جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برلین – فراخوان به شرکت در آکسیون همبستگی با تظاهرات‌کنندگان در ایران و سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا!

ایرانیان آزاده!

به این وسیله از اعتراضات اخیر مردم به بالارفتن قیمت بنزین، فقر و گرانی که با سرکوب شدید و کشته شدن بیش از ۳۵۰ نفر و دستگیری چندین هزار نفر روبرو شد و از مبارزات مردم در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا دفاع می کنیم. ما همچنین خواهان آزادی همه دستگیر شدگان اخیر  و آزادی کلیه زندان سیاسی- عقیدتی،    آزادی های سیاسی بی قید و شرط، حق تشکل، لغو تبعیض جنسیتی ، جدایی دین از دولت، ممنوعیت شکنجه و لغو مجازات اعدام هستیم.

 از همه شما دعوت می کنیم که در آکسیون گروهی از فعالان سیاسی بین‌المللی در برلین در همسبتگی با مبارزات مردم سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا  برای آزادی و عدالت اقتصای/سیاسی/اجتماعی‌ و علیه  فساد، فرقه‌گرایی، اقتدارگرایی، اشغال و ریاضت اقتصادی و خشونت دولتی  شرکت کنید.

لطفا از حمل هر گونه پرچم ملی و علامت حزبی خودداری کنید زیرا پرچم‌ها و نشان‌های حزبی بیش از آن که باعث اتحاد ما شده باشند ما را از همه جدا کرده‌اند. لطفا به جای آنها خواسته‌های مشخصتان را بنویسید و همراه بیاورید.

زندانی سیاسی آزاد باید گردد.
نه به جمهوری اسلامی ایران!

کمیته دفاع از زندانیان سیاسی در ایران- برلین

کانون پناهندگان سیاسی در ایران – برلین
زمان: ۷ دسامبر  ۲۰۱۹ ساعت ۱۳ تا ۱۵
مکان: U7-  Hermannpltzدر پایین فراخوان برگزارکنندگان به فارسی:در همبستگی با تظاهرات‌کنندگان در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا

ما گروهی از فعالان سیاسی بین‌المللی در برلین، در همسبتگی با تظاهرات‌های انجام شده در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا که از مرزهای ملی فراتر رفته‌اند، با تمام کسانی که به خیابان‌ها آمده‌اند و خواستارآزادی و عدالت اقتصای/سیاسی/اجتماعی‌اند اعلام همبستگی می‌کنیم. ما از فراخوان آنها برای پایان فساد، فرقه‌گرایی، اقتدارگرایی و اشغال و همچنین از مخالفتشان با ریاضت اقتصادی و خشونت دولتی حمایت می‌کنیم. ما متحدانه سرکوب سیاسی، بی‌احترامی به حقوق بشر و از میان رفتن آزادی‌های مدنی را محکوم می‌کنیم. ما همدلانه یاد کسانی را که جان‌های عزیزشان را در تلاش برای به دست آوردن آزادی و کرامت انسانی از دست دادند گرامی‌ می‌داریم و فقدانشان را تسلیت می‌گوییم.
لطفا از حمل هر گونه پرچم ملی و علامت حزبی خودداری کنید زیرا که اینها در گذشته نیز بیش از اینکه ما را متحد کنند تفرقه ایجاد کرده اند. به جای آن ما از استفاده  از بنر و پلاکات هایی که خواسته های مشخص را بیان میکنند استقبال میکنیم تا بر اشتراکات مان تاکید کنیم.

گروهی از فعالان سیاسی بین‌المللی در برلین،
زمان: ۷ دسامبر  ۲۰۱۹ ساعت ۱۳ تا ۱۵

مکان: Hermannplatz

https://akhbar-rooz.com/?p=14175 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x