پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازنشستگان در چندین شهر تجمع اعتراضی برپا کردند

روز شنبه بازنشستگان در چندين شهر در برابر ساختمان های تامين اجتماعی دست به تجمع های اعتراضی زدند. تهران، تبريز، ايلام، رشت، بجنورد، ساری، اصفهان، کرج، اهواز و مشهد از جمله شهرهايی بوده است که در آن ها تجمع های اعتراضی بازنشستگان برگزار شده است

تجمع اعتراضی امروز بازنشستگان در شهر رشت

همزمان با ۲۵ مرداد امسال که از سوی حکومت ایران «روز تکریم بازنشستگان» نام گرفته، بازنشستگان در چندین شهر در برابر ساختمان های تامین اجتماعی دست به تجمعات اعتراضی زدند. بنابر گزارش های منتشر شده در شبکه های اجتماعی تهران، تبریز، ایلام، رشت، بجنورد، ساری، اصفهان، کرج، اهواز و مشهد از جمله شهرهایی بوده است که در آن ها تجمع های اعتراضی بازنشستگان برگزار شده است.

خواست مشترک بازنشستگان همسان سای حقوق ها و برخورداری از حمایت های لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی در دوران بازنشستگی است. بازنشستگان در ایران از جمله گروه های اجتماعی هستند که وضعیت زندگی سخت و مشقت آوری دارند.

در همان حال که اعتراضات بازنشستگان نسبت به بی توجهی به حقوق و مطالباتشان در بسیاری از شهرهای ایران در جریان بود، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مدعی شد: «همسان‌سازی» را با جدیت و با کمک خود بازنشستگان عزیز پیگیری کردیم که در نهایت با مساعدت‌های وزیر محترم رفاه و تلاش‌های مجدانه رییس سازمان برنامه و بودجه اقدامات موثری در سال جاری انجام شد.

این گونه اظهارنظرهای فریبکارانه مسئولان که به جای رسیدگی به خواست های بازنشستگان مشغول دروغ پراکنی و نشان دادن «موفقیت ها»ی مدیریتی خود و سازمان متبوعشان هستند، خشم و نارضایتی بازنشستگان را بیشتر دامن می زند.

بازنشستگان از جمله فعالترین گروه های اجتماعی ناراضی در ایران هستند که تا به حال بارها دست به تجمعات هماهنگ و همزمان در شهرهای مختلف کشور زده اند.

https://akhbar-rooz.com/?p=43521 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x