پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر) پیرامون اعتراف «امپراطوری دروغ »

مردم گریبان تان را رها نخواهند کرد!

دندان من ز خشم به هم سوده می‌شود

آشوب می‌شود دل من، درد می‌کشم

با صد هزار زخم که در پیکرم مراست

 دریا درون سینه من جوش می‌زند

فریاد می‌زنم

ای قحبگان نان به پلیدی خور دروغ

 دشنام می‌دهم به شما با تمام جان

قی می‌کنم به روی شما از صمیم قلب

کسرایی

ستادکل نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی  در بامداد شنبه ۲۱ دی ماه  سرنگون کردن  هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین را رسمآ پذیرفت و به چند روز پخش اخبار دروغین و بی شرمانه از سوی قلم به مزدان حکومتی پایان داد. این اعتراف دیرهنگام، که زیر فشار دولت هائی که خون شهروندان شان برایشان ارزش دارد و سئوالات بی انتها و بی پاسخ خانواده ها، خویشاوندان، دوستان، آشنایان  و همکاران آن عزیزان جان باخته، صورت گرفته، نشان از بی شرمی و سنگ دلی تصمیم گیران حکومت اسلامی دارد. آنهائی که خون مردم این کشور برای شان ارزشی ندارد و حاضرند برای انتقام از خون یکی از فرماندهان گوش به فرمان شان، با جان بیش از ۲۶۰ نفر بازی کنند. ۲۶۰ نفری که یا در اثر اصابت موشک جان باختند یا در اثر سقوط داربست مراسم سوگواری در کرمان.

اوج وقاحت و بی شرمی آنجاست که بدانیم زمانی که علی خامنه ای، رهبر رژیم  روز هجدهم دی ماه از سیلی به آمریکا سخن می گفت و  “اقتدار نظام” را به رخ می کشید، می دانست که سپاه پاسدارانش با شلیک موشک، جان  ۱۷۶ انسان بی گناه از شهروندان ایران و دیگر کشورها را گرفته است با این همه خم به ابرو نمی آورد و به قدرت نیروهای مسلح تحت امرش می نازید. از او که با چهره ای بشاش و خندان خبر از پایان فتنه آبان ماه می داد، زمانی که تک تیراندازانش جان بیش از هزار فرزند این مرز و بوم را گرفته بودند، چنین سکوت بیشرمانه و چشم بستنی برحقیقت و بی اعتنائی به جان سرنشینان هواپیمای مسافربری که اکثریت شان شهروندان ایران بودند، دور از انتظار نیست. حالا زمان آن فرارسیده که حتی هواداران و سینه چاکانش، آنها که در شبکه های اجتماعی و در رسانه ها دروغ های سازمانیافته سپاه و نهادهایی امنیتی را تبلیغ می کردند و بیشرمانه به مخالفان می تاختند، به جوهر وجودی نظام اسلامی، ولایت مطلقه فقیه، و ساختارهای قدرتش که بر پایه دروغ و جنایت بنا شده ، یعنی «امپراطوری دروغ »* پی ببرند.

حاکمیت اسلامی با برگزاری مراسم چند روزه پس از کشته شدن قاسم سلیمانی تلاش کرد تا خاطره خیزش شکوهمند مردم جان به لب رسیده ایران در آبان ماه را از حافظه تاریخی این مردم پاک کند و بر “وحدت ملت و حاکمیت” بنازد و دوران جدیدی را اعلام کند. اما این لاپوشانی حقیقت، این چشم در چشم خانواده های داغدیده دروغ گفتن، این وقاحت در عرصه بین المللی دیگر هیچ کس و حتی هواداران شان را نیز فریب نمی دهد. مردم را دیگر نمی توان به صبر و تحمل مشکلات دعوت کرد. این داغدیدگان، هم چون داغدیدگان آبان ماه  و دیگر عزیز از دست دادگان این مرز و بوم، به داد خواهی بر خواهند خاست و مردم ایران در کنار آنها خواهند بود. حالا دیگر حتی زندان و شکنجه، حکم های سنگین و وثیقه های نجومی هم نمی تواند خشم مردم را مهار و ترس بر آنها را مستولی گرداند. این حاکمان فریب و دروغ، این چپاولگران و غارتگران بی شرم و بی حیا، هیچ  و مطلقآ هیچ مشروعیتی حتی در میان هواداران شان ندارند. آنها به دست مردم این سرزمین به  زباله دانی تاریخ پرتاب خواهند شد و مردم ایران بارها چنین تجربه های شکوهمندی را تکرار کرده اند و این بار هم چنین روندی آغاز شده است.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ برابر با ۱۱ ژانویه ۲۰۲۰

https://akhbar-rooz.com/?p=17621 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x