جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اعتراضات آبان ماه؛ محمد حجازی فر، به ۱۸ ماه حبس محکوم شد

محمد حجازی فر، یکی از شهروندان بازداشت شده در جریان اعتراضات سراسری آبان ماه امسال توسط دادگاه کیفری شهرستان ملارد و دادگاه انقلاب شهریار در مجموع به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد. این حکم در روزهای اخیر به آقای حجازی فر که هم اکنون در زندان تهران بزرگ به سر می برد ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، بر اساس این احکام محمد حجازی فر، توسط شعبه ۱۰ دادگاه کیفری شهرستان ملارد از بابت اتهام “توهین به رئیس جمهور” به ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شده است. این حکم روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸ در زندان تهران بزرگ به وی ابلاغ شده است.

حجازی فر در بخش دیگر این پرونده توسط دادگاه انقلاب انقلاب شهریار از بابت اتهام “اجتماع و تبانی” به ۱۴ ماه حبس تعزیری محکوم شده است. این حکم حدود یک ماه پیش در زندان تهران بزرگ به او ابلاغ شده است.

محمد حجازی فر پیشتر در تاریخ در تاریخ ۲ آذرماه ۱۳۹۸ همراه با برادرش امید حجازی فر در جریان اعتراضات سراسری آبان ماه امسال توسط نیروهای امنیتی در اسلامشهر بازداشت و به بازداشتگاه یکی از نهادهای امنیتی در تهران منتقل شدند. این شهروندان پس از مدتی نهایتا با پایان مراحل بازجویی به زندان تهران بزرگ منتقل شدند.

محمد حجازی فر، فرزند خسرو، متولد ۱۳۶۲، دانشجو رشته مدیریت دانشگاه اسلامشهر است. او پیش از بازداشت به عنوان کارگر در یک مغازه‌ی چاپ و صحافی مشغول به کار بوده است.

امید حجازی فر، برادر محمد حجازی فر نیز متولد ۱۳۶۴ و دانشجو است. پرونده امید حجازی فر در دست بررسی است و کماکان او نیز در زندان تهران بزرگ بسر می‌برد.

https://akhbar-rooz.com/?p=20704 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x