پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اعلامیه حزب حکمتیست: اعدام روح اله زم، ترور ارسلان رضائی

سحرگاه امروز شنبه ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹ روح‌اله زم مسئول و آدمین کانال آمد نیوز اعدام شد. زم طی یک آدم ربائی به ایران منتقل شد و امروز اعدام شد. روز گذشته نیز ارسلان رضائی آدمین کانال خرافاتکده با ضربات چاقو در منزل خویش در ترکیه به قتل رسید. یک کانال سایبری سپاه پاسداران بلافاصله خبر این ترور را با خوشحالی منتشرکرد و نوشت: “شخصی به اسم ارسلان رضایی که ادمین چندین صفحه اینستاگرامی معاند و ضد اسلام و مقدسات دینی همچون پیج خرافات‌ کده بود کشته شد”.

اعدام روح اله زم، که زمانی کنار رژیم اسلامی بود و هنوز پدرش از عناصر مهم حکومت است، این پیام را دارد که جمهوری اسلامی هیچ نوع مخالفت سیاسی را تحمل نمی کند. ترور ارسلان رضائی در ترکیه بدلیل تبلیغ عقاید ضد مذهبی و آخرین اقدامات تروریستی رژیم در هلند و دانمارک و فرانسه و کشورهای اروپا نشان میدهد که سازمان ترور رژیم اسلامی فعالانه کار میکند و هرجا دستش برسد لحظه ای تردید نمی کند. هدف اعدام و ترور تنها ایجاد وحشت میان جامعه و مخالفین سیاسی و به سکوت کشاندن آنها نیست، بلکه انعکاس وحشت سرنگونی میان خود حکومت نیز هست.

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست اعدام روح اله زم و ترور ارسلان رضائی را قویا محکوم میکند. این اقدامات جبونانه نمی تواند جمهوری اسلامی را نجات دهد.  

مرگ بر جمهوری اسلامی!

آزادی، برابری، حکومت کارگری!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

۲۲ آذر ١٣٩۹- ۱۲ دسامبر ٢٠٢٠

https://akhbar-rooz.com/?p=97073 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x