جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اولین جام از دست رئال و بارسا در رفت؛ تساوی دربی سرخ آبی ها؛ تیم ملی نفتی شد!

نازک بین: رئال مادرید صدرنشین لالیگا با غرور خاصی از رئال سوسیدا در مارید میزبانی می کرد. رئالی ها نه در زمین بلکه در کهکشان پرواز خود را برای رفتن به مرحله بعد کوپا دی ری صعود دنبال می کردند. اما در زمین و در استادیوم سانتیاگو  وقتی توپ به چرخش در آمد این سبز پوشان سوسیدائی بودند که بر فراز آسمان سانتیاگو پرواز کردند و تماشاگران مات و مبهوت رئالی وقتی چشمهای شان را خوب پاک کردند دیدند تیم محبوب شان ۳ گل در کیسه دارد و یک گل دیگر حریف میلیمتری آفساید اعلام شده بود. زیدان نمی دانست چه باید بکند. وی به تعویض پی درپی روی آورد و یکی از سه گل را پاسخ داد اما سبزپوشان سوسیدائی در کهکشان جا خوش کرده بودند و یک گل دیگر به تماشاگران متحیر روالی هدیه دادند تا از میزبانی شان تشکری هم کرده باشند. به هر حال رئال مادرید دو گل دیگر را وارد دروازه سوسیدا کرد اما کافی نبود و هر چه تلاش کرد که سوسیدائی ها را از کهکشان به زمین آورد نتوانست و با شکست چهار بر ۳ با جام حذفی اسپانیا وداع کرد.

رئال مادرید که امید های زیادی به عملکرد مستحکم خط دفاعی تیمش داشت، با شکست ۴-۳ غیرمنتظره خانگی مقابل سوسیداد، از گردونه رقابت های کوپا دل ری حذف شد و به نیمه نهایی نرسید.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی، موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد نشد. بازی با همین روند ادامه داشت و در دقیقه ۱۶، روی پاس ایساک، این عدنان یانوزای بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع ادر میلیتائو، دروازه رئال را نجات داد. چند دقیقه بعد نوبت رئالی ها بود و روی حرکت خوب وینیسیوس و ارسال او، ناچو صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه سوسیداد پیدا نکرد.

سرانجام در دقیقه ۲۲، این تیم میزبان بود که به گل اول رسید. ابتدا این ایساک بود که با یک شوت محکم دروازه رئال را هدف قرار داد اما آرئولا توپ را برگشت داد. توپ برگشتی پشت محوطه جریمه به مارتین اودگارد رسید و این بار ضربه او با اشتباه آرئولا همراه شد و سوسیداد به گل اول رسید.

 حملات سوسیداد بعد از این گل ادامه داشت و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه ۲۷ به گل دوم برسد اما باز هم حضور به موقع میلیائو، مانع از باز شدن دروازه رئال شد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقایق پایانی نیمه اول، هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند. در دقیقه ۳۸، رئال صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما این رامیرو بود که هر دو بار مانع از رسیدن تیم میزبان به گل شد. یک دقیقه بعد نوبت سرخیو راموس بود که با ضربه سر تیر دروازه حریف را به لرزه دربیاورد ولی کمک داور این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

در آخرین ثانیه های این نیمه، سوسیداد می توانست به گل دوم برسد ولی ایساک زیر فشار راموس نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را سوسیداد بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۹، روی پاس اودگارد، ایساک دروازه رئال را باز کرد ولی داور این گل را نپذیرفت.

ولی تلاش تیم میهمان برای رسیدن به گل دوم سرانجام در دقیقه ۵۴ نتیجه داد. روی حرکت خوب باررِنِچا از سمت چپ و ارسال او بود که ایساک با یک ضربه تماشایی، دروازه رئال را باز کرد.

رئالی ها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که سوسیداد در دقیقه ۵۶ به گل سوم رسید. روی یک ارسال بود که توپ درون محوطه جریمه رئال به ایساک رسید و او هم با یک شوت تماشایی، توپ را به سقف دروازه آرئولا کوبید.بازیکنان رئال خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه ۵۹، یکی از گل های خورده را جبران کردند. حرکت خوب براهیم دیاز و پاس او به سمت چپ برای مارسلو، با شوت دقیق این مدافع پیش تاخته همراه شد و اختلاف به دو گل کاهش پیدا کرد.

حملات رئال بعد از این گل ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۶۴، وینیسیوس گل دوم میزبان را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در مقابل این سوسیداد بود که در دقیقه ۶۹ به گل چهارم رسید. ارسال زمینی ایساک از سمت راست، درون محوطه جریمه رئال به میکل مرینو رسید و او هم با یک ضربه نه چندان محکم، دروازه را باز کرد.

زیدان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، رودریگو و یوویچ را به زمین فرستاد و با حضور این دو بازیکن، فشار حملات رئال افزایش پیدا کرد.

در دقیقه ۸۰ وینیسیوس دروازه سوسیداد را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR این گل را نپذیرفت. اما یک دقیقه بعد، رودریگو توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند. پاس بلند مارسلو به محوطه جریمه سوسیداد را وینیسیوس در عرض برای رودریگو ارسال کرد و او هم با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

فشار حملات رئال برای زدن گل های بعدی ادامه پیدا کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه ونیمه، این تیم در دقیقه سوم وقت های تلف شده به گل سوم رسید. بعد از اینکه دروازه بان سوسیداد یک شوت را به طور ناقص دفع کرد، توپ به بنزما رسید و ارسال دقیق او را ناچو با ضربه سر تبدیل به گل کرد. دو دقیقه بعد گروسوبال با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا سوسیداد ۱۰ نفره شود اما این اتفاق هم باعث نشد تا رئال به گل تساوی برسد و بازی در نهایت با پیروزی ۴-۳ میهمان و صعود این تیم به نیمه نهایی به پایان رسید.

بارسلونا هم از کوپا دل ری حذف شد

بارسلونا با گل لحظه پایانی ویلیامز مغلوب اتلتیک بیلبائو شد و از صعود به جمع چهار تیم برتر کوپا دل ری بازماند تا به سرنوشت رئال مادرید دچار شود. صدرنشین و تیم دوم لالیگا یکی میزبان در مادرید و دیگری میهمان در بیلبائو  با شکست برابر حریفان با کوپا دی ری وداع تلخی کردند.

میزبان در دقایق نخست بازی به گل دست یافت اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید تا بازی بدون گل در جریان باشد. مالکیت توپ در اختیار بارسلونا بود اما این تیم نتوانست موقعیت خاصی را روی دروازه ایجاد کند. پاس‌های اشتباه مارک آندره تراشتگن در این نیمه قابل توجه بود. در نهایت ۴۵ دقیقه نخست با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم آبی اناری ها دو موقعیت خوب را از دست دادند. آنتوان گریزمان که در دقیقه ۵۷ به جای آنسو فاتی به میدان رفته بود ضربه آرامش را دروازه بان اتلتیک دفع کرد. سپس لیونل مسی یک فرصت خوب را از دست داد. جرارد پیکه در دقیقه ۸۰ به دلیل آسیب دیدگی میدان را ترک کرد و ساموئل اومتیتی جایگزینش شد. اتلتیک نیز از موقعیت هایش بهره نبرد. در حالی که به نظر می رسید بازی در وقت های اضافه دنبال خواهد شد اینیاکی ویلیامز در دقیقه ۹۲ با ضربه سر  دروازه بارسلونا را باز کرد تا شاگردان کیکه ستین شکست تلخی را تجربه کنند.

با شکست بارسلونا ناکامی های تیم های بزرگ اسپانیا در کوپا دل ری تکمیل شد. پیش از این اتلتیکو مادرید، والنسیا (مدافع عنوان قهرمانی) و رئال مادرید از این بازی ها کنار رفته بودند.تیم‌های اتلتیک بیلبائو، گرانادا، رئال سوسیداد و میراندس (شگفتی ساز این رقابت ها) برای صعود به فینال تلاش خواهند کرد.

مربی تیم ملی نیامده باید خسارت بدهد!

طبق توافقنامه‌ای که سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه صنعت نفت امضا کرده است، وی در صورت رفتن به تیم دیگری باید مبلغ ۱۴۰ هزار دلار را به تیم جنوبی پرداخت کند.

دراگان اسکوچیچ تا همین چهار روز پیش سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود اما بعد از پافشاری های زیاد توانست رضایت مسئولان باشگاه صنعت نفت را برای جدایی از این تیم بگیرد. اسکوچیچ یکباره به سمت تیم ملی ایران چرخید و به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.به این ترتیب این مربی کُروات از امروز کارش را برای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران و بازی های حساسی که در پیش دارد، آغاز می کند.

نکته جالب توجه حضور اسکوچیچ در تیم ملی، غرامتی است که باید به باشگاه صنعت نفت پرداخت کند. در توافقنامه باشگاه صنعت نفت با اسکوچیچ برای جدایی این مربی آمده است که اسکوچیچ در صورتی که به هر تیم دیگری تا پایان این فصل برود، باید مبلغ ۱۴۰ هزار دلار پرداخت کند. قرارداد اسکوچیچ با صنعت نفت برای این فصل ۱۴۰ هزار دلار بود. این مربی نزدیک به ۹۸ هزار دلار از نفت آبادان دریافت کرده بود که با همین مبلغ حاضر شد قراردادش را فسخ کند.

اما نفتی ها که گویا از مذاکرات مربی خود با خبر بودند، صدور توافقنامه را مشروط به این کردند که اسکوچیچ در صورت حضور روی نیمکت تیم دیگری (از جمله تیم ملی فوتبال ایران) تا پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰، باید کل قراردادش (۱۴۰ هزار دلار) را به صنعت نفت به عنوان غرامت بدهد.

به این ترتیب در این وضعیت نامناسب اقتصادی، پرداخت این پول که بیش از یک میلیارد تومان می شود می تواند بخشی از بار مشکلات مالی صنعت نفت را به دوش بکشد و نفتی‌ها از انتقال مربی خود به تیم ملی خوشحال‌ترین خواهند بود! به قول عوام فوتبالی-تیم ملی نفتی نفتی شد!!

پرسپولیس ۲ – استقلال ۲. تساوی سرخابی‌ها در داربی ۹۱

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در نود و یکمین داربی پایتخت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

پرسپولیس ۲ – استقلال ۲

گل: ارسلان مطهری (۲۵ و ۵۳) برای استقلال و علی علیپور(۲۹) و بشار رسن(۹۰) برای پرسپولیس

کارت زرد: علی علیپور (۲۹) و اوساگونا(۵۴)

گزارش لحظه به لحظه این دیدار به شرح زیر است:

نیمه نخست

بازی با سرعت بالایی آغاز شد و نخستین حمله توسط پرسپولیسی‌ها شکل گرفت که مدافعان استقلال توپ را برگشت دادند. در ادامه تعلل بیرانوند می‌توانست دردسرساز شود که توپ با برخورد به پای قائدی به بیرون رفت.

نخستین کرنر بازی روی حرکت امیری برای پرسپولیس به دست آمد که سانتر مهدی ترابی به شکلی خطرناک و بدون تاثیرگذاری بازیکنی از کنار خط طولی به بیرون رفت. پس از دقایق ابتدایی که توپ و میدان دست شاگردان گل‌محمدی بود، آبی‌ها بودند که سعی کردند با استفاده از پاس‌های عمقی، قائدی و مطهری را راه بیاندازند که مدافعان پرسپولیس این اجازه را ندادند.

حرکت ترکیبی وحید امیری و اوساگونا، هافبک پرسپولیس را به محوطه جریمه استقلال فرستاد که پاس در عرض امیری به علیپور رسید اما این بازیکن در حالتی متعادل به توپ ضربه زد و توپ به راحتی در اختیار حسینی قرار گرفت. بازیکنان استقلال خیلی زود به این حمله پاسخ دادند؛ ضدحمله استقلالی‌ها با حرکت مطهری باعث شد تا توپ به قائدی برسد و شماره ۱۰ استقلال با پاسی در عرض، سعی در تک به تک کردن مطهری با بیرانوند داشت و پوشش خوب سیدجلال حسینی باعث شد توپ به آرامی در اختیار بیرانوند قرار بگیرد.

گل نخست بازی در دقیقه ۲۵ توسط ارسلان مطهری به ثمر رسید. سانتر زیبای قائدی با ضربه سر انصاری به تیر دروازه خورد و در برگشت شوت فرشید باقری با اثرگذاری ارسلان مطهری وارد دروازه شد تا مهاجم استقلال گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

پرسپولیس خیلی زود جواب گل استقلال را داد. حرکت اوساگونا از سمت راست با پاس زیبای این بازیکن همراه شد و علیپور توانست دروازه خالی را در دقیقه ۲۹ باز کند. خوشحالی این بازیکن بعد از گل که شباهت به خوشحالی بعد از گل شیخ دیاباته داشت و رو به هواداران استقلال انجام شد نیز بیژن حیدری را مجاب کرد تا به او کارت زرد نشان دهد.

بعد از گل تساوی پرسپولیس، بازی با سرعت خوبی ادامه پیدا کرد اما بی‌دقتی در پاس‌های آخر مانع از ایجاد موقعیت برای ۲ تیم می‌شد. در دقیقه ۴۰ روی سانتر فرشید باقری، مطهری می‌توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. هم‌چنین کمک‌داور این صحنه را آفساید گرفت.

حرکت زیبای مهدی قائدی در دقیقه ۴۵ از سمت راست با حرکت در عرض این بازیکن همراه شد و شوت فوق‌العاده این بازیکن با واکنش زیبای بیرانوند به کرنر رفت. پس از این فرصت، تلاش‌های دو تیم فایده نداشت تا بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم

نخستین حمله نیمه دوم با کار ترکیبی پرسپولیسی‌ها به دست آمد که ضربه خودخواهانه ترابی از بالای دروازه به بیرون رفت. پرسپولیس بازی را هجومی‌تر از حریف خود ادامه داد اما در دقیقه ۵۱، حرکت مطهری توپ را به غفوری رساند و سانتر کاپیتان استقلال با ضربه سر مطهری به بیرون رفت.

در حالی که استقلال دوباره توپ و میدان را در اختیار گرفته بود، حرکت زیبای قائدی از سمت چپ با دریبل زدن کامیابی‌نیا و شیری همراه شد و با پاسی در عرض و زیبا، دروازه خالی را مقابل مطهری قرار داد تا این بازیکن گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

بعد از این گل، یحیی گل‌محمدی در دقیقه ۵۸ دو تعویض را انجام داد و بشار رسن و محمد نادری به جای کمال کامیابی‌نیا و انصاری به زمین آمدند. در دقیقه ۶۴ بازی پرسپولیس با خطای چشمی صاحب ضربه ایستگاهی شد و نوراللهی پشت توپ قرار گرفت. کاشته این بازیکن با دفع ناقص حسینی همراه شد و در ادامه ضربه کنعانی‌زادگان را هم حسینی برگشت داد.

سومین تعویض پرسپولیس در حالی در دقیقه ۷۱ بازی انجام شد که آنتونی استوکس به جای اوساگونا به زمین آمد تا نخستین بازی خود را در لباس پرسپولیس در داربی ۹۱ انجام دهد. حرکت ترکیبی آنتونی استوکس و محمد نادری روی دروازه استقلال خطرساز شد و شوت بیرون پای نادری از بالای دروازه به بیرون رفت.

نخستین تعویض استقلال در دقیقه ۷۷ رقم خورد و قائدی جای خود را به آرش رضاوند داد. در ۱۰ دقیقه پایانی پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و تمامی نفرات استقلال در یک سوم زمین این تیم بودند.

در حالی که استقلال در حال تدارک دیدن تعیض دوم خود بود، حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس توپ را به استوکس رساند و ضربه این بازیکن با دفع ناقص حسینی توپ را مقابل رسن قرار داد و بشار رسن در دقیقه ۹۰ بازی را به تساوی رساند.

در دقیقه ۲+۹۰ پرسپولیس صاحب ضربه کاشته شد که ضربه استوکس به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از این تلاش دو تیم فایده نداشت تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کند. پرسپولیس با این تساوی ۴۱ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و استقلال با ۳۳ امتیاز به رده سوم صعود کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری (۵۸- محمد نادری)، کمال کامیابی‌نیا (۵۸- بشار رسن)، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی، مهدی قائدی (۷۷- آرش رضاوند) و ارسلان مطهری.

گواردیولا: اولین قهرمانی با بارسا هیجان‌انگیزترین قهرمانی‌ام بود

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که تیم سابقش پس از خروج لیونل مسی دچار مشکلاتی خواهد شد که برطرف شدن آنها مدتی طول خواهد کشید. پپ گواردیولا معتقد است که بارسلونا باید خودش را برای قرار گرفتن در وضعیتی آماده کند که رئال مادرید پس از جدایی کریستیانو رونالدو تجربه کرد.

بروز یکسری اختلافات میان مسی و اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه با وجود تلاش مدیران باشگاه برای حل و فصل این اختلافات منجر به گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده کاپیتان آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها شده است. گواردیولا هم که ۴ فصل در بارسلونا مسی را تمرین داد و او را از خیلی‌های دیگر بهتر می‌شناسد، معتقد است که کاتالان‌ها دیریا زود باید خودشان را برای روز‌هایی که دیگر مسی را در اختیار نخواهند داشت آماده کنند.

گواردیولا در گفتگو با نشریه «پست یونایتد» اظهار داشت: اینکه مسی سرانجام یک روز می‌رود و با رفتن او وضعیت بارسلونا تغییر می‌کند اجتناب ناپذیر است. بازیکنانی مانند او برای تیم‌های‌شان بسیار مهم هستند. زمانی که مسی از بارسلونا برود، مدتی طول خواهد کشید تا این تیم دوباره خودش را با وضعیت جدید وفق دهد و این هم غیرقابل اجتناب است. این بازیکنان در یک فصل ۴۰، ۵۰ تا گل می‌زنند.

گواردیولا در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ سرمربی بارسلونا بود که آن ۴ سال پرافتخارترین مقطع در تاریخ باشگاه محسوب می‌شود. او در آن سال‌ها ۱۴ جام کسب کرد و به موفق‌ترین سرمربی تاریخ بارسا تبدیل شد. گواردیولا موفق به کسب پیروزی‌های فراوانی شد، اما برای خود او یک پیروزی طعم و لذت دیگری داشته است: پیروزی ۶ بر ۲ مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می‌سال ۲۰۰۹ که رسیدن آبی‌و‌اناری‌ها به قهرمانی بود.

سرمربی حال حاضر منچسترسیتی در این خصوص گفت: وقتی مردم از من درباره هیجان انگیزترین جامی که برده‌ام سؤال می‌پرسند، می‌گویم اولین جامی که با بارسلونا کسب کردم. اولین لالیگایی که بردیم و آن را در برنابئو قطعی کردیم. ما رئال را ۶ بر ۲ شکست دادیم و با آن برد به ۱۲ پیروزی متوالی حریف پایان دادیم. آن‌ها ۴ بازی بعدی‌شان را هم باختند. می‌دانستیم که اگر آن بازی را ببازیم، رئال مادرید با بازیکنانی که داشت، کار را برای ما سخت خواهد کرد. آن روز برای ما روز فوق‌العاده‌ای بود.

گواردیولا سپس اعتراف کرد که دلش برای مربیگری در ال‌کلاسیکو‌ها تنگ شده است. او گفت: بله کمی دلم برای بردن تیمم به ال‌کلاسیکو تنگ شده است. وقتی مربی بارسلونا بودم، ما هر سال بازی قرن را داشتیم. اینجا در انگلیس، اما اوضاع کاملاً متفاوت است. از نظر رسانه‌ها و … همه چیز کاملاً فرق دارد.

گواردیولا که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با رئال مادرید روبه‌رو شود، بعد از دو باری که با بارسلونا فاتح این رقابت‌ها شد دیگر هرگز نتوانست طعم قهرمانی در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا را بچشد. با این حال او می‌گوید اگر امسال هم نتواند قهرمان اروپا شود، دنیا به آخر نخواهد رسید.

او که سال ۲۰۱۱ آخرین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان را کسب کرد، گفت: سیتی باشگاهی بود که برای یک دهه تمام هدفش ماندن در لیگ برتر بود، اما بعد ناگهان افرادی از ابوظبی این باشگاه را خریدند و آن را یک گام بلند جلو بردند و اینطور شد که این تیم در یک دهه ۴ قهرمانی در لیگ کسب کرد. تنها چیزی که سیتی ندارد قهرمانی در لیگ قهرمانان است و طبیعی و خیلی هم خوب است که طرفدارانش دنبال چنین چیزی باشند. من تلاشم را برای کسب مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان انجام می‌دهم و اگر امسال نشد سال آینده. با قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان دنیا به آخر نمی‌رسد.

صعود فوتبال آرژانتین به المپیک توکیو

تیم فوتبال امید آرژانتین با برتری برابر کلمبیا به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آمریکای جنوبی، تیم امید آرژانتین توانست با برتری ۲ بر یک برابر کلمبیا صعود خود را به این رقابت‌ها قطعی کند. فوتبال آرژانتین که سابقه قهرمانی در المپیک ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ را دارد، در حالی صعود خود را به این رقابت‌ها قطعی کرد که یک بازی دیگر دارد و اکنون دیدار آخر این تیم که برابر برزیل است برای آلبی سلسته دیدار تشریفاتی است.

همچنین از بین تیم های برزیل، اروگوئه و کلمبیا، یک تیم دیگر باید از این قاره در المپیک حاضر شود و برزیل مدافع عنوان قهرمانی که در ریو به لطف پنالتی نیمار قهرمان شد، امیدوار به حضور در این رقابت‌ها است.

تاکنون صعود تیم های ژاپن (میزبان)، کره‌جنوبی، عربستان، استرالیا، آرژانتین، فرانسه، آلمان، رومانی، اسپانیا، نیوزیلند، مصر، ساحل‌عاج و آفریقای جنوبی به المپیک توکیو قطعی شده است و ۳ تیم دیگر نیز در ادامه صعودشان را به این رقابت‌ها قطعی خواهند کرد.

https://akhbar-rooz.com/?p=19628 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x