پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بازداشت معترضین در شهرهای مختلف ادامه دارد

شکار معترضین توسط نیروهای امنیتی و نظامی در شهرهای مختلف کشور همچنان ادامه دارد.

رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان از بازداشت «پنج عامل اصلی اغتشاشات اخیر زنجان» از سوی پلیس این استان خبر داده است.
وی این افراد را «لیدر» اعتراض‌ها معرفی کرده که دست به «تخریب» اموال عمومی زده و ایجاد «ناامنی» کرده بودند.

بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان، هم روز چهارشنبه از بازداشت پنج تن از «فعالان و محرکان ناآرامی‌های اخیر در فضای مجازی همدان» خبر داد.
به گفته کامرانی، این افراد «در فضای مجازی با انتشار پست‌های خلاف واقع و مجرمانه قصد تحریک مردم و سایر گروه‌ها را داشتند».
فرمانده انتظامی استان همدان، بازداشت‌شدگان را به «ارتباط با شبکه‌های مجازی معاند» متهم کرده و گفت که آنها «اقدام به انتشار و اشتراک‌گذاری پست‌ها و مطالب آنها به منظور فراخوان و تحریک احساسات مردم می‌کردند».

رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس هم گفته هشت نفر از کسانی که در اعتراضات این استان، «اقدام به را‌ه‌بندان از طریق ریختن نخاله‌های ساختمانی در خیابان‌های شیراز کرده بودند»، بازداشت و کامیون‌های آنها توقیف شد.
بازداشت این افراد همزمان با اظهارات شب گذشته عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور جمهوری اسلامی در گفت‌و‌گو با یک برنامه تلویزیونی انجام شده است.


وزیر کشور با اشاره به بازداشت معترضان از طریق سیستم‌های خاص شناسایی که نیروهای امنیتی و انتظامی دارند، بر پخش آن چه «اعترافات» تلویزیونی این افراد خوانده بود نیز تاکید کرده بود.

https://akhbar-rooz.com/?p=13514 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x