جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اطلاعیه کمیته حمایت از”بیانیه ۱۴ کنشگر سیاسی در داخل کشور” – گزارش فعالیت ها

هموطنان عزیز

جنبش” بیانیه ۱۴ نفر” درداخل کشور به راه خود، راه دستیابی به خواست های مطرح شده در” بیانیه تکمیلی ” که لغونظام ولایت فقیه، لغو قانون اساسی جمهوری اسلامی، گذاراز جمهوری اسلامی و جایگزینی یک حکومت دموکرات و سکولار است، ادامه داده است. طی چند ماه اخیربانیان و فعالان این جنبش نشان داده اند که سرکوب و زندان نتوانسته اند مانعی درراه مبارزه آنان برای تحقق خواست های شان شوند.

کمیته حمایت از این جنبش درخارج از کشورنیز با الهام ازبیانیه ۱۴ نفرو تدوین کنندگان و حامیان آنان، به فعالیت های خود در راستای تحقق مفاد مندرج در این بیانیه و پشتیبانی ازاین عزیزان و همه مبارزان راه آزادی، دموکراسی و عدالت در داخل کشور ادامه داده است. کمیته حمایت از بیانیه ۱۴ نفر تاکنون با صدورچندین اطلاعیه، حضوردربرنامه تلویزیونی “رمزپیروزی” و سایر رسانه ها بارها گزارش کار و عملکرد این کمیته را به اطلاع هموطنان عزیز رسانده است.

در ادامه فعالیت های این کمیته به اطلاع شما هموطن گرامی و حامیان این ” بیانیه” می رسانیم که :

۱- کمیسیون های تشکیل شده ازحامیان این بیانیه، یعنی کمیسیون های حقوقی، بین المللی، رسانه ای و تبلیغات، کمیسیون ترجمه وکمیسیون ساماندهی شبکه های کشوری و شهری به فعالیت های خود ادامه داده اند، جزئیات این فعالیت ها دراطلاعیه های پیشین و در برنامه تلویزیونی “رمز پیروزی” به اطلاع شما عزیزان رسانده شده است. کمیته حمایت از بیانیه حداقل هر یکماه یکبار در برنامه تلویزیونی” رمز پیروزی” گزارش فعالیت های انجام شده را به اطلاع هموطنان رسانده، و خواهد رساند.

۲- شبکه های حمایت از “بیانیه ۱۴ نفر” ، که شبکه های حمایت از زندانیان سیاسی و عقیدتی و مبارزات سیاسی، مدنی و صنفی در داخل کشور نیزهستند، دربرخی از کشورها شکل گرفته اند و فعالیت های خود را آغازکرده اند. این شبکه های فراگروهی و فراحزبی درشهرهای استکهلم ( سوند)، اسلو ( نروژ)، اورنج کانتی، فرزنو و ساکرامنتو (درامریکا)، مونترال (در کانادا) شکل و سامان گرفته اند. درشهرهای  لس آنجلس( درکالیفرنیا) نیویورک، واشنگتن دی.سی و سن خوزه درامریکا، درتورنتو و ونکووردرکانادا ، در کلن، پاریس، لندن و بروکسل در اروپا این شبکه ها به زودی شکل خواهند گرفت و فعالیت های شان را آغاز خواهند کرد.

گزارش کامل شکل گیری این شبکه هاهمراه با گزارشی از فعالیت های آنان به اطلاع شما هموطنان و حامیان ” بیانیه” خواهد رسید. این شبکه ها در کنار پیشبرد وظایف شان، درآینده هسته های اصلی شکل دهی “ستاد حمایت از مبارزات سیاسی، مدنی و صنفی در داخل کشور” خواهند شد که در نشستی با حضوراعضاء این شبکه ها و دیگر حامیان جنبش ” بیانیه ۱۴ نفر”، اعلام موجودیت خواهد کرد.

۳- کمیته حمایت از “بیانیه ۱۴ نفر” در صدد است تا نشست هائی وسیع با حضورامضا کنندگان بیانیه حمایت ” کمیته حمایت” که به بیش از ۱۰۰۰ نفررسیده است، برگزارکند. فراخوان برگزاری این نشست ها و چگونگی حضوردراین نشست ها به زودی به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

۴ – عزیزانی که مایل هستند در این نشست ها حضور یابند می توانند ازراه های زیر با کمیته حمایت تماس برقرارکنند:

سایت کمیته حمایت و ای- میل این سایت:

http://www.14nafar.com

[email protected]

ای- میل کمیته حمایت:

[email protected]

۵- کمیته حمایت از بیانیه ۱۴ نفر، گزارش کارو مواضع خود را از طریق اطلاعیه هائی که در سایت این کمیته و سایت ها دیگر، با  امضای کمیته حمایت از بیانیه ۱۴ نفر منتشر می شود، و نیز ازطریق برنامه تلویزیونی رمز پیروزی که از شبکه تلویزیونی ” اندیشه” پخش می شود را به اطلاع عموم می رساند.

*****

کمیته حمایت از ” بیانیه ۱۴ کنشگرسیاسی درداخل کشور”

حسن اعتمادی، بهروزستوده، مسعود نقره کار

۱۳ آبان ۱۳۹۸

 4 نوامبر۲۰۱۹

https://akhbar-rooz.com/?p=10978 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x