پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیانیه ی انجمن صنفی معلمان کردستان؛ سقز و زیویه، در دفاع از تجمع بازنشستگان

Bildergebnis für ‫تصاویر تجمعات بازنشستگان کردستان‬‎

دوصد گفته چون نیم کردار نیست.

تکریم در گفتار و تحقیر در عمل از سیاستهای مزورانە ای است که ￵شوربختانە سالیان درازیست دامنگیر مسوولین ما شده است￷!

متاسفانه علی رغم وعده وعیدهای مکرر دست اندکاران، دولتمران و… هنوز در بر همان پاشنه چرخیده، وضعیت معیشتی، منزلتی و رفاهی بازنشستگان فرهنگی اسوه های اخلاق و مدارا، پیشکسوتانی که شبیه خود را هیچ جایی از این کره ی خاکی سراغ ندارند؛! روز به روز وخیم و زجرآور تر شده به گونه ای که بعد از سی سال کار و تلاش و به جای سپری نمودن باقی عمر گرانبهای خود در آرامش و آسایش ، جویای شغلی تازه برای جبران نواقص و نارسایی های معیشتی گشته، بعضا با پناه بردن به شغل های کاذب و… که متناسب با شان و منزلت ایشان نیست، روی آورده اند که فکر و هوش را از هر صاحب خردی ربوده و دل هر انسان آزاده ای را می آزارد.

بازنشستگان عزیز خواهان اجرای کامل بندهای قانون مدیریت خدمات کشوری، همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان و بیمه ی درمانی کارآمد هستند که بارها با نگاشتن نامه، تجمع در مقابل سازمان برنامه و بودجه، مجلس و … خواستار رسیدگی به وضعیت خویش شده اند.
قوانینی که بعضا در دیوان محاسبات رای بر اجرای آنها توسط دولت و صندوق بازنشستگی داده شده است.
اما متاسفانه تاکنون مسوولین نه تنها جوابگوی این قشر فرهیخته نبوده اند بلکه به قوانین حکومتی خود نیز تمکین نکرده و پایبند نبوده اند!

انجمن صنفی معلمان کردستان/ سقز و زیویه ضمن صحه گذاشتن بر خواست و مطالبات قانونی و برحق بازنشستگان ارجمند و فرهیخته و باتوجه به وضعیت معیشتی ناگوار ناشی از تورم افسارگسیخته که ناشی از اجرای سیاست های غلط و نابخردانه ی اقتصادی است، اعتراض این قشر فهیم را برحق دانسته و خواهان اجرای کامل بندههای مصوب قانونی برای ترمیم دریافتی های بازنشستگان بوده، از نهادهای ذیربط می خواهد هر چه سریعتر این وضعیت تاسف بار را پایان داده و گام های اساسی بردارند.

انجمن صنفی معلمان کردستان/ سقز و زیویه ۱۳۹۸/۸/۱۷

https://akhbar-rooz.com/?p=11328 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x