شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیداد کرونا در ایران؛ ۴۲۴ نفر دیگر جان باختند

سخنگوی وزارت اعلام کرد از دیروز تا امروز ۱۶آبان ۱۳۹۹و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۸۶۴بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۲۳۴نفر از آنها بستری شدند.
کرونا در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان و قربانیان کووید-۱۹ را در ایران طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.

دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۸۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۲۳۴ نفر از آنها بستری شدند. با این ارقام، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۷ هزار و ۴۰۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۵۰۹ هزار و ۹۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. اما ۵۴۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

بنابر این گزارش تاکنون پنج میلیون و ۱۴۷ هزار و ۲۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

https://akhbar-rooz.com/?p=91104 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x