جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برای جلوه جواهری، کاوه مظفری، فروغ سمعی نیا و سایر بازداشتی‌های مراسم چهلم نوید بهبودی وثیقه صد میلیون تومانی تعیین شد

بازداشتی‌های مراسم چهلم نوید بهبودی

“کاوه مظفری از بازداشت‌شدگان پنجم دی‌ماه در مراسم چهلم نوید بهبودی در تماسی با خانواده اعلام کرد که یک مورد اتهامی تفهیم شده و وثیقه‌ی صد میلیون تومانی برای همه صادر شده است”.

جلوه جواهری و فروغ سمیع نیا دیگر بازداشت‌شدگان پنجم دی ماه هنوز هیچ تماسی نگرفته‌اند و از مکان بازداشت‌ آنان خبری در دست نیست. پنجم دیماه نهادهای مدنی گزارش دادند که در مراسم چهلم او در روستای گوراب زرمیخ گیلان چند فعال مدنی بازداشت شده‌اند.

نام جلوه جواهری، فروغ سمیع‌نیا، کاوه مظفری، فراز روشن، احمد زاهدی، هومان تحریری و ماهرخ روستایی از جمله این بازداشتی‌ها اعلام شده است.

بنا بر گزارش کانال تلگرامی سایت بیدار زنی: امروز صبح وکلا برای اعلام وکالت به دادسرای صومعه‌سرا مراجعه کردند که بازپرس به دلیل تبصره ماده‌ی ۴٨ و انتخاب وکلای مورد تایید رئیس قوه‌ی قضاییه وکالت در این مرحله از پرونده را از وکلای انتخابی بازداشت شدگان نپذیرفت.

https://akhbar-rooz.com/?p=16553 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیا
کیا
4 سال قبل

وثیقه پرداخت نکنیداگر هم توانائیش را داشته باشید.
من حدودا ۳۰ سال پیش از دادن وثیقه خوداری کردم و موفقیت نسبی داشتم ،اکنون برای خالی کردن زندانها برای افراد جدید در شرایط بدتری قرار دارند و دادن وثیقه نه تنها رشوه و محدودیت خود است ،بلکه کمک به دستگیری های بعدی است.

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x