جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به کرمانشاه وارد شده است

استاندار کرمانشاه گفت: «اشرار فرصت‌طلب» در روزهای گذشته بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان به اموال خصوصی و دولتی این استان خسارت زدند.

وی افزود: در این ناآرامی ها «گروهی از اشرار» تخریب‌های فراوانی را در سطح شهر کرمانشاه انجام دادند و به بانک ها، اموال دولتی، پمپ بنزین های خصوصی، خودروهای آتش نشانی و فروشگاه های مردم آسیب زدند و بسیاری از اموال را غارت کردند.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: براساس برآوردهای انجام شده بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اغتشاشگران به اموال خصوصی و دولتی خسارت وارد کرده اند.

بازوند توضیح داد: در این ناآرامی ها شاهد بودیم که اشرار یک محل را به آتش می کشیدند و سپس خودروهای آتش نشان که برای خاموش کردن آتش اعزام می شدند را نیز آتش می زدند.

وی افزود: به عنوان مثال در این ناآرامی ها یکی از خودروهای آتش نشانی شهرداری کرمانشاه را که ۱۲ میلیارد تومان ارزش داشت و برای خاموش کردن آتش در ساختمان هایی حتی تا ارتفاع ۳۰ طبقه به کار گرفته می شد، توسط اشرار آتش زده شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از این خودرو تنها ۶ دستگاه در کشور وجود دارد، عنوان کرد: اغتشاشگران در ۲ روز گذشته به اموالی خسارت زدند که با پول مردم و برای خدمات دهی به مردم تهیه شده بود.

استاندار کرمانشاه همچنین به کشته شدن یکی از پرسنل نیروی انتظامی در این ناآرامی ها گفت: امروز شاهد بودیم که مردم در پاسخ به اشرار، باقدرت در مراسم تشییع این شهید راه امنیت حضور پیدا کردند و پاسخ دندان شکنی به دشمن دادند.

براساس گزارش های دریافتی اخبار روز این افسر نیروی انتظامی بر اثر شلیک اشتباهی همقطارانش کشته شده است.

https://akhbar-rooz.com/?p=12532 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x