جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ادامه ی بازداشت اسماعیل گرامی، فعال ۶۷ ساله کارگری

اسماعیل گرامی، فعال کارگری با گذشت ۳۷ روز از زمان بازداشت کماکان در زندان تهران بزرگ به سر می برد. جلسه بازپرسی وی صبح روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، در شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین برگزار شد. او در تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود در تهران بازداشت و در تاریخ ۱۹ فروردین ماه به قرنطینه زندان تهران بزرگ منتقل شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، جلسه بازپرسی پرونده اسماعیل گرامی صبح روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، در خصوص اتهاماتی از جمله “اخلال در نظم عمومی و شرکت در تجمع غیرقانونی” در شعبه دوم بازپرسی اوین برگزار شد. با وجود سپری شدن بیش از ۵ هفته از زمان بازداشت، بازپرس پرونده از تبدیل قرار بازداشت این فعال کارگری ۶۷ ساله به قرار وثیقه خودداری کرده است.

اسماعیل گرامی در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۹۹، همزمان با اعتراضات سراسری بازنشستگان در کشور، تجمع کارگران، معلمان و بازنشستگان در مقابل وزارت کار در تهران، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و یک روز بعد آزاد شد.

او مجددا در تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود در تهران بازداشت و به شعبه ۲ بازپرسی دادسرای اوین منتقل شد. اسماعیل گرامی نهایتا در تاریخ ۱۹ فروردین ماه به قرنطینه زندان تهران بزرگ منتقل شد.

https://akhbar-rooz.com/?p=112979 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x