جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اطلاعیه “جمعیت هواداران سوسیال دموکراسی در ایران” دربارۀ خیزش مردمی درایران

افزایش سه برابری قیمت بنزین، سبب خیزشی مردمی در میهنمان شده است. گران شدن بنزین  به عنوان یکی ازمهمترین و پایه ای ترین ماده مصرفی ، برروی قیمت تمام کالاهای مصرفی وخدماتی اثرخواهد گذاشت و سبب افزایش فشار بیشتر برفقیرترین ومحروم ترین اقشار جامعه خواهد شد. بدون تردید این خیزش درادامۀ جنبش ها و خیزش های سیاسی، مدنی و صنفی حکومت اسلامی را گامی دیکر به سوی سرنگونی نزدیک تر کرده است. این خیزش که بیش از ۵۰ شهر کشورمان را در بر گرفته  با سرکوب شدید و وحشیانه  ماموران حکومتی مواجه شده است به گونه ای  که تا کنون تعداد ی از معترضان  مجروح و یا کشته شده اند. تعداد دستگیر شدگان بیش از هزاران نفر اعلام شده است. شعارهای مردم در این خیزش اعتراضی رهبری نظام و مرکز اصلی قدرت را نشانه رفته است ومردم هردوجناح حکومتی را به عنوان عاملان اصلی گرانی و بحران های اقتصادی و اجتماعی وفرهنگی محکوم کرده اند.

 جمعیت هواداران سوسیال دموکراسی در ایران ضمن پشتیبانی از جنبش اعتراضی وخیزش سراسری مردم میهنمان دراعتراض به گران شدن بنزین،  دستگیری، سرکوب و

کشتارهموطنانمان را که خواستاررفع گرانی و از میان برداشتن مشکلات معیشتی هستند، محکوم می کند. مردم میهن ما خواستار رفاه، آزادی، عدالت و همبستگی هستند. ما ازتمام کسانی که سودای آزادی ورفاه وصلح وآرامش برای مردم ایران را درسردارند ، از احزاب، سازمان ها، گروه ها و شخصیت سیاسی، فرهنگی، علمی و رسانه ای دعوت می کنیم از فرصتی که برای برپا کردن یک جنبش سراسری ایجاد شده است، استفاده نماییم، و دست در دست هم درراستای سرنگونی حکومت اسلامی و تحقق خواست های برحق و شهروندی مردم میهنمان گام برداریم.

جمعیت هواداران سوسیال دموکراسی در ایران

۱۵ نوامبر ۲۰۱۹

۲۴ ابان ۱۳۹۸

https://akhbar-rooz.com/?p=12722 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x