پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اعتصاب رانندگان منطقه ویژه اقتصادی و تیراندازی با اسلحه شکاری!

روز یکشنبه ۶ بهمن، اعتصاب چندروزه رانندگان سرویس‌های رفت و آمد کارگران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در اعتراض به سطح نازل در آمدشان باخبر تیراندازی به سمت اتوبوس حامل کارگران پتروشیمی تندگویان  با اسلحه شکاری رسانه ای شد.آیا کاسه ای زیر نیم کاسه است؟

صبح روزیکشنبه ۶بهمن، فرماندار ماهشهر گفت: طی چند روز اخیر رانندگان اتوبوس‌های ایاب ذهاب کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در اعتراض به نرخ کرایه‌ها اقدام به اعتصابات صنفی کرده بودند.

وی افزود: به دنبال این موضوع شورای ترافیک استان خوزستان به منظور یکسان سازی نرخ کرایه‌ها و نحوه پرداختی برگزار شد که در آن جلسه مقرر شد نرخ کرایه‌ها و یکسان سازی آن توسط سازمان حمل و نقل پایانه‌ها بررسی و به شورای ترافیک استان خوزستان اعلام شود.

فرماندار بندرماهشهر در ادامه با اشاره به تیراندازی روز گذشته (۵بهمن) به اتوبوس حامل کارکنان شرکت پتروشیمی تندگویان خاطرنشان کرد:، اما متاسفانه در این فاصله رانندگان تأمل نکرده و روز گذشته یک راکب موتورسوار در ۲۰ کیلومتری جاده اهواز- بندرماهشهر به نشانه اعتراض به اتوبوس ایاب ذهاب کارکنان این پتروشیمی با اسلحه شکاری تیراندازی کرده است.

بیرانوند اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته و تنها خساراتی را به دستگاه اتوبوس وارد کرده است.

وی عنوان کرد: تلاش برای شناسایی عوامل این تیراندازی ادامه دارد و به زودی دستگیر خواهند شد.

https://akhbar-rooz.com/?p=18810 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x