پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه: خروش دوباره کارگران هفت تپه

‍ خروش مجدد هفت تپه زمین زیر پای دزدان و غارت گران و مدافعین آنان را به لرزه در خواهد آورد.
امروز در پنجمین روز متوالی از اعتصاب کارگران هفت تپه، با سخنرانی  «چشمه خاور» یکی از کارگران و تاید سخنان او و همچنین سر دادن شعار  «اسماعیل رو گرفتن، ما همه بخشی هستیم» توسط کارگران و اعلام ادامه اعتصاب تا رسیدن به مطالبات‌شان، از جمله آزادی رهبرشان اسماعیل بخشی، نوید شکل گیری دور دیگری از مبارزات مستحکم کارگری و اجتماعی با محوریت کارگران هفت تپه به طبقه کارگر، دانشجویان، زنان و آزادیخواهان داد.
و از طرف دیگر به تمام دم و دستگاه مدافع دزدان، اختلاسگران و چپاولگران اخطار دادند که ادامه بازداشت اسماعیل بخشی، سپیده قلیان و دیگر بازداشت شدگان در رابطه با هفت تپه و اخراج ۲۰ نفر دیگر، هزینه گزافی را روی دستشان خواهد گذاشت.
کارگران هفت تپه تجربه چند ماه گذشته اعتصابات و اعتراضات خیابانی قدرتمند خود و حمایت های توده‌ای در داخل و خارج کشور را دارند و می دانند با ادامه اعتصاب خود مجددا مورد حمایت کارگران، معلمان، دانشجویان، بازنشستگان و زنان قرار خواهند گرفت و نیرویی توده‌ای را در مقابل سرکوبگران و مدافعین چپاولگران به صف در خواهند آورد.
کارگران هپکو، واگن‌سازی پارس و آذرآب در اراک که همین چند روز پیش صف واحد و متحدانه ای در جریان اعتصاب کارگران هپکو مقابل دم و دستگاه سرکوب ایجاد کردند، در کنار کارگران فولاد و دیگر مراکز کارگری که سرنوشتی مشابه با کارگران هفت‌تپه و هپکو دارند، حتما ادامه اعتصاب کارگران هفت تپه را به مثابه فرصتی برای اعمال فشار بر دولت و حکومت جهت رسیدگی به مطالبات‌ طبقه کارگر خواهند دید و به حمایت از آن بر خواهند خواست.
و دوباره بازنشستگان، معلمان، دانشجویان و زنان برابری طلب تراکت  «من هم هفت تپه ای هستم» را بر سینه خواهند زد.
در این موقعیت، همه کارگران، معلمان، دانشجویان، بازنشستگان، زنان و همه انسان های شریف به منظور دادن اطمینان به کارگران مبارز و استوار و مصمم هفت‌تپه مبنی بر حمایت همه جانبه و بی دریغ خود در ادامه اعتصابشان، لازم است به فوریت اقدامات حمایتی در دستور کار خود را اعلام نمایند.
موفقیت کارگران هفت تپه، جنبش کارگری و کل جنبش‌های اجتماعی را به موقعیتی قدرتمندتر خواهد برد و این اتفاق تنها با اتحاد و همبستگی توده ای با کارگران هفت‌تپه، هپکو و دیگر بخش ها خواهد افتاد.


زنده باد کارگران هفت تپه
انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه
۵/۷/۱۳۹۸


https://akhbar-rooz.com/?p=5957 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x