سايت سياسی - خبری چپ - تريبون آزاد

با ترامپ! بی ترامپ؛ شتر در خواب بیند پنبه دانه – مجید آریا

رژیم درمانده وغرقه در بحران، غافل از پیامدهای چشم انداز کنار رفتن ترامپ رخت عزا در آورده ، بوی کباب احساس کرده و بطور ابلهانه ای جشن گرفته است .فکر میکند اوبامای دیگری می آید وهدیه  صدها میلیارد دلاری دیگر برایش در راه دارد !! .ولی زهی خیال باطل، آن سبو بشکست وآن پیمانه ریخت!!  آن زمان که اوباما بعد از سال ها تحریم ساده لوحانه گول مدره بازی اصلاح طلب های قلابی را خورد و فکر کرد با سبزهای زرد می تواند اصولگرا ها را کنار زند و یک دولت متمدن غیر اتمی ایجاد کند، تمام شد!!!! بقول مردم انقلابی وآزادی ستان ایران:

اصلاح طلب، اصول گرا، دیگه تموم ماجرا!!!!

براستی در سال های بعد از برجام، مردم  ستمدیده و بی بهره از هدیه صد وپنجاه  میلیارد دلاری دولت اوباما، در پاسخ به جنایات و ویرانگری رژیم ضد بشری آخوندها چه ها نکردند؟!  آنان همگام با اپوزیسیون  انقلابی سرنگونی طلب،  با حضور فعال مستمرخود در کف خیابانهای اقصی نقاط ایرانزمین و با تقدیم  هزاران شهید سرافراز  و فعالیت های خستگی ناپذیر بین المللی راه را بر هر گونه مماشات چه از سوی اپوزیسیون های زرد وچه مماشاتگران خارجی با جمهوری ننگین ولایت را بستند. از فردای کنار رفتن ترامپ، رژیم باید مستقیما پاسخ گوی کمبودها وضایعات اجتماعی باشد، حتی در بین نیروهای خودی  واز همه جا بی خبر خود !!! رژیم دیگر نمی تواند مشکلات خود ساخته را به تحریم ها و ترامپ نسبت دهد،

انتظارات و مطالبات مردم روزافزون خواهد شد وناتوانی رژیم در پاسخ به خواسته های بحق مردم عیان تر!

بفرض نزدیک به محال که رئیس جمهور دمکرات  آمریکا بخواهد.بدون توجه به شرایط انقلابی جامعه، رژیم نیمه جان را از مهلکه سرنگونی نجات دهد، و بار دیگر قرارداد سوخته و ناموفق برجام را راه اندازی کند. باید راه بسیار نا همواری را تا اجرایی  کردن طرح مماشات طی کند، مدت زمانی که نه رژیم برای بقا  فرصت دارد و نه سود و ارزشی برای غرب دارد که برای مماشات از این کوره راه ناهموار عبور کند.. پس  احتمالاً عطایش را به لقایش خواهند بخشید . منطقا غرب چندان علاقه ای ندارد که روی اسب های مرده و بازنده سرمایه گذاری کند وقاعدتا همانطور که آب از جوی رفته به آن باز نمی گردد، برجام نقض شده و زوار در رفته نیز فرجام وشانسی برای احیاء ندارد.نتیجتا این های وهوی تو خالی آخوندها صرفآ برای مرعوب نمودن مردم و برای خودش ونیروهای وارفته  و وحشت زده اش از این ستون به آ ن ستون فرج است می باشد. در پایان یک یاد آوری برای دوستانی که تبلیغات رژیم را اندکی جدی گرفته‌اند و گوش، روح و روانشان را آزرده  خاطر کرده اند !!!  گله از واقعیت ها کار نیروی انقلابی نیست، ولی تلاش در تغییر واقعیت هست .در تحلیل نهایی موضوع انتخابات آمریکا،  مربوط به مردم آمریکا بوده و توسط خود مردم آمریکا نیز مشخص و رقم زده می شود. تا آنجا  هم که به مردم ونیروهای سرنگونی طلب بر می گردد، بواسطه اهمیت نقش حمایت های بین المللی، بویژه  حمایت های سیاسی از آمریکا  در به ثمر رسیدن فعالیت های آزادیخواهانه وعدالت خواهانه مردم ایران،  پایبندی به سیاست فرا حزبی، تاکتیک واستراتژی با دوام تر، قابل تکیه وموفق تری است.و نیازی به کاسه  داغ تر از آش شدن هم نیست.در حال حاضر تعداد کثیری از نمایندگان ، سناتورها وشخصیت های سیاسی جمهوریخواه ودمکرات، از مردم ومقاومت ایران حمایت کرده اند، واین خود بهترین راه  تقابل و ایجاد مانع برای سیاست مماشات است.و فراموش نکنیم، علیرغم تمام اهمیت انکار نا پذیر تاثیر کشورهای خارجی ، قطعا حرف آخر را  نهایتا مردم و مقاومت انقلابی  در راس  موعد  مشخص خواهند زد، آنهم در میان بهت ونا باوری شب پرستان!

و چه نزدیک وبا شکوه است  ، آن بهار آزادی !!!

مجید آریا

۵ نوامبر ۲۰۲۰

https://akhbar-rooz.com/?p=91352 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x