جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ارگان حزب حاکم چین امریکا را انتشار دهنده ویروس جنگ سرد خواند

روزنانه «مردم»ارگان حزب حاکم چین در پاسخ به انتقادهای واشنگتن از پکن در ارتباط با شیوع ویروس کرونا نوشت، مقامات امریکا مرزهای اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشته و انتشار دهنده ویروس مخرب جنگ سرد هستند.

این روزنامه روز پنجشنبه نوشت، بازی مجموعه صفر ذهنیت سیاستمداران آمریکایی را به خود مشغول کرده و آنها در این روزها از هیچ اقدام شیطانی علیه چین ابایی ندارند.

به نوشته مردم، برغم حمایت جامعه بین‌الملل از تلاش چین برای کنترل بیماری کرونا، تنها امریکاست که بجای همدردی نمک روی زخم می پاشد.

ارگان حزب حاکم چین افزود، برخی مقامات واشنگتن با افکار دسیسه‌گونه خود می‌گویند که ضربات کرونا به چین به نفع آمریکا است و فرصت‌های شغلی برای این کشور ایجاد می‌کند.

روزنامه مردم با بیان اینکه برخلاف تصور سیاستمداران آمریکایی، چین در مبارزه با کرونا و مهار بیماری به موفقیت‌های دست یافته است افزود، نظرسنجی مرکز تحقیقاتی «پیو» نشان می‌دهد که ۴۵ درصد از مردم معتقدند آمریکا بزرگترین و اصلی‌ترین تهدید برای جهان است و این مایه شرم این کشور است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا ۶۰ هزار و ۱۰۷ نفر است که ۵۹ هزار و ۵۳۹ نفرشان در چین هستند و شمار قربانیان نیز  یکهزار و ۳۶۳ نفر  اعلام شده است. بر اساس این گزارش ۵ هزار و ۵۷۶ نفر نیز درمان شده‌اند.

https://akhbar-rooz.com/?p=20145 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x