پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

انهدام یک شبکه ی مخالف حکومت در شادگان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام یک شبکه ی مخالفان جمهوری اسلامی که آن را «تروریست» و «تجزیه طلب» خواند خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده با ادعای انهدام این گروه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: این گروه که وی آن را «شبکه ی تروریستی خلقی» خواند در نیمه ی دوم سال ۹۸ اقداماتی از جمله کشتن سرگرد عبدالحسین مجدم؛ فرمانده بسیج دارخوین، مجروح کردن یکی از مأموران  نیروی انتظامی پاسگاه “خنافره”، تیراندازی به مقرهای سپاه، نیروی انتظامی، حوزه علمیه، سرقت های مسلحانه، ترسیم پرچم جعلی الاحوازیون و سایر اقدامات را انجام دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: سرانجام با کار اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی استان خوزستان و نیز همکاری و پشتیبانی دادستان شهرستان شادگان، تمام اعضا این  گروه شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این گروه بعضاً اقدامات خود را مستندسازی و به خارج از کشور ارسال می‌کرد، گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات ویژه اطلاعاتی هشت نفر اعضای اصلی این شبکه را که شناسایی شده بودند، با هماهنگی دادستان شهرستان شادگان و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

وی مدعی شد متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به جرایم خود اعتراف کرده اند و عده دیگری از مرتبطان با این شبکه شناسایی شده و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

https://akhbar-rooz.com/?p=28480 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x