شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بی خبری از سرنوشت فعالان اجتماعی بازداشت شده در تهران

با گذشت ۶ روز از زمان بازداشت این افراد، خانواده این افراد نسبت به وضعیت آنها بی‌خبر هستند و عدم پاسخگویی نهادهای امنیتی باعث افزایش نگرانی آنها شده است. همچنین لقمان پیرخضرانیان، پدر خانم پیرخضرانیان از روز سه‌شنبه ناپدید شده و خانواده وی نگران وضعیت او هستند

شبنم آشوری، الوار قلی وند، ندا پیرخضرانیان، آرش جوهری و اندیشه صدری، فعالین مدنی روز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شدند. با گذشت ۶ روز از زمان بازداشت این افراد، خانواده این افراد نسبت به وضعیت آنها بی‌خبر هستند و عدم پاسخگویی نهادهای امنیتی باعث افزایش نگرانی آنها شده است. همچنین لقمان پیرخضرانیان، پدر خانم پیرخضرانیان از روز سه‌شنبه ناپدید شده و خانواده وی نگران وضعیت او هستند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ماموران در حین بازداشت اقدام به بازرسی منزل برخی از این شهروندان کرده و برخی از وسایل شخصی ازجمله تلفن همراه و لپ‌تاپ آنان را نیز ضبط کرده و با خود بردند.

از دلایل بازداشت، اتهامات مطروحه و محل نگهداری این افراد تا زمان تنظیم این گزارش اطلاعی در دست نیست.

شبنم آشوری، متولد ۱۳۶۶، متاهل، ساکن تهران و مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه آگاهنامه است. اندیشه صدری، الوار قلی وند، ندا، پیرخضرانیان و آرش جوهری، فعالین اجتماعی هستند که در حوزه مسائل و مطالبات کارگران فعالیت دارند.

https://akhbar-rooz.com/?p=49997 لينک کوتاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
F+Sharifi
F+Sharifi
3 سال قبل

جرم کسانی چون شبنم اشوری ،ندا پیر خضرانیان و……همچنین سپیده قلیان ،اتنا دایمی ، نوری زاد، فرهاد میثمی ، نسرین ستوده و….. ، کارگران معترض هفت تپه و یا معلمان معترض … اینست که از داغ و درفش رژیم ولایت فقیه واهمه ندارند.
.
سران نظام مذهبی خوب میدانند که بقایشان با بقای ترس در جامعه وابسته است.
لذا فاشیسم مذهبی حاکم در تلاش است که مقاومت این مبارزین دلاور و شجاع را به هرشکلی، از زندان، اعدام ،شکنجه ، شلاق و زندان های طولانی، بشکند .

خبر اول سايت

آخرين مطالب سايت

مطالب پربيننده روز


1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x