمدی‌نژادی سرنوشت بختیار که فرار از ایران با خفت و خواری بود را تهدید به ترور تفسیر می‌کنند و به خود دروغ می‌گویند و آدرس غلط می‌دهند و مظلوم نمایی می‌کنند تا آشوب‌زیستی و هوچی‌گری خود را فریاد زنند»

به گزارش رویداد ۲۴ نویسندگان کانال تلگرامی که احمدی نژاد را تهدید به ترور کرده، مشخص نیستند، اما در نظرسنجی‌های آن، افرادی مثل سعید جلیلی محبوبیت بالاتری از قالیباف و لاریجانی دارند. شاید این تنها راهی باشد که بتوان خط و ربط این کانال تلگرامی به صورت احتمالی حدس زد.

عبدالرضا داوری چهره نزدیک به احمدی نژاد هم تصویری از تیم محافظتی احمدی نژاد منتشر کرده و قوی بودن این تیم حفاظتی را دلیلی برای احتمال ترور خوانده است.

بنابر این گزارش ادعای ترور احمدی نژاد تنها موضوع جنجالی نبود که توسط تیم احمدی نژاد مطرح شد. چندی پیش پایگاه خبری دولت بهار مدعی شده بود که «ماموران وزارت اطلاعات با نصب دوربین پیشرفته روی بام مدرسه مشرف به منزل، کوچه و میدان محل ملاقات‌های مردمی، برنامه‌ها، رفت و آمدها، خودرو‌ها و محافظین احمدی‌نژاد را تحت رصد قرار داده است.»

رویداد ۲۴ می نویسد: سخنان احمدی نژاد در فضای کنونی تاثیر بسیار زیادی دارد و در ایامی که دیدارهای مردمی او که ظاهرا با هدف تبلیغات در انتخابات انجام می‌شود، ادعاهای او هر روز جنجالی‌تر از گذشته می‌شود و هر بار یکی از نهادها یا چهره‌های سیاسی را نشانه می‌گیرد. از جمله اینکه چند روز گذشته وقتی حدادعادل از رد صلاحیت صددرصدی احمدی نژاد سخن گفت، او را به دستبوسی فرح پهلوی متهم کرد و گفت: «عده‌ای که قبل از انقلاب دست فرح را بوس می‌کردند، بعد از انقلاب رنگ عوض کردند شدند سوپر حزب اللهی.»

همه می‌دانند که او از چهره‌هایی است که اگر تایید صلاحیت شود، معادلات سیاسی به هم می‌خورد. جعفرزاده ایمن آبادی درباره او گفته بود: «در صورتی که اگر افرادی همچون احمدی نژاد و خاتمی تایید صلاحیت شوند، مشارکت به حدی خواهد بود که برای رای دادن با کمبود صندوق مواجه خواهیم شد.» ماجرای احمدی نژاد قطعا قسمت‌های جذاب دیگری تا شب انتخابات ۱۴۰۰ خواهد داشت.

https://akhbar-rooz.com/?p=105620 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
F Sharifi
F Sharifi
3 سال قبل

در تبلیغات وهیاهو برای هیچ، همانند تمامی نظام های فاشیستی ج.ا هم بسیار خوب هزینه و هم عمل میکند!
برای این اخربن نمایش بالماسکه انتخاباتی ، علاوه بر احمدی نڑاد و اخوند خاتمی ،از عوام فریبان توخالی دیگری مانند فرخ نگهدار برای کاندیداتوری استقبال خواهد شد !

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x