جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

به دعوت جمعی از هنرمندان صورت گرفت، تجمع مقابل تئاتر شهر تهران در حمایت از مردم خوزستان

اجتماع مردم تهران در برابر پارک شهر، روز شنبه با حمله ی نيروهای امنيتی حکومت روبرو شد. فراخوان اين تجمع از سوی هنرمندان صادر شده بود. تظاهر کنندگان شعارهايی از جمله «از تهران تا خوزستان، اتحاد، اتحاد» و «مرگ بر جمهوری اسلامی» سر می دادند

اجتماع مردم تهران در برابرتئاتر شهر، روز شنبه با حمله ی نیروهای امنیتی حکومت روبرو شد. فراخوان این تجمع از سوی هنرمندان و برای حمایت از اعتراضات مردم در خوزستان صادر شده بود. تظاهر کنندگان شعارهایی از جمله «از تهران تا خوزستان، اتحاد، اتحاد» سر می دادند.

به دنبال حمله ی نیروهای امنیتی، شعارهای تظاهرات به شعارهایی علیه حکومت تبدیل شد. «مرگ بر جمهوری اسلامی» و «مرگ بر دیکتاتور» از جمله ی این شعارها بود. همچنین ویدئوهایی از تظاهرات در چهارراه ولی عصر با شعار مرگ بر جمهوری اسلامی در شبکه های اجتماعی منتش شده است.

جمعه شب گذشته نیز مناطق مختلف تهران شاهد تظاهرات جوانان و مردم با شعارهای «مرگ بر جمهوری اسلامی» بود. در این شب تظاهراتی در اهواز، دهلران، شوشتر، قزوین، اصفهان و برخی شهرهای دیگر نیز صورت گرفت.

اعتراضاتی که در خوزستان از روز ۲۴ تیرماه در اعتراض به بی آبی تبدیل شد، در مدت کوتاهی به تظاهرات علیه حکومت تبدیل شد. این اعتراضات اکنون به بسیاری از شهرها و مناطق کشور سرایت کرده است و حمایت از اعتراضات مردم خوزستان، مرگ بر جمهوری اسلامی و مرگ بر دیکتاتور، از جمله شعارهای اصلی همه ی این تظاهرات است.

نتاتر، تهران – شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰

نتاتر، تهران – شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰

نتاتر، تهران – شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰
نتاتر، تهران – شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰
چهارراه ولی عصر، تهران – شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰

https://akhbar-rooz.com/?p=121461 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهران مهران
مهران مهران
2 سال قبل

لطفا اصلاح کنید:
محل تظاهرات پارک دانشجو ( تئاتر شهر)هست نه پارک شهر

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x