پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برد اوکراین؛ بلژیک؛ هلند؛ نوشابه بازی؛ برنامه بازی ها

                                         پیام تماشاگران: همه دانمارک با تو هستند؛ کریستین!

برنامه بازیهای جمعه:

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰ /  سوئد- اسلواکی/ سن پترزبورگ 

بیش بینی بازی: برد سوئد ۵۲ درصد-مساوی ۲۸ درصد-برد اسلواکی ۲۰ درصد

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ /  کرواسی- جمهوری چک/ گلاسکو

بیش بینی بازی:برد کرواسی ۳۹ درصد-مساوی ۳۲ درصد-برد چک ۲۹ درصد

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰ /  انگلیس- اسکاتلند/ لندن

بیش بینی بازی: برد انگلیس ۷۱ درصد-مساوی ۲۶ درصد-برد اسکاتلند ۶ درصد

ترکیب گروه‌های یورو ۲۰۲۰:

گروه A: ایتالیا، ترکیه، ولز، سوییس

گروه B: بلژیک، روسیه، دانمارک، فنلاند

گروه C: اوکراین، هلند، اتریش، مقدونیه شمالی

گروه D: انگلیس، کرواسی، جمهوری چک، اسکاتلند

گروه E: اسپانیا، سوئد، لهستان، اسلواکی

گروه F: آلمان، پرتغال، فرانسه، مجارستان

نتایج بازیها تا پایان روز هفتم

جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰/ ایتالیا  ۳ – ۰ ترکیه/ رم 

شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰/ ولز ۱ – ۱ سوئیس/ باکو 

شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰/ دانمارک ۰ – ۱ فنلاند/ کپنهاگ

شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰/ بلژیک ۳ – ۰ روسیه/ سن پترزبورگ 

یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰ /  انگلیس ۱ – ۰ کرواسی / لندن

یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ /  اتریش ۳ – ۱ مقدونیه شمالی/ بخارست

یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰ / هلند ۳ – ۲ اوکراین / آمستردام

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰ /  اسکاتلند ۰ – ۲ جمهوری چک/ گلاسکو

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ /  لهستان ۱ – ۲ اسلواکی/ سن پترزبورگ

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰ /  اسپانیا ۰ – ۰ سوئد/ سویل

ﺳﻪشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ /  مجارستان۰ – ۳ پرتغال/ بوداپست

ﺳﻪشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰ /  فرانسه ۱ – ۰ آلمان/ مونیخ

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰ /  فنلاند ۰ – ۱ روسیه/ سن پترزبورگ

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ /  ترکیه ۰ – ۲ ولز/ باکو

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰ /  ایتالیا ۳ – ۰ سوئیس/ رم

پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰ /  اوکراین۲- ۱مقدونیه/ بخارست

پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ /  دانمارک۱- ۲بلژیک/ کپنهاگ

پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰ /  هلند۲-۰ اتریش/ آمستردام

دانمارک- بلژیک به خاطر اریکسن متوقف شد

نازک بین-لوکاکو  ستاره بلژیک . گلزن درجه یک اینتر میلان گفته بود: “در دقیقه ۱۰ بازی ما توپ را بیرون خواهیم زد و اریکسن را تشویق می کنیم. این نشانه حمایت ما از او است. این ساده ترین کار در دنیا است که می توانیم انجام دهیم چرا که در تیم ما چندین بازیکن هستند که شخصا اریکسن را می شناسند و با او دوست اند.من برای او پیام فرستاده ام و او نیز به ما گفته که حالش خوب است. من از سرمربی اجازه خواسته ام تا در بیمارستان به عیادت اریکسن بروم و خواهیم دید که آیا این امکان دارد یا نه.” و چنین شد که در دقیقه ۱۰ این دیدار بود که داور بازی را متوقف کرد و بازیکنان و هواداران در ورزشگاه یک دقیقه به احترام کریستین اریکسن، ستاره بیمار تیم ملی دانمارک که در اولین مسابقه این تیم برابر فنلاند دچار حمله قبلی شده، به تشویق او پراختند.

 آب بازی در استخر نوشابه و سوت یوفا

بعد از کیستین رونالدو و پوگبا، مانوئل لوکاتلی جدیدترین بازیکن حاضر در یورو ۲۰۲۰ است که به نوشابه ها نه گفت. لوکاتلی که ستاره تیم ملی ایتالیا در بازی شب گذشته برابر سوئیس بود و دو گل برای آتزوری به ثمر رساند تا زمینه ساز پیروزی تیم روبرتو مانچینی شود نیز در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی،اقدامی مشابه کریستیانو رونالدو انجام داد. لوکاتلی پیش از نشستن روی صندلی نوشابه های روی میز را کنار گذاشت و همچون رونالدو آب را در جلوی خود قرار داد.

نوبت به استانیسلاو چرچسوف سرمربی روسیه  رسید تا بر خلاف رونالدو و بقیه عمل کند. او که موفق شده بود با یک گل از سد فنلاند عبور کند، برخلاف رونالدو و لوکاتلی، در اقدام مخالف این دو بازیکن به نوعی از شرکت کوکاکولا حمایت کرد.این مربی تحت تأثیر اقدامات رونالدو قرار نگرفت و تصمیم گرفت در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی روسیه برابر فنلاند یکی از بطری های کوکاکولا را که در روبرویش قرار گرفته بود، بنوشد. او دستش را به سمت بطری های نوشابه برد و پس از نوشیدن مقداری از آن، بطری را سر جایش گذاشت.به قول هواداران فوتبال در شبکه های مجازی اقدام چرچسوف سرمربی روسیه ،بر خلاف انتظار کوکاکولا چندین میلیارد بیشتر از خسارت رونالدو به این کمپانی،کوکاکولا را متضرر می کند! شاید هم کوکاکولا خسارت وارده رونالدو را از سرمربی روسیه دریافت کند!

برای آگاهان و کارشناسان تبلیغات و امور اسپانسری روشن بود که یوفا خیلی زود واکنش نشان خواهد داد. این واکنش ابتدا بخاطر وضعیت شدید نخواهد شد و اگر در مرحله واکنش و تذکر اولیه،مقررات اسپانسری رعایت نشد آنگاه توسط یوفا بر علیه رعایت افرادی که  مقررات مسابقات را رعایت نکنند، محدودیت شدید محرومیت و جریمه های سنگین اعمال خواهد شد. به همین علت حالا یوفا به این ماجرا واکنش نشان داده و از بازیکنان و مربیان ۲۴ تیم حاضر در جام ملت‌ها خواسته که از تکان دادن و برداشتن نوشیدنی‌هایی که طبق برنامه روی میز کنفرانس‌ها قرار می‌گیرند خودداری کنند.حرکت رونالدو باعث کاهش ۴ میلیارد دلاری سهام کوکاکولا در بورس جهانی شد. مارتین کالن مدیر برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ گفت او با تیمهای حاضر در جام در این مورد گفت‌وگو کرده است: «این موضوع مهم است چون درآمد اسپانسرها برای تورنمنت و برای فوتبال اروپا اهمیت دارد.

اوکراین ۲ مقدونیه ۱ 

در ادامه مسابقات هفته دوم مسابقات یورو ۲۰۲۰، تیم فوتبال اوکراین در ورزشگاه خانگی خود به مصاف مقدونیه رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست دهد.دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که در بازی اولشان از رقبا شکست خورده بودند.اوکراین دیدار اول خود را با نتیجه سه بر ۲ به هلند واگذار کرده بود و مقدونیه نیز با نتیجه ۳ بر یک از اتریش شکست خورده بود.شاگردان آندری شوچنکو که برای جبران شکست در بازی نخست پا به زمین گذاشتند بازی را هجومی آغاز کردند و در نیمه اول توانستند ۲ بار دروازه مقدونیه را باز کنند.یامولنکو در دقیقه ۲۹ و یارمچوک در دقیقه ۳۴ برای تیم تحت هدایت شوچنکو گلزنی کردند.در نیمه دوم هم الیوسکی توانست یکی از دو گل خورده را جبران کند.در این دیدار زردپوشان اوکراین یک پنالتی را هم از دست دادند.

ترکیب اوکراین:بوشکان، کارافائف، زابارنی، ماتوینکو، میکولنکو، شاپارنکو، استپاننکو، زینچنکو، یارمولنکو، یارمچوک، مالینوفسکی

ترکیب مقدونیه:دیمیترفسکی، ریستوفسکی، ولکوفسکی، موسلیو، نیکولوف، آدمی، اسپیروفسکی، آلیوسکی، برزی، الماس، پاندف.

دانمارک ۱ بلژیک ۲

دیدار تیم‌های فوتبال دانمارک و بلژیک از هفته دوم گروه B مسابقات یورو ۲۰۲۰ ادر ورزشگاه پارکن کپنهاگن برگزار شد و در پایان تیم بلژیک موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. تیم دانمارک در همان ابتدا بازی را طوفانی شروع کرد و توسط یوسف پولسن در دقیقه ۲ به گل اول خود دست یافت.  در دقیقه ۱۰ این دیدار، بازیکنان توپ را به خارج از زمین فرستادند و بازی متوقف شد تا همه افراد حاضر در ورزشگاه کریستین اریکسن را تشویق و حمایت کنند. نوشته‌های زیادی برای حمایت از اریکسن نیز از سوی طرفداران دانمارکی در ورزشگاه نصب شده بود. اریکسن در دیدار قبلی دانمارک برابر فنلاند دچار ایست قلبی شده بود که با تلاش کادرپزشکی بهبود یافت.  در نیمه دوم این تیم بلژیک بود که با بیشتر کردن فشار حملات خود به گل نخست خود رسید. تورگان هازارد در دقیقه ۵۵ توانست پاس گل دی بروین را وارد دروازه دانمارک کند. در ادامه نیز دی بروین موفق شد در دقیقه ۷۱ روی پاس گل ادن هازارد، گل دوم تیمش را به ثمر برساند. 

ترکیب دانمارک: کسپر اشمایکل، وستگارد، دنیل واز، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، یواکیم مِیل، داماسگارد، پیر امیل هوژبرگ، توماس دلانی، یوسف پولسن و مارتین بریت‌ویت

ترکیب بلژیک:تیبو کورتوآ، توبی آلدروایرلد، دنایر، یان فرتونگن، یوری تیلمانس، روملو لوکاکو، یانیک کاراسکو، دریس مرتنز، تورگان هازارد، لیندر دندونکر و مونیر

در حال حاضر بلژیک با دو پیروزی ۶ امتیازی شده و در صدر جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفته است. فنلاند و روسیه نیز با سه امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. دانمارک هم با صفر امتیاز در رده چهارم این گروه قرار دارد. 

هلند ۲ اتریش۰

هلند صعود خود از مرحله گروهی را مسجل کرد. شاگردان فرانک دی بوئر پس از کسب یک برد دیگر، صعود از گروه C رقابت های یورو ۲۰۲۰ را جشن گرفتند. در مسابقه ای که دنزل دومفرایز دوباره در ترکیب لاله های نارنجی خوش درخشید و روی هر دو گل تیمش همچون ممفیس دیپای تاثیر گذار بود، هلند به روند خوب خود در جام ملت های اروپا ادامه داد. چیزی که در دقایق پایانی کمی از شیرینی این برد کاست، مصدومیت مجدد ماتیاس ده لیخت بود که دی بوئر امیدوار خواهد بود چندان جدی نباشد. قضاوت تیم داوری به رهبری داور اسرائیلی منصفانه و خوب بود.

اطلاعات بازی هلند و اتریش

روز و تاریخ برگزاری: ۱۷ ژوئن ۲۰۲۱ / ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت تهران

تورنمنت: گروه C یورو ۲۰۲۰

داور: اورل گرینفلد (اسراییل)

ورزشگاه: یوهان کرایوف آرنا

گلزنان: ممفیس دیپای (۱۱) و دنزل دومفرایز (۶۷) برای هلند

https://akhbar-rooz.com/?p=116728 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x